Hoe heten die beertjes?

Toen ik klein was waren er van die kleine velours beertjes die je kon aan- en uitkleden. Er waren hele families, maar ook konijnen. Weet iemand hoe die beertjes heten en of je ze nog kan kopen??

troetelbeertjes ?



ja ik ken ze… ik weet precies wat je bedoelt… maar hoe het heet :think:

Als het goed is liggen er bij mijn ouders nog een beren en idd een konijnenfamilie.

jaaaaaaaaaaaaaaa, die beertjes, die had ik ook! nou ja, als we dezelfde bedoelen. ze waren met kleertjes, rood, en blauw, en groen… papa en mama, en kindjes… :inlove:

Nee ik weet precies hoe ze eruit zien, heb ze ook nog van vroeger. Maar hoe ze heten…

Sylvanian family



Je had er ook varkens, konijnen, eekhoorntjes etc. van. Ik kan ze me echt zo voor de geest halen. Op marktplaats worden ze nog met regelmaat aangeboden.

Och die beestjes

Heb de beren familie gehad vroeger :inlove:

@purpled82 wrote:

Sylvanian family



Je had er ook varkens, konijnen, eekhoorntjes etc. van. Ik kan ze me echt zo voor de geest halen. Op marktplaats worden ze nog met regelmaat aangeboden.




oooooh jeugdsentiment als je gaat googlen :inlove:



Vooral dat babybeertje hihi.

jaaaaaaaaaaaaaa die ja!!!



ik had er ook nog een bruidspaartje van :inlove:

Yes, die bedoel ik!! Ga meteen googelen…

Thnx! :-*

Ben ik dan echt al zo oud? Zegt mij helemaal niks (behalve die troetelbeertjes…),

het zegt mij ook niks :eh:

zegt mij ook helemaal niks 8)

Dit is mij ook echt compleet voorbij te gegaan.

Maar ik weet wel waarom, ik was meer een playmobil kind, dan ga je niet met suffe beertjes/konijntjes spelen natuurlijk :wink: :mrgreen:

Jaaaaa, die had ik ook altijd!! Volgens mij heb ik hier op zolder nog een doos liggen met die beertjes en konijntjes :smiley: Bruidspaartje had ik ook!! :inlove: :inlove:

Heb ze ook beertjes en konijntjes Q speelt er nu mee zijn de bewoners van ons poppenhuis zo lief

oooow jaaaaa, die had ik ook :inlove:



gaat mama bellen :angel:
[/i]

Mijn zoontje zit er nu mee te spelen :inlove: (en de kleertje te mollen :evil: )

In engeland zijndie nog helemaal hip. Je kan er echt alles van kopen daar. Wij hebben staan kijken voor poppenhuis :smiley:

Ik heb ze pas voor mijn dochter van de zolder gehaald :inlove:.