@mama van Teun wrote:
jaaaa wij hadden vroeger ook ganzen! Wij hadden de eieren in de broedmachine, ik was een jaar of negen en niet weg te slaan bij dat ding. Met als gevolg dat er, toen ze allemaal uit het ei waren, negen ganzen achter mij aan liepen door het hele huis :inlove: :lol: echt heel lief!
maar negen ganzen worden ook groot en die maakten me een puinhoop! We hebben ze op een gegeven moment naar de kinderboerderij gebracht.
Die zijn echt tam te krijgen hé en eens ze je kennen volgen ze je overal. :inlove:
@mama van Teun wrote:
Zondag gaan we kijken naar Ouessaint-schaapjes, wij willen er graag 2 om mee te fokken in de toekomst. Onze kippen lopen in een aparte ren, afgezet met van die kastanjehouten paaltjes, maar zodra de schapen er zijn, mogen ze daar ook bij lopen d.m.v. een kleine opening in de heg. Gezellig :inlove
Oh wat leuk!!!! Hopelijk gaan de kippen hun route vinden bij de schapen. Hier hebben we geitjes (waar we ook uit kweken) en de kippen die vonden de geitjes maar niks en omgekeerd ook. :roll: :mrgreen:
Ik heb nu net even buiten gekeken en er loopt nog één eigenwijze kip rond. De rest zit op stok. :wink: