hoe heet jou kat/poes?

@Bietje wrote:

Pim en Pom, helaas is Pim vorig jaar doodgereden…

De kinderen hebben hen zelf die namen gegeven, van de tv kennen jullie ze mss ook wel :wink:

Pim was onze zwartwitte poes en Pom is zwart :wink: .

Btw, ze heetten voor de komst van de kindjes gewoon poes en poes … :shifty: :lol:

Chupa (Tsjoepa) en Suki (Soekie)

En die van mijn zusje Ascii (askie)

Andere poezennamen uit mijn omgeving: Lambik, Suske, Wske, Kruimel, Molly, Sorry, Pooki.

Groetjes,

Femke

2 poezen: danu (danoe) en aagje (past perfect, haha)

Google of Jilzz

Indy en Kaya :inlove: :inlove:

Hahaha, grappig dat wij niet de enigen zijn met dit probleem :lol:

Kater Pebbles

Poes Mowgli

Onze poezen heten Diesel en Diva… :smiley:

De poezen heten Fluffy en Nala en onze kater heet Bagheera. :inlove:

Onze katten (oké, poezen) heten Muis en Fleur.

En ook hier het ‘naamprobleem’, want we vonden Fleur ook een (heel) erg leuke naam voor een dochter…maar viel dus af doordat de kat al zo heette (en dan te bedenken dat we haar hebben we ‘hernoemd’, want in het asiel heette ze Alia :silenced: ).

Archimedes en Balthazar

En jij had Mats natuurlijk eigenlijk ook Archimedes of Balthazar willen noemen… :cry:

@Nienke123 wrote:

En jij had Mats natuurlijk eigenlijk ook Archimedes of Balthazar willen noemen… :cry:

:think: Ik snap 'm niet?

@Matsjo wrote:

:think: Ik snap 'm niet?

Omdat iemand schreef dat de kat Lilly heette, terwijl ze hun dochter zo wilden noemen. En omdat ik schreef dat onze kat Fleur heet en dat we onze dochter ook best zo hadden willen noemen.

Jouw katten hebben namen waarvan ik dacht ‘bij deze namen zul je dat probleem niet zo snel hebben’ (omdat de namen wel heel leuk zijn voor een kat, maar, naar mijn mening, minder voor een kind ;)).

Ow whahaha! Ik had nog niet teruggelezen :doh: :lol:

Maar nee, daar hebben we inderdaad geen last van gehad :mrgreen:

Onze 1e heette Flow

Deze heet Spok(je)

Onze poes is Poekie ( zwart wit gevlekt)

Onze 3 katers zijn Spiky ( cypruskat) , Sheba ( muisgrijze kat) en Felix ( zwart met beetje wit)

Onze poes heet Phoebe ( Friends/ smellycat :wink: :smiley: ).

Leuk dit…

Onze zwarte kat heet meissie :mrgreen: (oorspronkelijk noir maar we riepen haar altijd als meissie en daar reageert ze nu op :lol: ) en de kleinste (wit met vlekjes echt een klein katje nog) heet puckie.

Ik heb een Sofie (ze was in het asiel Volvet genoemd en ze is klein en mager!!). Eerder ook nog Noel en Vera gehad.

De katten van mijn ouders heten Mikke (poes) en Gaya (poes).

Mijn zusje heeft Kobbe (kater) en Boris (ook een kater natuurlijk ;)).