Dit vroeg ik me af nu ik sta te roeren in de potten en pannen.
Wij gaan meestal op of net na 18 uur aan tafel.
in mijn verlof tussen 17.30 en 18.00 , als ik weer aan het werk ben zal het gauw 18.00/18.15 worden
Wij zijn net klaar !
Dus: tussen 17 en 17.30 u.
het lijkt mss vroeg, maar ik ben thuismama, dus kan overdag de nodige voorbereidingen treffen qua avond-eten.
Michaël is thuis van school om 15.40 u. Dan speelt hij of kijkt wat tv.
Rob komt rond 16.50 u van werk thuis. Marijke heeft onregelmatige uren als verpleegkundige; in de mate van mogelijk hou ik daar natuurlijk rekening mee.
Na het eten blijft er nog voldoende quality-time over voor papa en zoon om gezellig wat te spelen, nadien badtijd en dan bedje in…
liefs
gerda
Kan niet echt wat invullen, want het is afhankelijk van hoe laat hub thuis is. Soms ook wel na 19h00…
Als ik vrij ben rond 17.30, als ik moet werken om 18.30.
Nu moeten we nog eten, hub is laat.
door de weeks eten wij nu tussen de middag al warm omdat hub savonds werkt…
savonds eten tygo en ik dan een broodje
maar in het weekend tussen 17 en 18 uur
tussen 19:00 uur en 19:30 uur gaat tygo meestal naar bed
dus willen het niet al te laat maken
Afhankelijk van hoelaat hub thuis is van zn werk, tussen 17.30 en 18.00. Straks als ik weer aan het werk ben zal het wel ietsje later zijn…
Wij eten eigenlijk niet echt op een vast tijdstip, maar als het even kan wil ik altijd lekker vroeg eten. Ik begin dan om 17.00uur zodat we een half uurtje (ligt er maar net
aan wat we eten natuurlijk) later kunnen eten.
Vanavond ook om 17.30uur aan tafel gegaan, maar we zijn nog maar 10 minuutjes klaar.
We hebben niet echt snelle eters, en we zien de avondmaaltijd echt als iets gezelligs en om de dag met elkaar even door te nemen.
Wat mij betreft eten we nog vroeger, maar dat lukt gewoon niet 8)
vandaag pas om kwart voor 6 gegeten.
Normaliter is dat tegen 17:00
De dagen dat ik werk eten we rond half 6.
Wij rond 17:00 en mijn man eet later (uit de magnetron)
hier eten we eigenlijk altijd om 18:00 uur
in het weekend en doordeweeks
alleen op de vrijdag om 17:00 uur omdat onze oudste dochter dan om 17:45 uur dansles heeft en we het te laat vinden om daarna pas te gaan eten
mijn optie staat er niet bij: wij eten na 19.00 uur.
het liefst rond 18.00, maar op mijn werkdagen wordt dat vaak iets later.
tussen 17:00 en 17:30
Als ik moet koken is het tegen 19:00 uur en als hub al heeft gekookt is het 18:30 uur. Ik werk tot 18:00 en moet sowieso 20 minuten rijden als het mee zit.
Tussen 17.00 en 17.30.
Als ik werk om 18.30, maar mijn man is rond 17.00/17.30 thuis, dus die heeft dan al met de kinderen gegeten.
Ik schuif dan aan als ik thuis ben, dat is 1 á 2 keer per week.
In het weekend als we vrij zijn, dan eten we weleens tussen 16.30 en 17.00, mocht dit zo uitkomen en anders gewoon zoals altijd 17.00/17.30.
Ze gaan hier om 19.00 uur naar boven, en ik vind het niks om ze vanaf de eettafel naar boven te sturen, dus vandaar onze keuze voor dit tijdstip.
Rond half 6
Hier rond half 7. Manlief staat echt áltijd in de file dus inmiddels heb ik me daar op aangepast.
Alleen als m’n zoontje heel erg honger heeft (of ik) dan eten wij eerder en zet ik eten voor hem apart.
Liever eet ik eerder, maar ja… tis niet anders.
oeps … optie na 19 uur vergeten. Maar niemand heeft het nog gemist geloof ik …
Toen wij nog geen kids hadden, aten we nooit voor 20 uur. [/quote]
Wij eten tussen 17 en 19 uur. Afhankelijk van waar we zijn, met wie, of ik kook of iemand anders, wat we dan eten, of we de rest van de avond nog iets doen, wat we die dag hebben gedaan, etc etc. Vind het vrij onmogelijk elke dag op hetzelfde tijdstip te eten.