Hoe heten die beertjes?

Ik had ze ook, zo leuk! Jammer dat ik dat soort dingen nooit heb bewaard…

Jaaaa, die had ik vroeger ook! En ik had inderdaad ook het bruidspaartje. Zal mijn moeder eens vragen of ze toevallig nog iets op zolder heeft staan :mrgreen:

He, daar heb ik inderdaad ook nog het een en ander van gehad vroeger. Helaas heeft mijn vader in een vlaag van opruimwoede 3/4 van ons oude speelgoed weggegooid, waaronder ook deze beestjes… :evil:



Maarre, de naam Sylvanian Family zegt mij helemaal niks, heette dit speelgoed niet Maple Town? :think:

In Groningen, bij de mooie houten winkel (Asbran!) verkopen ze ook die beertjes/konijntjes van de Sylvanian Family! Ik had die naam toen wel zien staan en was aan het googlen maar had er silvian van gemaakt :wink: .

Ja jeugdsentiment :inlove:

die had ik ook! :inlove:

zegt mij ook niets, welke generatie is dat dan

Ik had de beertjesfamilie en mijn zus de konijntjes. Nu liggen beide families hier. Zoo schattig, de papabeestjes met die tuinpakjes en de mama’s met die rokjes :inlove: om van de kindjes maar te zwijgen :inlove: :inlove: :inlove:



owja over welke generatie: ik ben 34 en mijn zus is 31.

ik ben 32 maar ken het niet

Die kreeg ik altijd van mn opa, heb ze nog ergens in een doos :inlove:

Ik ben 29

@Noasmama wrote:

He, daar heb ik inderdaad ook nog het een en ander van gehad vroeger. Helaas heeft mijn vader in een vlaag van opruimwoede 3/4 van ons oude speelgoed weggegooid, waaronder ook deze beestjes… :evil:



Maarre, de naam Sylvanian Family zegt mij helemaal niks, heette dit speelgoed niet Maple Town? :think:




Maple Town was een serie op tv. Volgens mij was de serie op deze beertjes gebaseerd (of andersom). Ik keek het vroeger altijd.

Oooh wat leuk!

Dat bruidspaartje hadden wij ook…