oooh heeerlijk herfst!! ik kijk al uit… .de kerst is al aanstaande :dance:
zonnetje schijnt, lucht is blauw :mrgreen:
hier is de lucht grijs, somber, donker en het regent al de hele morgen…
gelukkig is het weer sociaal naar mijn humeur toe
Veelste Nat
ik heb wel al mijn binnenplanten buiten gezet,
spoelen ze af, en weer fris :thumbup:
@Gab wrote:
Veelste Nat
ik heb wel al mijn binnenplanten buiten gezet,
spoelen ze af, en weer fris :thumbup:
mm je brengt me op ideeen!
@klavertje4 wrote:
Zit ik zeker in het verkeerde deel van het land??
Hier regent het al sinds gister avond.

Hier ook regen, echt herfstweer, kreeg de kriebels en heb net voor Pepijn een skipak besteld, voor de meiden skibroek en jas en snowboots en wanten haha, je kan er maar op tijd bij zijn, straks is het niet meer te krijgen.
@klavertje4 wrote:
Waar waar waar?? Ik pak direct de verhuisdozen in!
't Is hier nat en koud. Bah, ik vind er niks an. Ben net even heen-en-weer op de fiets naar school geweest (is 1 minuut fietsen) en ik ben er gewoon in- en inkoud van. Nu ben ik ook niet helemaal lekker en had m’n zomerjas aangepiept. Straks m’n lekkere dikke winterjas toch maar even opzoeken.
Nou ik woon ook waar Chrissy woont en het is hier idd pokkeweer.
Heb de lampen in huis nog aan omdat het anders zo donker is nog.
Straks de kinderen uit school en kdv halen en dan lekker kaarsjes aan en lekker knutselen ofzow…echt op en top herfstweer hier…van mij mag de winter wel komen hahaha.
Het is hier droog en af en toe een mager zonnetje. Maar droog is al een hele vooruitgang bij de afgelopen dagen!
hier is het de hele dag ook al prima weer eigenlijk.
Kids konden weer heerlijk buitenspelen ook bij school en psz :thumbup: en dus helemaal blij.
Hier nog steeds regen…vreselijk weer.
Hier ook zonnetje en blauwe lucht…
Alleeen zooo koud, die zon is erg veraderlijk :mrgreen:
Heb wel eindelijk m’n huis kunnen luchten… die ramen bleven belagen :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
hier is het vandaag ook weer heerlijk.
Was met (zomer)jasje aan gewoon te warm naar school toe.
Het wordt nu wel al frisser (het blijft toch oktober he), maar heerlijke dag gehad.
De boel boven tot uurtje terug hele dag open gehad en zelfs vanmiddag even de achterdeur beneden open laten staan.
Kreeg er spontaan zin van om de ramen achter te lappen, dus die zien er na alle voorgaande regen weer helemaal netjes uit nu 8) .
nou, dan woon ik duidelijk verkeerd… hier is het droog, maar wel ijskoud… heb net uiteindelijk de verwarming maar aangezet want we werden maar niet warm…
hier klonk net een verdomd harde onweersknal, gevolgt door het moment dat ik al mijn lampen aan moet doen… het hagelt hier dikke hagelstenen gecombineerd met flink onweer momenteel.
Hier zag het er vanmiddag zo uit:
Wow, zo zag het er bij ons niet uit
brrrrrrrrrr het is koud buiten
hoorde van een kennis die woont in drenthe dat het af en toe mot sneeuw valt
maar echt heel weinig
hier alleen vorst en mist
Zal het nu eindelijk een beetje winter worden? Nog een weekje afzien met regen en andere ellende ( storm :thumbdown: ) en dan droog vriesweer. Dat lijkt me wel wat Al mag er van mij ook best een pak sneeuw vallen. Heerlijk!