Mijn wekker gaat om 7 uur, maar meestal ben ik een uur eerder al wakker door de kleinste.
Ik ga meestal tegen 23 uur naar bed, soms eerder soms iets later. Maar wel altijd voor 24 uur.
De wekker van manlief wisselt tussen 6 en 7. En ik wil er altijd liefst rond 23.00 in liggen. Dat lukt redelijk aardig gelukkig. De ene keer slaap ik dan ook bijna gelijk en soms lig ik nog een uur wakker. Er zijn 2 ochtenden dat ikzelf ook een wekker zet ivm de peuterspeelzaal op dinsdag en sinds deze week komt daar de woensdag bij. Dan mag kindlief al om half 9 daar zijn dus gaan we ipv relaxt eerst wakker worden gelijk aankleden en naar beneden voor ontbijt ed. Mijn wekker staat dan op 7.15 waarbij het licht om 6.45 begint aan te gaan en als ik geluk heb wordt ik dan al een kwartiertje later wakker. Dan is het eerst mijzelf aankleden, dan kindlief en dan zijn we ong een half uur later beneden. Moet al tegen iets over 8 weglopen hier want heb een heerlijk kind wat ieder eikeltje, blaadje en beestje onderweg ziet. :lol: Een echt kind van zijn moeder want ik deed zulke dingen ook toen ik peuter en kleuter was en had minstens een half uur nodig voor een stukje wat je in een kwartier kon lopen. 8) Deze week ga ik vaker de wekker zetten want ik heb een hele keuken uit te pakken en op te bergen omdat ze volgende week de nieuwe keuken komen plaatsen. :dance:
Wij gaan meestal rond 0:00 naar boven (na Pauw en Witteman )
De wekker gaat om 6:45 (7:00 eruit)
Dit weekend lagen we er pas om 2:15
De nacht van de popmuziek was erop :dance:
We hadden ons neefje van 7 maanden te logeren, gelukkig was hij “pas” om 8:00 wakker!!
De oudste was rond 8:30 wakker en de tweeling slaapt altijd tot +/- 10:00 :thumbup: :lol:
Niet meestal, ben al soort van vervroegde thuisblijfmama (Studiejaar eindigde hier afgelopen juni, en ben door de zwangerschap niets nieuw begonnen omdat ik voorlopig lekker thuisblijfmama blijf)
Hier gaat de wekker van hub om 6:00 uur. En ik lig dan meteen wakker en meneer slaapt dan door :? Zelf werk ik alleen de middagen dus kan daarna nog slapen.
We gaan tussen 21:00-22:00 uur naar bed. Soms liggen we om 21:00 in bed en kijken we nog tv of lezen we wat.
Hier zet ik eigenlijk nooit een wekker. (Ben gewoon altijd thuis voor de meiden)
ik heb geen wekker :shifty: Meestal wordt ik rond 6 a 7 uur wakker. Wil ik rustig aan doen, ga ik er half 7 uit, anders 7 uur.
Hub zn wekker gaat 6 uur en dan voed ik de jongste dus zolang die netjes iedere ochtend nog komt heb ik geen wekker nodig
ik lig er rond half 10 in, maandag altijd half 11 (ben tot 22 uur weg) en als ik avonddienst heb tegen 12ven.
Tussen 6 en 6.30 komt de jongste meestal voor zn eerste voeding, maar voor de zekerheid gaat er om 6.45 nog een wekker.
Dan is het wel wat meer gehaast want de jongste zal toch ook moeten drinken he. Gelukkig reilt en zeilt de rest behoorlijk zelfstandig.
Ik streef er naar om 22.30 in bed te liggen, maar dat lukt niet zo vaak :lol: Meestal is het toch wel tegen twaalven.
mijn wekker gaat om 07:25 en ik ga er meestal om 22:30 in
Op woensdag, vrijdag en zaterdag gaat mn wekker om 5.50… De rest van de dagen zorgen de kids ervoor dat ik rond 7 uur wakker ben.
Wij gaan meestal wel vroeg naar bed, na 23.00 liggen we sowieso op bed. Hub zn wekker gaat dagelijks rond zessen en die heeft zn slaap wel nodig.
De wekker gaat om 06;00 en we liggen door de week niet later dan 10 uur, hooguit half 11.
Hier gaat doordeweeks mn wekker om 07:10 uur ivm school (ben meestal rond 04:45 uur wel wakker want hub zn wekker gaat dan voor zn werk) en in het weekend bepaald Indy het meestal hoe laat we wakker worden haha. Die begint meestal rond 9 uur Papa en Mama te roepen op een flink volume 8) haha…
Ik ga meestal rond 22:00 -22:30 richting bed.
Meestal staat de wekker hier om 7:00
Maar ik word zelf meestal tussen 6 en 6:30 wakker
en De jongste(van 4 ) Wil ook nog welleens tussen 5 en 6 opstaan.
En het slapen varieert tussen 22:00 en 24:00 !
De wekker gat hier voor mij altijd om 7uur al zijn de kinderen vaak rond 6uur al wakker. Maar soms worden ze pas na 7uur wakker 1x in de maand ofzo dus voor de zekerheid. Op maandag en soms op vrijdag moet mijn man eerder weg dus staat de wekker op 6uur, of nog eerder.
Zelf ga ik meestal tussen 22uur en 22.30 naar bed, tenzei ik nog iets wil zien op tv of als ik nog een spelletje speel op de pc. Meestal lees ik dan tot 23uur.
Mijn man gaat vaak pas na 0.00uur naar bed maar dat red ik echt niet, wordt er vaak niet eens wakker van als hij in bed stapt.
De wekker gaat om 7.15 af, 10 minuten erna gaat 1 van ons eruit om te douchen enzo. Daarna maakt diegene onze dochter wakker en gaat naar beneden om haar trommel klaar te maken enzo terwijl de ander aan het douchen is.
Ik ga om iets van 11 uur slapen, mijn vriend blijft vaak wat langer beneden.
Wekker gaat rond 6 u. Rond 23.30 u naar bed.
wekker gaat om 6.50 en ik ga meestal rond 22.30 naar bed.
Hub gaat gerust om 1 uur pas naar bed en er om 5 uur weer uit, daar verbaas ik me nog steeds over :shock:
Jeetje, wat slapen sommigen maar kort zeg! Ik moet echt minimaal 7 uur slaap hebben weet ik van mezelf. Doordeweeks gaat de wekker om 7 uur. Ik maak de kinderen om 7:15 wakker. Ik ga tussen 22:30 en 22:45 naar boven. Na het douchen lees ik en soms kijk ik nog tv, tot uiterlijk 23:30. In het weekend ga ik rond 23:00/23:15 naar boven en lees/kijk ik tv tot ongeveer middernacht. De kinderen slapen een beetje uit en gaan dan spelen, lezen of naar beneden. Tussen 8:30 en 9:00 uur ben ik wel helemaal klaar met slapen.
6.00uur gaat mn wekker. Dat ben ik normaal niet gewend, normaal studeer ik, nu loop ik stage.
Ik lig er dan tegen half tien in en lees dan nog tot tien, en dan is mijn lampje echt uit.
@mamy wrote:
De wekker gaat om 6:00 uur en op bed ga ik meestal zo rond een uurtje of 22- 22.30.
Soms nog even wat lezen ofzo maar om 23 uur is het meestal donker.
Hier ook 6 uur wekker, half 7 eruit, half 8 vertrekken :mrgreen: