hoe lang na verlies slijmprop zijn jullie bevallen??

Bij het lezen van dit onderwerp WIST ik dat jij het geopend had Daantje… spannend meis, ik :thumbup: dat je gauw een mooi compleet meisje OP je buik hebt liggen :inlove: :inlove:

Op woensdag de slijmprop verloren en op vrijdag met 38+6wk bevallen.

hallo meiden…

ik vroeg me af wat ik me voor moet stellen bij een slijm prop.

ik heb af en te wel last van slijm dat zit dan in me ondergoed en als ik na het plassen me afveeg…is dat het dan of niet.

niet echt smakelijk sorry… :oops: :oops:

liefs

@marij wrote:

hallo meiden…

ik vroeg me af wat ik me voor moet stellen bij een slijm prop.

ik heb af en te wel last van slijm dat zit dan in me ondergoed en als ik na het plassen me afveeg…is dat het dan of niet.

niet echt smakelijk sorry… :oops: :oops:

liefs

Zou kunnen maar dat weet ik dus ook niet.

Het kan ook zijn dat je door de zwangerschap gewoon wat meer last van afscheiding hebt.

Volgens mij kan de slijmprop ook in kleine beetjes komen.

Bij mij kwam het in 1x, zat op de bank en voelde het ineens helemaal nat worden. Dus gelijk naar de wc want ik dacht eerst dat het vruchtwater was.

Nooit een slijmprop gezien en toch bevallen :mrgreen:

Bij de eerste een goeie dag vantevoren, bij de tweede geen idee, niet echt een ‘prop’ gezien. Wel voor de bevalling meer slijm maar uiteindelijk is de bevalling ingeleid op 41+6 dus dat zegt niks…

gr

muts

En…hoe is het met de topic starster :mrgreen:

Al bevallen?

nee helaas nog steeds BIB!!

het rommelt wel aan alle kanten maar het wil nog niet echt doorzetten, vind het wel leuk om te lezen hoe verschillend het is bij iedereen!!

we wachten hier maar gewoon rustig :liar: af!!

xxx

nog steeds BIB!!!

moeten maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan he…

xxx

bij de eerste bevalling verloor ik hem tijdens de bevalling. Een klonterig slijmerig prop/sliert met wat bloed erij.

Bij cj al een paar weken voor de bevalling volgens mij

ok lang leve internet

heb mn boterhammetje maar aan de hond gegeven had zelf geen trek meer :mrgreen:

:-* inge

maar om even te reageren op je vraag…ik ben mn slijmprop bij mn zoontje 1 dag voor de bevalling verloren .

en bij mn dochtertje 2,5 week voor de bevalling.

was bij beide keren trouwens geen prop maar steeds beetje bloed .

:-* inge

hahaahah ja dat plaatje had ik ook al gevonden!!lekker he :mrgreen:

zo zag mijn slijmprop er dus ook ongeveer uit, iets minder bloed alleen.

we zijn nu alweer een 10 dagen verder,verlies trouwens af en toe nog wel wat slijm maar dat is nihiel in vergelijking met die prop.

we zien het allemaal he, ze komt toch echt pas als ze er zelf zin in heeft!!!

xxx

ah zo moet het er dan uit zien…lekker hahahaha…

maar nu weet we wel waar we op moeten letten :dance: :shifty:

bedankt. :lol: :lol:

liefs marij :vlinder:

@Jennifer77 wrote:

ok lang leve internet

:sick: Daar was ik niet op ingesteld… byebye lunch! :shifty:

Bij mij was het veel meer trouwens, waren echt maandverbanden vol zeg maar, en groen (niemand meer aan de lunch?)

@anjelique! wrote:

Bij mij was het veel meer trouwens, waren echt maandverbanden vol zeg maar, en groen (niemand meer aan de lunch?)

HAHAH… ik weet weer genoeg… ik ga weer hoor, moet toch wel gaan avondeten straks :sick: :lol:

:mrgreen: Heerlijk die omschrijvingen, maar kan me voorstellen dat je tijdens je lunch niet op zo’n foto zit te wachten :lol: .

Anyway… hier met 41+5 de slijmprop verloren (in delen zogezegd), 41+6 de eerste wee en met 42 weken is Thara geboren. Allemaal helemaal natuurlijk!

Overigens kwam hier ook het maandverband te voorschijn. Om een of andere reden krijg je het niet weggeveegd :think: .

Maaruh… Nog steeds niets???

hier dacht ik met 39 weken de slijmprop verloren te zijn… maar de beeb bleef nog lekker 2 weken zitten. Met 40+6 had ik de hele dag superveel afscheiding en s nachts braken de vliezen en het feest was begonnen…

Meid, succes nog met wachten en met de bevalling straks.

hoop dat je snel je meisje in je armen kunt nemen…