Hoe lang afwachten tot miskraam op gang komt?

@Karina wrote:

Dankje Anita, goed om te horen dat ze zowizo eerst een inw. echo doen. De bloedingen zijn nl. inmiddels gestopt. Maar je weet niet idd, kan best dat er nog eea zit… :?

Ik meld het ook allemaal straks, bij de opname.



Ben enorm nuchter nu (van het niet-eten/drinken… haha) dus er helemaal klaar voor. Ben wel een ontbijt-tante dus zit al met een knorrende maag!



Wens jullie allen een fijne Kerst, voor zover mogelijk :wink:

Inderdaad tijd om even bij te komen, rustig aan te doen en vooral: vooruit te kijken. Dat doen we zeker :slight_smile:



liefs, Karina




Hey Karina,

Je zal inmiddels wel in het zkh zijn.

Laat je even wat horen hoe het is gegaan? Ben benieuwd.

Hoi, ben inmiddels geholpen en weer thuis. Het viel me alles mee. De ingreep zelf natuurlijk niet meegemaakt (gelukkig!), maar daarna viel t me ook mee. Was binnen t uur weer op zaal. Mn moeder was er om me daar weer te verwelkomen, de lieverd.

Tja, zei ze, jij was er ook steeds voor mij als er iets was. Dat klopt. We hebben t nodige meegemaakt. Daarvoor heb je familie :-))



Heb van tevoren met de gyn. over de bloedingen gehad. Omdat ik geen / nauwelijks stollingen etc. heb gehad vond hij curretage toch nodig. Ok. Heb wel wat krampies enzo, maar niet noemenswaardig. Ik doe rustig aan de komende dagen (week?!) en laat me heerlijk verwennen door t mannetje :drool:

Blij Blij Blij dat het gebeurd is!! Had liever eerder gehad, maar ben nu erg blij dat het achter de rug is. Fijn dat we schoon de Kerst en Nieuwjaar in kunnen!



Dank voor je medeleven. Prettig om met lotgenoten (wat een klotewoord…) te kunnen praten :slight_smile:

Sterkte jij/jullie ook met alles he.



Liefs, Karina

Hallo Karina,



Fijn dat de ingreep je is mee gevallen en top dat je moeder er was om je bij te staan!

Fijne kerstdagen en neem je tijd om te herstellen en dit te verwerken.

Liefs van Anita