hoe laat uit bed?

vaak tegen 8.15 :slight_smile:

Met een vroege dienst 6.15 of 6.45 (ligt eraan welke dienst ik heb).

Als ik vrij ben of late dienst heb geef ik om 8 uur mijn zoontje de fles en slapen we samen in ons bed verder tot 9.30 :slight_smile:

Pfff kon ik maar weer verder slapen als ik wakker geweest ben zeg…echt niet…gelukkig slapen die van mij tot 9 uur in t weekend…soms Zelfs half 10…

Op werkdagen, 2x in de week, gaat mijn wekker om 6.30, en om 6.45 ga ik er uit.

ik sta al jaren gewoon elke dag om 5.55 op. Maar wij liggen er dan ook meestal rond 21.45 of 22.00 uur in.

Vind het heerlijk om nog even zonder kinderen een kop koffie te drinken en wat tv te kijken of krantje te lezen.

De kinderen worden meestal tussen 6.30 en 7.00 uur wakker en komen dan ook meteen vol geluid de woonkamer in, dat trek ik niet als ik niet even heb kunnen bijkomen. :mrgreen:

altijd om 8 uur,nooit eignljk eerder. Als onze uk wakker is, dan moet ze gewoon in bed blijven tot acht uur! vaak gaat ze lekker liggen spelen.



SOms… als ik moet invallen, moet ze er om zeven uur uit, dan ga i er om kwart voor even uit, zodat ik ff in alle rust alles kan klaarmaken.

Met 4 kids en een eigen bedrijf gaat hier de wekker 6:45

De oudste wakker maken

Brood smeren

Dan de 2 meiden die gaan dan vlug ff afspoelen onder de douche

Koffie en Thee maken dan manlief wakker maken

Op maandag moeten Eline en ik ook de deur uit voor psz

Maar anders help ik iedereen de deur uit

En dan gaat mama met bak koffie ff over kok heen

tot nu toe altijd 06.15 uur…

Maar mijn werktijden zijn 3 weken geleden veranderd en nu begin ik 20 min later :smiley: .

Dus de wekker staat nu op 06.20 uur en 06.30 eruit (nu 07.40 uur de deur uit).

Maar ik heb nu even de mazzel dat manlief M weg kan brengen anders moet ik 07.10uur de deur uit :eh: .

kwart voor zeven…

veel te vroeg vind ik nu :?

Mijn partner staat om 5:50uur op en Anne ne ik om 7:45uur (alleen op donderdag, vrijdag en zondag kan ze uitslapen, maar dan is ze ook rond die tijd wakker. Als ze naar school moet nar de vakantie zal ze rond 7:30uur wakker moeten worden.

Voor 6 uur, meestal tussen 5.30 uur en 5.45 uur. Ik begin om 7.00 uur met werken.

Rond 9 uur :angel: :mrgreen: HEERLIJK :angel:

hoihoi



ik geloof dat ik het ga winnen wat betreft werkdagen(al weet ik niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn)



Op werkdagen gaat mijn wekker om 5 uur dan blijf ik nog even 1 snoes liggen(is 9 minuten) dan ik douchen aankleden en daarna nienke aankleden naar de oppas brengen en dan naar het werk.



Als ik niet hoef te werken dan om 7 uur om haar naar school te brengen



groetjes

marlies

7.15 gaat de wekker. en die kan een half uur op de snooze-functie…dus kwart voor 8 sta ik meestal op. 8 uur rammel ik mijn zoon wakker en iets over half negen zitten we meestal op de fiets.

Ik word iedere morgen door mijn levende wekker Amélie wakker gemaakt tussen 05.30uur en 06.00uur :zzz: :inlove:



Rhodé en Amélie slapen sinds 2 weken bij elkaar op een kamer, dus ik heb heel gezellig :liar: 2 mega gezellige meiden om 06.30uur op m’n bed springen en klimmen :zzz:



Je went er wel aan moet ik zeggen, maar ik zou graaaaag weer eens tot 07.00uur willen slapen (wat klinkt dat luxe zeg :wink: )

Ik ben mijn eigen wekker, helaas…Vrijwel iedere ochtend word ik rond 6-en wakker.

Hier ook… werkdag of niet, ruim voor 6 uur ben ik al wakker…

doordeweeks gaat de wekker om 6.55. In het weekend sta ik op wanneer de kinderen wakker zijn. Dat is op zaterdag zo rond 8.00 en op zondag slaap ik uit tot een uur of 9.00-9.30.

Hier gaat de wekker om 6:45, dus als we mazzel hebben staan we zo laat op, maar meestal ligt er dan al een wakker jochie tussen ons in te kleppen en stuiteren en schreeuwt de jongste om ons vanuit zijn bedje :roll:



En ik ben nog wel fulltime thuismama maar sta nooit later dan 7 uur naast mijn mandje … ach ja, hoef ik straks niet te wennen als de oudste naar school gaat. En het is al beter dan een jaar geleden, toen begon het ochtendritueel om 6 uur.

Ik sta om kwart voor zeven op, dan is het wassen, tanden poetsen, aankleden,

ontbijten met zijn drietjes (mijn hobby werkt meestal in de avond/nacht,

dus hij staat later op), broodtrommeltje en schooltas klaarmaken voor

zoonlief. En rond half acht staat de bus voor de deur om hem op te halen.