hoe is het weer

plensbuien hier net, helemaal grijs en hosen… En waar wij waren? Net even in de auto weg :wall: :wall: :wall: , hartstikke nat natuurlijk thuis.

Hier hele middag in de tuin gezeten, was best lekker weer :inlove: Niet superveel zon, maar gewoon normale temperatuur en geen regen :thumbup:

Zo flinke flitsen en net een keiharde knal, dat was echt flits boem! Gaat hier lekker tekeer!

hier werd het net erg donker, mar tot nu toe blijft het droog

een flinke onweersbui!!! prachtig!

Volgens mn htc desire in Heemskerk:

18 graden en zonnig… :think: :think:

Het is hier echt van die kraak-onweer. Mega felle flits en dan zo’n keihard gekraak en dan KNAL!

Het begint nu weer af te nemen geloof ik.

Heel erg donker en onweer…

Zo ziet er nu uit, het regent ook…

en jaja, ik zal mijn emmers dweilen handoeken potjes en pannentje weer klaarzetten…

Code geel

In Brabant moeten mensen rekening houden met kans op onweer, windstoten tot 90 km/uur en hevige regenbuien.

:wall: :wall:

ik wil verhuizen !!!

@Gab wrote:

en jaja, ik zal mijn emmers dweilen handoeken potjes en pannentje weer klaarzetten…

Code geel

In Brabant moeten mensen rekening houden met kans op onweer, windstoten tot 90 km/uur en hevige regenbuien.

:wall: :wall:

ik wil verhuizen !!!

ik wilde net zeggen dat het weer hier net zo grimmig was als sophie haar humeur…

maar weer al een code uitgegeven>? :S het lijkt hier nog wisselend. donker afgewisseld met zonnig, maar het blijft droog

Hier begint het nu ook te flitsen en te donderen… BAh, ik háát onweer, zeker als mijn hubje er niet is…

Het is hier in arnhem bewolkt maar het heeft nog niet geregend. Heel in de verte hoor je wat gedonder maar er is nog niet echt iets te zien in de lucht. Volgens buienradar gaat het hier zo tussen 12 en 13 flink onweren. Precies de tijd dat ik mijn dochter op moet halen natuurlijk :wall: Ik ben echt als de dood voor onweer… bah!

Ik ben wat dat betrteft blij dat B´Elanna overblijft…

Ik hoef pa som 3 uur eruit,… maar ja, hoe is het dan???

@wisje wrote:

Ik ben wat dat betrteft blij dat B´Elanna overblijft…

Ik hoef pa som 3 uur eruit,… maar ja, hoe is het dan???

Hier hebben ze een continue rooster, dus de hele school blijft iedere dag over zeg maar. Maar dan hebben ze op de woensdag en vrijdag maar een korte dag en zijn ze al op 12:45 uit.

Hopelijk is het bij jullie om 3 uur al wel weer opgeklaard.

Datzelfde hoop ik voor jou, voor straks…

Oh, niet weer hè… Het wordt hier weer zo donker en het hoost er weer uit net zoals van de week… :?

hier regent het, en het rommelt wat, maar meer niet

Net wat onweer en nu oogt het weer mooi. Gekke zomer :evil:

hier komt het met bakken uit de lucht en volop onweer

oh jee, word in 1x erg donker :shock: