Hoe laat gaan jullie kippen op stok?

Wij hebben net weer 6 nieuwe kippen en een haan.

Vorig jaar zijn onze kippen één voor één gepakt geweest door een vos en nu doe ik iedere avond hun hokje dicht maar ze gaan zo laat op stok! :wall:

Ik ben nu al 2x naar achteren gelopen (en we hebben al zo’n diepe tuin :wall:) en ze lopen daar nog steeds allemaal heel rustig rond te pikken! :naughty:

Hoe laat gaan jullie kippen op stok? :think:

Ahaha…letterlijk kippen! Ik dacht dat je kinderen bedoelde.

Sorry, kan je niet helpen. De enige kip hier in huis zit meestal in een sausje of een stir fry. :oops:

@Nefarious wrote:

Hahaha, mijn kinderen krijgen gelukkig nog een bed! :lol: :mrgreen:

Hahaha ik dacht eigenlijk dat je bedoelde hoe laat wij naar bed gingen.

Kippen op stok weet ik niet, zal dat niet rond schemering zijn?

Ongeveer nu dus.

@Nefarious wrote:

Sorry, kan je niet helpen. De enige kip hier in huis zit meestal in een sausje of een stir fry. :oops:

Ik dacht precies hetzelfde! :mrgreen: (of gerookt in een salade :wink: )

Sorry TS voor deze toppicvervuiling :shifty:

Hahaha zie ik er uit of dat ik jullie kippen zou noemen misschien? :eh: :naughty: :mrgreen:

Ik ga nog eens naar achteren lopen! :wink:

Eindelijk, ze zitten allemaal binnen,… 8)

Ik vind 21u wel laat hoor! :naughty: :wall:

@Bietje wrote:

Eindelijk, ze zitten allemaal binnen,… 8)

Ik vind 21u wel laat hoor! :naughty: :wall:

Dan heeft het vast met de schemering te maken, denk ik.

En geef ze eens ongelijk, ik zou ook lekker buiten blijven rondpikken ipv in zo’n benauwd hok te zitten :wink: :mrgreen:

Benauwd? Dan heb je hun hok nog niet gezien, ik kan er in dansen! :angel: :mrgreen:

eten jou kippies ook salade?

De kip had nog nooit zoveel ruimte… als bij Bietje in het hok. :mrgreen:

Zal ik dan maar serieus antwoorden? :angel:

Hier gaan de kipjes tegen 19u braaf het nachthok in om een kippentuk te doen. 's Morgens bij het opkomen van de zon is iig de haan als eerste wakker en de dames volgen na een uurtje.

@veertje wrote:

Ja ik denk het wel … :think:

Waarom? :lol:

@Sis wrote:

De kip had nog nooit zoveel ruimte… als bij Bietje in het hok. :mrgreen:

8) :thumbup: :mrgreen:

Dankje Mip! :lol: :thumbup:

Dat is wel een mooie tijd zeg,… wat heb ik dan late vogels, eum, kippen! :wall: :hand: :naughty:

Ik heb geen kippen.

Oh Bieke alleen jij kan zo’n topic openen haha :mrgreen: (ik dacht ook dat je het over de kinderen had.) Zou ook graag kipkes willen maar mijn vent wil er niet aan… (mijn tuin is groot genoeg maar ja… mannen…)

@Bietje wrote:

@veertje wrote:

Ja ik denk het wel … :think:

Waarom? :lol:

Goede vriend geeft ze zoveel salades ik had ern og nooit van gehoord hihi! Net alles eters die beestjes :lol:

@Sooki wrote:

Oh Bieke alleen jij kan zo’n topic openen haha :mrgreen: (ik dacht ook dat je het over de kinderen had.) Zou ook graag kipkes willen maar mijn vent wil er niet aan… (mijn tuin is groot genoeg maar ja… mannen…)

leuke avator

aaah zo, weer wat nieuws geleerd. Wij krijgen binnenkort ook 4 kippen. Zal tzt eens kijken hoe laat die naar binnen gaan.

Wat kippenvraagjes, houden kippen van regen? (onze geit helemaal niet bijv). En eten ze ook gras? Waarom heb je er een haan bij? Hoe vaak heb jij nou echt eitjes? Welke soort heb je? Tips? :think: