Hoe laat gaat jóuw wekker?

@Mutsie86 wrote:

@juulke wrote:
ik ben een echte avondmens en neem me elke keer voor eerder naar bed te gaan, maar voor 23 uur lukt het me vrijwel nooit naar boven te gaan en dan kan ik weer niet stoppen met lezen :roll: Gisteravond was het ook 01:00 toen het nachtlampje uit ging, maar om 6 uur stond er wel een klein jochie met een grote grijns op zijn snoet bij mijn bed.

Ben je dan niet na een paar nachten geradbraakt?

zou ik hebben dan, moet echt zoveel uur slaap hebben. Een nachtje of twee kan wel, maar daarna :oops:

Word straks leuk met een baby :lol:

Blijkbaar ben ik er aan gewend geraakt :shifty: Vroeger haalde ik dat in het weekend in, maar de kinderen staan hier dan evengoed 's morgens vroeg aan mijn bed.

wekker gaat om 7 uur of 7.15 (ligt eraan of ik moet werken of niet)

lig er altijd rond 22.00-22.30 in

Door de week gaat de wekker om 06.00. We moeten om half 8 pas weg en ik doezel meestal nog een beetje ‘in denial’ door tot 7.00 uur.

's Avonds lig ik eigenlijk nooit voor 24.00 uur in bed, meestal later en soms veel te veel later. Ik voel me 's avonds het best, vind het vreselijk om dan naar bed te ‘moeten’. Ben aan het einde van de werkweek wel geradbraakt overigens :shifty: .

Trouwens, als ik 's avonds wél op een redelijk tijdstip naar bed ga voel ik me 's morgens voor een uur of 9 net zo moe als na 5 uur slaap ofzo… Altijd gehad, vrees dat het nooit overgaat ook.

Kids zijn ook niet van die vroege vogeltjes (gelukkig voor mij :slight_smile: )

@juulke wrote:

@Mutsie86 wrote:
@juulke wrote:
ik ben een echte avondmens en neem me elke keer voor eerder naar bed te gaan, maar voor 23 uur lukt het me vrijwel nooit naar boven te gaan en dan kan ik weer niet stoppen met lezen :roll: Gisteravond was het ook 01:00 toen het nachtlampje uit ging, maar om 6 uur stond er wel een klein jochie met een grote grijns op zijn snoet bij mijn bed.

Ben je dan niet na een paar nachten geradbraakt?

zou ik hebben dan, moet echt zoveel uur slaap hebben. Een nachtje of twee kan wel, maar daarna :oops:

Word straks leuk met een baby :lol:

Blijkbaar ben ik er aan gewend geraakt :shifty: Vroeger haalde ik dat in het weekend in, maar de kinderen staan hier dan evengoed 's morgens vroeg aan mijn bed.

Zo herkenbaar! Uk ben dan ook dolblij dat mn baby lekker slaapt :o

Ben nu denk ik een week of twee niet meer vroeg (voor elf uur) naarbed gegaan en nu begin ik het wel te merken… Ik ga dus eh nu zo ongeveer naar boven. Elf u erin is mn streven enniet meer lezen, baby voeden en slapen.

mijn wekker gaat altijd te vroeg die tijd kan ik zeker altijd nog wel verder slapen als de wekker gaat

maar het vervelende is dat je er dan uit moet helaas

Als ik moet werken gaat de wekker om half 7.

Op een vrije dag door de week gaat de wekker om 7.30

OP woensdagochtend moeten we om 7.00 in het zwembad zijn voor zwemles, dus dan gaat de wekker om 6.00/6.15.

In het weekend gaat de wekker uit.

elke dag om 6 uur. heerlijk want de ochtenden zijn zo mooi.

rond 22.00 uur is hier het licht wel uit.

Op werkdagen om 5.15, dan wil ik er rond 22.00 in liggen. Hoewel dat soms ook al 20.00 is. :oops:

Mijn wekker gaat altijd té vroeg :slight_smile: Op mijn werkdagen om 6u. en op de andere 6.30u. en in het weekend als we niks hebben niet. Maar ik kan nooit meteen uit bed komen, dus ik snooze soms nog wel een half uur :slight_smile:

Mijn wekker gaat om 7.15 u die van mijn man om 5.00 u.

We gaan meestal tussen 22.00 en 22.30 u naar bed,maar het wil ook wel eens iets vroeger of later zijn.

In het weekend staan de wekkers uit! :mrgreen:

wekker gaat om 06.30…en ik lig er meestal rond 23.30 uur in…

Mijn wekker staat op 07.00 uur maar krijgt zelden de kans om te gaan meestal ben ik dan al wakker.

Gemiddeld lig ik er tussen 00.30 en 01.00 uur in en ben ik rond 06.00 weer op vaak zelfs nog eerder. :oops:

Op maandag en vrijdag gaat mijn wekker om 7:00 uur en op di-wo-en do om 6:45

Morgen om half 7 om op tijd bij de meeting te kunnen zijn :inlove:

06:40 gaat de wekker en ga meestal om 12 uur slapen maar dat kan ook wel eens 0100 zijn. Ik ben echt een avond mens maar heb echt zo’n hekel aan vroeg opstaan :?

Op werkdagen om 06.30 uur, op woensdag om 08.00 uur en in het weekend niet

Toen ik nog werkte ging de wekker om 5.15 uur. Nu gaat ie voor mijn vriend om 6.30 uur.

We gaan rond 22.30 uur naar bed.

2 dagen 07.15 uur en om de week het weekend om 07.30 en 06.00 uur.

die van mijn vriend gaat 5 dagen om 06.00 uur.

Morgenochtend is Jorre mijn wekker en gezien het ingaan van de wintertijd denk ik dat’ie extreem vroeg gaat (5.30 ofzo :shifty:)

@Ruud wrote:

Mijn wekker staat op 07.00 uur maar krijgt zelden de kans om te gaan meestal ben ik dan al wakker.

Gemiddeld lig ik er tussen 00.30 en 01.00 uur in en ben ik rond 06.00 weer op vaak zelfs nog eerder. :oops:

Ouderdomskwaaltje…? :mrgreen: