Hoe laat kom jij je bed uit?

Op verzoek van Sammetje :mrgreen:



Ik kom door de weeks om 6.45 uur eruit als het meezit, anders om 7 uur of zelfs iets later :oops: waardoor ik weer te laat op mijn werk kom :oops: Tja, de winter is iig niet mijn beste vriend zullen we maar zeggen. Zomers ben ik er wel gewoon om 6.45 uur uit.

je blijft maar pollen he :lol: :mrgreen:



hier “normaal” gaat de wekker 06.15 maar meestal zijn we dan al-laaang wakker :roll: :inlove:



meestal rond half 6 dat tom zich meldt…en dan hoor je door de babyfoon…paaaaaaaaaaappppaaaahhhh…kaaaaakkkkkaaaaahhhhh paaaaappppaaaaaahhhh :inlove:

ja en blijf dan nog maar eens liggen :mrgreen: :inlove:

Mn partner staat om 6uur op, ik rond 8uur en Anne tussen 8 en 9uur :mrgreen:

nou mijn man staat om half 7 op en dus de kinderen ook… snif snif



maar je het is neit anders…



Kus celesta

Als ik werk gaat de wekker om 07:00 af en sta ik rond 07:20 op. Ik vertrek thuis dan om ongeveer 08:00 uur.



Wanneer ik vrij ben dan blijf ik liggen totdat ik het beu ben, tenzij ik iets gepland heb, of Tijn wil echt niet meer.



Maar meestal is het rond 09:00 - 09:30, en dan nog lekker in pyama naar beneden.



Zolang als het allemaal kan, en Tijn niet naar school hoeft, heb ik zoiets van “nu er lekker nog even van profiteren”. Vroeg opstaan moet straks nog jaaaaren.



Oja Tijn komt smorgens altijd bij mij liggen, gaat ie lezen of TV kijken, of keeten, maar daar kan ik wel doorheen dutten (ik slaap dan niet meer maar lig nog lekker te liggen)

Ik heb gestemd op tussen 08.00-09.00 dit geld dan wel voor mijn vrije dagen, want Mik is een uitslaper :inlove:



Als ik moet werken ben ik er tussen 06.00-07.00 uit.

ligt er allemaal aan, alle minuten die ik kan mee pakken pak ik.

als ik moet werken ga ik er 6.45uit. als ik niet moet werken en alleen ethan naar mkd gaat ga ik er rond 8.00uur uit en als levi naar psz gaat ga ik er rond 7.30-745 uit.

in het weekend is het meestal rond 9uur.

mag ik eens een keer uitslapen dan wordt het toch wel tegen 12uur.

Min antwoordt staat er niet bij :mrgreen:



Als ik moet gaan werken dan moet ik er om 04.45 uit en heb t nu erg luxe met n baby die zich

niet meld voor 07.30 :dance:

Ik heb gestemd tussen 7 en 8.

Maar meestal ben ik tegen half 7 al even uit om Sam de fles te doen. Dan ga ik weer naar bed :mrgreen: tot half8/8uur!

In het weekend blijf ik liggen tot Sam het zat is (dus eerst tegen half 7 de fles, dan allebei weer slapen) Maar de laatste tijd is dat niet langer dan 9 uur (dan wil meneer niet meer namelijk :mrgreen:)

Om +/- 7.05 uur komt Bianca me wakker maken. Zij is mijn wekker. Als ik mijn wekker zet, moet die te hard (ik ben slechthorend) en wordt Babet wakker

pfff erg wisselend… Als ik moet werken dan al om 5.45u (moet om 7.00u beginnen en dan Veron nog wegbrengen), soms hoef ik Veron niet weg te brengen (heb ik dan de avond ervoor al gedaan) en ga er dan pas om 6.30u uit…

Maar gelukkig komt het niet vaak voor dat ik moet werken smorgens en dan laat ik het op Veron aankomen en die komt gelukkig al weer 2 weken pas rond 8.00u en van de week zelfs een keer pas om 9.15u…



Jeroen gaat er meestal rond 5.40u uit maar doet dan heel zachtjes zodat wij lekker door kunnen slapen…



gr patricia

Als ik moet werken om 5.45 (7 uur beginnen) en als ik vrij ben doordeweeks om 7 uur (ouste moet naar school) en in een vrij weekend 1 dag uitslapen en de andere dag tegen 8 uur (dan allebei de kids wakker)

meestal word charity om 6.45 wakker dus moet ik er ook uit.



soms is dat 5.45 dan heeft ze zich vergist ofzo :mrgreen:

7 uur

veel te laat :oops:



Ik kom er echt pas tegen kwart voor acht uit en dan moeten we verschrikkelijk haasten, probeer maar eens om in een kwartier er een boterham en melk in te stouwen, aan te kleden, haren te kammen en gezichten te poetsen :wall:

In theorie kan het niet.



En in de praktijk eigenlijk ook niet.

De wekker gaat om 6:20, maar dan is ons jochie meestal al wel wakker en we kleppen dan gezellig met zijn allen in bed tot de wekker gaat en lezen een boekje. Als papa weg rijdt even voor zevenen dan gaan mijn zoontje en ik onder de douche en om half acht zitten we aan ons ontbijt.

wij komen tussen 9 en 10 uit bed :mrgreen:

komt weleens een dagje voor dat het eerder is hoor maar over het algemeen komt Luna 8.00-8.30 ongeveer lekker bij mij in bed tv kijken :inlove:



zal ook wel wennen zijn ls Luna over een weekje naar school gaat niet meer lekker lui in bed tv kijken :shifty:

Voor Jenna sta ik meestal rond 7.30 op, na haar fles weer terig naar bed tot Rick wakker wordt en dat is meestal rond 8.30-9.30…

Om 7 uur sta ik naast mn bedje… :mrgreen:

wij gaan er rond 7.00uur uit