hoe laat uit bed?

Hoe laat sta jij 's morgens , op werkdagen, op???



Als het steeds wisselt kun je misschien het gemiddelde nemen :angel:

ik vind het altijd fijn om te horen dat er mensen zijn die er eerder uitmoeten dan ik namelijk :wink:



Zelf sta ik om 7 uur op tegenwoordig.

Mijn zoontje werd altijd wakker rond 07:00 uur… laatste tijd om 08:00 uur… Dus ik hem gestemd tussen 7 uur en half 8…



Mijn dochter blijft gerust tot half 10, 10 uur liggen… :mrgreen:

Verschillend… Op werkdagen 5.30, Noëlle wordt meestal tussen 7.30 en 8.00 wakker soms kruip ik weer terug mn bedje in als ze dr eerste fles heeft gehad en ze zelf ook nog wil slapen… :mrgreen:

Ik ben altijd standaard rond 7 uur wakker, omdat mijn oudste naar school moet, Jana word tussen 7 en 8 wakker :wink:

hier gestemd tussen 7 en half 8



Meestal kan ik dan niet meer slapen dus ga eruit,

kids slapen makkelijk door tot 9 a 10 uur soms hoor hihi :mrgreen:

Ik sta altijd om 8:20 op :dance:

8:30 krijgt mijn dochter haar fles.

Isabel is een vroege vogel, ze is altijd al voor de wekker (05.45 uur) aan wakker… Dus ruim voor 6 uur zijn we wakker, opstaan doen we als de wekker daadewerkelijk gaat.

meestal 7 uur/half 8

6:43 gaat de wekker, dan kijk ik eerst journaal op bed, 7:00 uur eruit, kinderen wakker maken als ze nog niet wakker zijn, dan douchen, aankleden enz. 8:10 zitten we op de fiets op weg naar school.

Mijn wekker gaat op werkdagen altijd om 06.15 uur. Pfffff veel te vroeg :zzz:

op een dagdienst moet ik zowieso om 7:30 op mijn werk zijn, dus dan rond 6:30 op…

maar de kids komen eigelijk altijd eerder

Als mijn jongste wakker wordt en dat is rond 6 uur… :roll:

hier staan we om half 7 op

mijn man begint om half 8 met werken en gaat om 10 over 7 van huis

onze zoon word tussen 8 uur en half 9 met de taxi opgehaald voor naar school te gaan

Als ik ochtenddienst heb sta ik om 5.50 uur op,de rest om 7.20 uur…

Als ik avonddienst heb sta ik ook om 7.20 uur op…

en als in de weekenden worden we wakker van de jongste vaak rond een uur of 9.00 uur…

Om 7:20 sta ik op om een uur later op de fiets te zitten met de beide kinderen. De oudste gaat nu naar school en dat is erg wennen :zzz:!

Onze kinderen houden van slapen en helemaal niet van wakker gemaakt te worden!



M. is al om half 7 de deur uit, dus die helpt hier niet mee :wink:

Ik werk 2 dagen en dan moet ik 6.45uur openen, dus dan gaat de wekker om 5.30uur :zzz:



Van de overige 3 dagen hebben we 1 ochtend PZS waar ze om 9.00uur beginnen en dan gaat de wekker om 7.45uur! De andere 2 dagen is het meisje de wekker en zij komt dan meestal 8.00 / 8.30uur, soms zelfs 9.00uur :eh: :angel:



Maar ik heb dus niet gestemd in de poll, zou niet weten welke ik moet kiezen :lol:



Kleine toevoeging: Helaas is ze in het weekend standaard rond 7.30uur al wakker :? , maar dat ligt er dan waarschijnlijk aan dat ze die do en vrij er voor zo vroeg op moet…

Op werkdagen zet ik mijn wekker om 6.25 uur.

De ene keer ben ik dan al wakker door een van de jongens die worden tussen 6.15-6.45 meestal wakker, de andere keer word ik wakker van de wekker…

ik heb gestemd tussen 7 en half 8. mijn man gaat bijna elke werkdag om 6:45 u uit bed en ik blijf dan nog even liggen tot 7:00 uur. Als de kids nog slapen dan blijf ik weleens tot 7:10 u liggen maar dan moeten we echt in de running… de oudste moet elke werkdag toch om half 9 opstaan. het begint nu wel te wennen maar pffff wel jammer dat ík op mijn vrije dagen (woensdag en vrijdag) niet kan blijven liggen… :zzz:

@hanneke wrote:

Hoe laat sta jij 's morgens , op werkdagen, op???



Als het steeds wisselt kun je misschien het gemiddelde nemen :angel:

ik vind het altijd fijn om te horen dat er mensen zijn die er eerder uitmoeten dan ik namelijk :wink:



Zelf sta ik om 7 uur op tegenwoordig.








:naughty: :naughty:



ik moet om 6.15 op :zzz:

Meestal tussen half 8 en 8… Jascha wordt meestal om half 8 wakker. Soms iets later, soms iets eerder! Heerlijk :inlove: Slaapkop, net als ik! Vriendlief staat wel eerder op voor zijn werk. Als de kleintjes er zijn zal het wel aanpoten worden. :inlove: