hoe laat uit bed?

Wel grappig om te zien hoe verschillend het is bij iedereen.



Toen ik nog thuis woonde bij mijn ouders baalde ik altijd als ik 's morgens om 7.15 in de auto stapte om naar mijn werk te gaan. In die buurt was dan nog niemand op.



Nu ga ik om 8 uur de deur uit, da’s wel lekkerder. Hoewel ik soms ook wel om die tijd nog in bed zou willen liggen hoor :angel:

Als ik moet werken gaat mijn wekker 5.45u. Wel een keer snooze, dus tegen 6 uur ga ik eruit… Als ik vrij ben, komt mijn vriend onze zoon bij me leggen rond uurtje of 8…

Tussen 06:00 en 06:30 (als ik geluk heb).



En dat komt door mijn lieftallige tweetal, dat het echt elke dag presteert om vroeg wakker te worden.

Hier tussen half 7 en 7 uur.

Als ik moet werken gaat de wekker om half 7 als ik vrij ben ‘gaat’ Sam rond 7 uur. :mrgreen:

Regelmatig vroege diensten moeten draaien in combi met vroege vogels van kinderen haalt het gemiddelde bij ons aardig om laag.



Lasse tegenwoordig om 6 uur wakker en met een beetje geluk Nena 45 minuten later als Lasse haar al niet wakker getetterd heeft :roll:



Maar soms mag ik uitslapen en soms ga ik terug naar bed als de kids naar de oppas zijn :mrgreen:



Maar ik ervaar dit hoe dan ook als tropenjaren :shifty:

als ik dagdienst heb moet ik om 6.15 er uit en om 7.00 uur weg

als ik vrij heb of laat dan kom ik er rond 8.00 uur uit

en als iknacht dienst heb kom ik om 18.00 uur uit mijn bed

wij slapen elke dag tot 9.30 uit… :lol:

esmee is altijd rond die tijd pas wakker en papa en mama ook…

scheelt he als je eigen baas bent… :lol:

Over het algemeen tussen 06.30 en 07.00.



Als ik ook moet werken dan om 06.15.



In het weekend (en ik hoef niet te werken) dan is 08.00 de max want dan zijn Jut en Jul wakker.

Dat is voor ons uitslapen.

Ik heb tussen zes en half zeven gestemd. De wekker gaat vijf voor zes en na het journaal ga ik er uit. Lekker alvast van alles doen als de kinderen en manlief nog op bed liggen.