Hoe laat kom jij je bed uit?

@Angel & Luna wrote:

wij komen tussen 9 en 10 uit bed :mrgreen:

komt weleens een dagje voor dat het eerder is hoor maar over het algemeen komt Luna 8.00-8.30 ongeveer lekker bij mij in bed tv kijken :inlove:



zal ook wel wennen zijn ls Luna over een weekje naar school gaat niet meer lekker lui in bed tv kijken :shifty:




??? over een weekje naar school? Als ze 2 jaar geworden is ???

peuterspeelzaal (noem ik ook school :oops: )

Ik sta om 5:15 of 5:45 op afhankelijk van welke trein ik pak.



Sanae is meestal tussen 8 en 9 uur wakker en Aisah ook… Dan staat Faizaatje ook op. :mrgreen:

de wekker gaat om 7 uur! Tobias gaat er dan met Milan uit… en ik volg tussen kwart voor 8 en 8 uur met Matteo… Tobias moet sochtends om half 9 weg naar zn werk!



moet zeggen dat ik nooit uitgerust wkaker wordt… we moeten er voor Milan gemiddeld nog 3 keer uit…en dan voor matteo ook nog 1 of 2 keer

ik sta samen met mijn partner op …

Om 07:15 …

7:15, soms 7:30.

Rond de klok van 7.00 uur… behalve in het weekend… dan weten we het wel nog twee uurtjes te rekken! :wink:

Als Kaylee wakker wordt… rond 7.30. Is ook de tijd dat Sydney opstaat om te douchen etc…

Ik sta altijd om 06.30 op. Marcel heel verschillend. Ligt eraan wat voor dienst hij heeft.

Als ik moet werken dan tussen 5.30 en 6.00 uur, als ik vrij ben, zo laat als Ymke het toestaat…

Ik begin pas om 9 uur met werken dus ik kom er rond 7.30 uur uit Jim wordt dan meestal net wakker of slaapt nog tot ik klaar ben (8.00 uur meestal). Dan kleed ik hem aan, krijgt hij zijn papfles (heeft hij nog steeds liever dan een broodje) en ik eet wat en dan vertrekken we rond 8.30 uur naar het kdv en ik naar mijn werk.