2 Poezen
Bo & Saartje
Pinkie!
Mijn kater heette Dino (helaas vorig jaar doodgereden, net 2 )
Vroeger had ik 2 raskatten, maar die noemde ik Powpow en Peewee
Hier in de buurt hebben we:
Breezer
Gilbert
Wicky
Shiva
Hempie
Koetje
Kippie
Dit word m,
het is een mannetje. Op deze foto een paar dagen oud.
Ik was op zoek naar een tijgerpoesje. zoeentje als pinkie hierboven.
Deze heeft wel wat streepjes en ook witte sokjes
De moeder is een echte tijgerpoes en de vader is zwartwit.
Dus ik ben benieuwd hoe ie er uit ziet als ie wat ouder is.
Poes:sjilla,tijger, furby en missy
Ex-kater heet vanuit asiel weg Baloe vond het wel een leuke naam dus heb die gehouden
Onze katten heten Ed en Ben
@Nienke123 wrote:
@Matsjo wrote:
:think: Ik snap 'm niet?
Omdat iemand schreef dat de kat Lilly heette, terwijl ze hun dochter zo wilden noemen. En omdat ik schreef dat onze kat Fleur heet en dat we onze dochter ook best zo hadden willen noemen.
Jouw katten hebben namen waarvan ik dacht ‘bij deze namen zul je dat probleem niet zo snel hebben’ (omdat de namen wel heel leuk zijn voor een kat, maar, naar mijn mening, minder voor een kind ;)).
Bij mijn oudste op judo zat een jongetje dat Archimedes heet :shifty:
Wat een mooi katertje! :inlove:
(Lijkt wat op de mijne toen ze ooit zo klein waren!)
Mijn katers heten Yourie en Michja en zijn broertjes! :inlove:
Andere katten in onze familie:
Sjimmie
Tigi
Simba
Pipi
Sultan
Cesar
Odie
Zoë
Mickey
Cheeta
Puma
Diesel
Wij hebben Suppie, moeder van Catootje en Olivier en nog een kleine donder Gizmo sinds april erbij.
onze poes heet Muppet, maar Monster was toepasselijker geweest.
onze verdwenen kater heet(te) Tijger, maar die naam heeft ie uit z’n nest meegekregen, wij hadden vast een iets minder veel voorkomende naam bedacht.
gr Louwina
@ stillewater:
Weten jullie al wanneer jullie hem krijgen en welke naam hij krijgt ??
het word de kat van mn dochter, ze gaat hem ook verzorgen (als t goed is) dus ze mag de naam ook kiezen.
Ik vind zelf sokje heel erg leuk , of spike, of hector
Ze noemde vandaag zelf nog , skittel of lucifer of gerard.
We hebben nog een paar weken, precies weet ik het niet, want hij is nog niet zo oud. Ik denk zelf nog 6 weken wachten.
Dus we zullen nog wel meer namen gaan horen.
Het is in ieder geval al een hoop voorpret onder het eten elke keer van alle namen die verzonnen worden.
Van poepie, tot pietje
onze poes heet Lucky en onze kater Goofy
hihi grappig dit :mrgreen:
Wij hebben 3 poezen:
Demi (stoere meid cypers met wit)
Ashley (een echte diva half britsekorthaar met wit grijs en creme)
Yasemin (zwart met heeeeeeeeeeeel klein stukje wit. half pers vandaar beetje exotische naam)
We hebben een kater Mojo en een kater Sambo. En we hebben een kater Funky gehad.
Hier drie (erg luie!) dames.
Mickey, poes, zwart (Geen “mikkie” maar “miekie”)
Mara, poes, tijger (Heette eigenlijk Jojo, ze zou een kater zijn)
Meesje, poes, zwarte halve noorse boskat (heette eigenlijk Keesje, is een zusje van Mara, dus zou ook een kater zijn).
De kater van mijn broertje heet Moortje, al is hij wit met zwarte vlekken. Maar mijn moeder koos de naam.
Heb trouwens voor Mara en Meesje gekozen omdat dat ook met een M begint (had al Mickey en mijn naam begint ook met een M) trouw ik met een man die ook met een M begint. Duidelijk ons kind niet!
@Tigru wrote:
Heb trouwens voor Mara en Meesje gekozen omdat dat ook met een M begint (had al Mickey en mijn naam begint ook met een M) trouw ik met een man die ook met een M begint. Duidelijk ons kind niet!
Even offtopic, maar hier in het dorp is een gezin waarvan iedereen dezelfde voorletter heeft, volgens mij ook een M, dus papa en mama en 4 kinderen.
@sassie1980 wrote:
@Tigru wrote:Heb trouwens voor Mara en Meesje gekozen omdat dat ook met een M begint (had al Mickey en mijn naam begint ook met een M) trouw ik met een man die ook met een M begint. Duidelijk ons kind niet!
Even offtopic, maar hier in het dorp is een gezin waarvan iedereen dezelfde voorletter heeft, volgens mij ook een M, dus papa en mama en 4 kinderen.
Oude vriendin van mij had dat ook. Dus dat willen wij voorkomen!
2 poezen: poekie en pluis
Vroeger hadden er nog 2: hemi en toetie
En nog vroeger: nasi en bami (waren van mijn vriend…)
Daarvoor nog: Pippie, Amber