Hoe laat gaat jóuw wekker?

En hoe laat ga je dan naar bed?

Die van mij rinkelt om 6:50 en ik ga nu slapen :zzz:

Die van mij gaat morgen in ieder geval niet!

(heb 'zomer’vakantie)

Normaal gesproken is het wisselend omdat ik niet iedere dag op dezelfde tijd begin met werken.

Ik ga wel eigenlijk altijd rond half 11 / 11 uur naar bed.

@Karin2 wrote:

Die van mij rinkelt om 6:50 en ik ga nu slapen :zzz:

Altijd om 6.55 en ik sliep al maar werd wakker van niets. En wakker is hier wakker :wall:

Bij ons gaat de wekker om 7u. En ik lig gemiddeld rond 22u op bed. En als ik werk lig ik pas na twaalven op bed.

Ik zet geen wekker, ik word hier tussen 7 en half 8 gewekt door de 2 jongste.

Sharon is meestal al om een uur of 7 uit haar zelf wakker.

Naar bed, veels te laat meestal ga ik pas tegen half 3 slapen.

Maar vandaag niet, ik ga zo douchen en naar bed, ik voel een verkoudheid of een griepje aankomen.

Hier geen wekker…maar een ukkie van bijna 8 maanden :wink: die vooral 's nachts geen enkel ritme heeft.

Wekker van vriendlief gaat om kwart over 6, maar die hoor ik gelukkig bijna nooit…

En slapen…tja, altijd te laat dus, had er nu ook al in moeten liggen om de nodige slaap te krijgen :wall:

hier geen wekker… vakantie…

maar normaal rond 7.15 (en sluimer dan nog even door)

wij willen rond 23.00 uur in bed liggen, maar helaas meestal is het later…

Over 10 minuten. En dan half 7 opstaan. Uurtje later gaan.

Hier is t herfstvakantie. Ik werk gewoon door. De meiden gaan naar de gastouder. In november heb ik een week vrij. Dan heeft onze GO een week vakantie.

Ik ging gisteren om 23 uur op bed. En mijn wekker ging om half 7 zopas. Zit nu aan het ontbijt.

Maar ik sliep pas vanacht om een uur of 2. Dat is mijn ritme. Ik lig lang wakker en slaap moeilijk in. Als ik eenmaal slaap en mijn blaas houd zich rustig slaap ik door :mrgreen: maar soms moet ik er nog wel es een keer of 3 a 4 uit.

Mijn nachten van slaap zijn meestal 4-5 uur.

De wekker gaat om 6:00 uur en op bed ga ik meestal zo rond een uurtje of 22- 22.30.

Soms nog even wat lezen ofzo maar om 23 uur is het meestal donker.

de wekker van mijn man gaat om 6.45 uur en dan blijf ik nog even liggen.

De oudste word meestal rond de zelfde tijd als papa wakker en dan gaan ze samen naar benenden, ik volg met de middelste rond 7.15 uur.

We liggen meestal tussen 22.00 en 23.00 op bed.

half 11 meestal naar bed, als ik moe ben eerder, op werkdagen gaat wekker om half 6, maar snooze dan nog 20 minuten :wink:

Hier geen wekker… mijn zoon bepaald zo’n beetje hoe laat ik er uit mag ;-).

Maar stap er meestal wel rond 10 uur half 11 in bed.

7:15 en lag om 23:00 op bed maar kon niet slapen

05.40 uur gaat de wekker en om 22.00 uur ga ik meestal naar bed!

5.15 gaat de wekker

Om 2100 ga ik door de week in bed.

In het weekend geen wekker, Lianne wordt rond 8u wakker en ik dus ook.

Om 2200 in bed

Wij gaan meestal rond 23/23.30 naar bed, maar dan liggen we nog tot ergens na twaalven te lezen. De wekker gaat om 6.45u. Tenzij er vakantie is, dan bepaalt de jongste hoe laat we opstaan. :wink:

Hier hebben we vakantie…

staan de schilders om 06.30 met de ladder tegen het raam… :wall:

hier gaat de wekker om 6.45 u.

volgende week hier herfstvakantie en dan staat er geen wekker.

Michaël zorgt er heus wel voor dat ik niet te lang blijf liggen :wink:

meestal tegen ong 22.30 u naar bed, al voel ik de laatste weken méér slaap nodig te hebben; dus de laatste tijd zelfs al avonden gehad dat ik er om 21.15 u in lag…

groetjes

Gerda