Hier hoor ik de onweer ook alweer aankomen. :naughty:
@crien wrote:
@ Gab, ja idd zoals die foto’s van jou. Zo was het hier ook. Echt pikkedonker, heel vreemd. Maar hoeveel zitten wij hemelsbreed uit elkaar? Paar km?
Hub heeft cursus in het evoluon, zit nog dichter bij jou![]()
10 min ongeveer, en evoluon, staat bijna achter in mijn tuin :mrgreen:
zal zo even zwaaien :lol:
In Almere niks aan de hand. Geen lekker weer hoor, wel regen…maar geen noodweer. Momenteel is het zelfs droog. Een uur geleden was er iets wat je misschien een beetje onweer zou kunnen noemen, maar dat waaide al snel over.
Eigenlijk vind ik dat wel jammer. Als de zon dan toch niet wil schijnen en ik de deur niet uit hoef, vind ik noodweer altijd wel heel gezellig :shifty:.
hier klaart het weer op. ik was in de stad en toen ik de v&d in liep was er nog niks aan de hand en 15 min. later loop ik naar buiten en opeens enorm donkere dreigende lucht, wind en flink onweer. brrr, was best beangstigend om daar zo middenin te zitten in de buitenlucht :shifty:
Pffff…uurtje terug was het hier ZWART!!!
Erg onheilspellend… :?
Nu gelukkig weer licht en lucht te zien…
na mijn (uitgebreid :oops: ) bericht van deze voormiddag…
hier heerlijk stralend blauwe lucht mét zonnetje erbij ! :dance:
Gerda
Gab, hier was het vanmiddag ook in 1x zo donker!
Buienradar klopte weer niet voor hier, tsss haha!
Wij kregen niks gaf buienradar aan, en in 1x vergaat de wereld onderhand weer hier (toen straks dan he).
Hier verdwijnen de donkere wolken en schijnt de zon. Volgens weeronline houden we het tot half 5 zowieso droog.
Als je de foto’s op nu.nl ziet moet het echt heftig geweest zijn.
ja precies, en het is nog steeds niet voorbij!
Dit weer blijft dus aanhouden tot zaterdag ongeveer :o
Hier inmiddels ook droog maar het was niet pikdonker… Alleen regen en onweer gehad!
Volgens KNMI blijft dit tot vanavond laat maar ik zie het niet staan op buienradar…
Zonnetje schijnt nu ook lekker.
nu schijnt het zonnetje en is het heerlijk warm maar tot vanmddag een uurtje of 2 heeft het alleen maar heel erg hard geregend. ga straks lekker nog in de tuin zitten zo lekker is het.
Vanmiddag heel vreemd idd, ik kom van mijn werk naar buiten en schrik ervan zo donker was het. Terwijl toen ik op het werk voor het laatst naar buiten keek de zon nog scheen. Uurtje in gesprek geweest, en pikkedonker.
Afgelopen nacht was het hier ook heftig. Schrok wakker van zo’n doodsknal, is hier vlakbij de bliksem ingeslagen. In drie huizen alle electra vernield. Vraag me dus af, halen jullie bij onweer stekkers uit de stopcontacten en doen jullie de tv ed. allemaal uit?
Mijn vriend zegt dat het onzin is om dat te doen, mijn moeder is juist weer wat te panisch en zet alles uit en haalt alle stekkers eruit.
Maar ik ben doodsbang dat de bliksem bij ons in zou slaan en brand en zo.
Grijs en bewolkt… Maar droog.
warm, benauwd, vies!
grijs, bewolkt, wel ok temp.
Nu regenachtig!
benauwd, drukkend warm en bewolkt
Ook hier… benauwd… klam… droog… bewolkt…