Wij eten meestal 18:00 uur want Rob is vaak 17.45 uur thuis.
Als hij de avond heeft eten we vaak rond 17:30 want dan eten Damian en ik alleen (of bij mijn ouders)
@juulke wrote:
oeps … optie na 19 uur vergeten. Maar niemand heeft het nog gemist geloof ik …[/quote]
Toen wij nog geen kids hadden, aten we nooit voor 20 uur.
Ik mis die optie. Wij eten altijd na 1900 uur. De kinderen ook. Soms eten de kids iets eerder maar ik red het nooit om voor zevenen het eten op tafel te zetten omdat ik tot 1745 werk en dan ook nog de kids op moet halen. Mijn vriend is altijd pas rond half 8 thuis.
Bijna altijd om 18:00 uur. De laatste gastkinderen worden tussen 17:15 (ma, di) en 18:00 (do) opgehaald. Op donderdag eten we sowieso al later omdat Kes tot 18:00 uur zwemles heeft. Meestal bereid ik al wat voor of begint vriendlief vast met koken. Op woensdag, vrijdag en in het weekend eten we ook rond 18:00 uur, gewoon omdat we die tijd gewend zijn.
tussen 17.00 en 17.30… de meisjes eten soms al iets eerder soepje bv anders houden ze het niet vol…
ons avondritueel met flesjes melk begint om 18.30 uur en dan liggen ze rond 19.00 uur in bed…
@sopje wrote:
@juulke wrote:oeps … optie na 19 uur vergeten. Maar niemand heeft het nog gemist geloof ik …
Toen wij nog geen kids hadden, aten we nooit voor 20 uur.
Ik mis die optie. Wij eten altijd na 1900 uur. De kinderen ook. Soms eten de kids iets eerder maar ik red het nooit om voor zevenen het eten op tafel te zetten omdat ik tot 1745 werk en dan ook nog de kids op moet halen. Mijn vriend is altijd pas rond half 8 thuis.[/quote]
Ik vraag me af hoe je dat dan doet met ze?
Die van mij lagen er tot een jaartje terug altijd om 19u wel in en konden het ook echt niet veel langer volhouden…
Wij eten meestal zo rond 18.15-18.30, als mijn man nog later is eet ik graag een halfuurtje vroeger zodat ze nog wat meer tijd hebben na het eten (nu is het toch vrij snel daarna door naar boven).
Wij eten elke dag om 18.00 uur. Meestal is hubby dan net thuis, maar als hij later is, warmt hij het maar op. We hebben dan meestal al zo’n honger dat we niet gaan wachten. En vind trouwens ook dat als we later eten, het allemaal zo’n gehaast wordt met het naar bed brengen. Nu kan ze nog even spelen terwijl wij de boel opruimen en dan begint het bedritueel.
Meestal tussen half 6 en 6 uur.
De kids gaan rond 8 uur naar bed en hebben dus nog even tijd om te spelen.
En ik nog tijd om alles op te ruimen.
op mijn werkdagen tussen half 7 en half 8… ligt eraan of ik nog moet koken of dat mijn vriend al iets gecreeerd heeft…
ben ik vrij dan tussen half 6 en 6
in het weekend wanneer we willen…geen vaste tijd…
Wij eten meestal tussen 18 uur en half 7. Mijn man is vrij laat thuis, ik zou liever eerder eten maar dan eet hij dus neit mee. Herel soms als de kids echt heel meo zijn doe ik dat wel, verder eten we gewoon wat laat en gaan ze daarna vrij snel naar bed.
Ik heb gekozen voor 17.00-17.30, zo laat eten wij als m ijn man zijn gewonde werktijden werkt.
Anders is het tussen 17.30-18.00, al slaapt Tes vaak nu niet meer tussen de miaadg en dan red ze het niet zo laat, dan eet ik eerder met de kids, zodat Tes tussen 18.00-18.30 in bed ligt.
Riley eet standaard 17.00/17.30 uur. Wij eten bijna altijd met hem mee, of iemand is ziek…
:mrgreen:
Hier rond 17.30 Ã 17.45 uur. In het weekend soms wat later.
Rond half 6 eet ik samen met de kinders en mijn man eet om half 8 thuis of hij eet op zijn werk.
Tijdens het kinderloze tijdperk aten we meestal rond 7 uur.
Als er niet gesport hoeft te worden (want trainingen doe je uiteraard altijd rond etenstijd) dan eten we tussen half6 en 6.En als er gesport wordt dat wordt het 7 uur.
Door de weeks altijd om 17.45 uur,. Dan komt mijn man thuis uit zijn werk, en hebben we alledrie flinke honger.
Als ik avonddienst heb, eten Jurian en mijn man een uur later.
In het weekend eten we vaak later
Ik probeer om 17.00 uur met de kindjes aan tafel te zitten. Papa komt meestal pas tussen 19.00 uur en 19.30 thuis, dus voor hem maak ik een bord klaar en dat zet ik in de magnetron. Eet ik later met hun dan wordt er gewoon niet meer gegeten, dus voor mijn eigen rust lekker op tijd eten en nog even iets anders voor ze om 18.45 naar boven gaan. Daar is het nog even TV kijken op het grote bed en/of lezen en Guus ligt er om 19.15 ongeveer in en Nienke om 19.30 :mrgreen:
Groetjes, Petri
18.00/18.15
Tussen 17.30 en 18.00.
In het weekend kan het weleens een halfuurtje later worden, dus tussen 18.00 en 18.30 in.
Rond 17.30. Soms wat eerder, soms wat later. Ook in het weekend proberen we die tijd aan te houden.
Mijn optie staat er niet bij.
Een uur of 8 / 9 is hier namelijk geen uitzondering. (met soms een uitschieter naar half 10)
Heeft met het werk van hub te maken en met het feit dat wij (nog) geen kinderen hebben.
Soms, als ik een dag heb gewerkt en hub laat is, eet ik wel eens wat eerder.
Anders begin ik te snoepen… :oops: