hoe heet ik?

hoe noemt jou kleine zichzelf?

Anniek begon met Annie, maar tegenwoordig is het aldoor “Manniekje”

Manniekje mee? winkel? oehhh dan moet ik zo lachen, en oppassen dat ik het niet ook zeg :inlove:

wat brouwt jou dreumes ervan?

Nina is nog net geen dreumes, maar zegt NnnnnnnnNA, NnnnnnnnNA, NnnnnnnnNA. Iets ander voorbeeld, maar erg schattig.

Als we vragen: “Waar is Saba…?” roept ze vanuit de andere hoek van de kamer (of achter een meubelstuk) BBBAAAABBBAAAAA… maar ja, Bumba heet ook zo, dus of ze nou zo bewust het over zichzelf heeft :think: :lol: ?!

Wij hebben als screensaver allerlei foto’s van Tijn, en als die weer eens voorbij komen dan is het meteen “Ta”!!!

Hij benoemd alles trouwens met 2 of 2 letters.

La = Lamp

Boe = Boek

Lo = Klok

Jau = Poes

Be = Schaap

Ss = Slang

Woef = Mond

Als ik vraag aan Yara hoe heet jij dan zegt ze

Jajaaaaaa :inlove: :inlove:

@schoen wrote:

Ohhhh geweldig! Dat klinkt toch ook al als haar naam :thumbup:

Aniek zegt trouwen Petuh als Peter, Juud als we vragen hoe papa dan heet en ceww als we vragen hoe mama heet :mrgreen:

Trouwens, allllles met een k is hier met een p… poffie, past, poekie, pipjes, en als het eindigt op een k, dan doet ze het wel goed… :inlove:

Misas :mrgreen: de “d” kan hij in andere woorden wel zeggen, maar in zijn naam blijft het moeilijk :mrgreen:

Chris noemt zichzelf al maanden Klies… Het begint iets meer in de richting te komen nu, het is nu Kjis… Hij heeft wat moeite met de rrrrrrrrrrrrr :mrgreen: (denk maar aan de rrrrrups… die heet hjups :mrgreen: )

@schoen wrote:

Whahahahahahahahaha, dat een ei in het Kroatisch :lol: :lol: :lol:

Ylana kwebbelt wel veel maar in haar eigen (baby)taaltje.

Dewi noemde zich al vrij snel Dewi.

Maar haar vriendinnetje noemt zij; Omi (Naomi)

En Naomi noemt Dewi; Didi (Dewi)

:mrgreen:

Jaden noemt zich zelf Didden… Lijkt best een beetje toch? En heel soms Jidden…

Ik lig slap :mrgreen: .

Rick zegt nog niks. Heel af en toe vergist hij zich en zegt ‘mama’… Ben ik weer helemaal “over the moon” natuurlijk.

Ben wel benieuwd wat hij van zijn eigen naarm gaat maken. De “RRRRRRRRRRR” is niet heel makkelijk natuurlijk.

Zal ie zichzelf wel ‘Jick’ ofzo gaan noemen.

Of HHHHH-Ik, zoals een vriendinnetje van ons doet :mrgreen: :inlove: (aanloopje ‘HHHHHHHHHHHHHHHHHHH’ en dan ineens het stemmetje omhoog ‘Ik’)

Een achterneefje van me, Ferdy, zei altijd Thijsje tegen zichzelf als hij zijn spiegelbeeld zag. Waar dat nou vandaan kwam? :shock: Lijkt toch niet eens op elkaar… :think:

Isana noemt zichzelf i-aa

Eva zegt al een maand of 2 haar eigen naam, maar het begon met ESA :inlove: En af en toe vergist ze zich nog wel hoor :wink:

Maar haar woordenschat is sowieso erg groot, ze kan al heel goed praten en onthoudt ook alles. Ze zegt woorden van Pinguin tot slaapzak :o !

Maar tegenwoordig is Huppetee en Hoppa favoriet hahaha !!!

Ze praat alles na en heeft soms de drang tot perfectionisme geloof ik, ze zegt het net zo vaak achter elkaar tot het goed is :mrgreen: :mrgreen:

Dát kan ze dus wel, maar los lopen, ho maar ! 8)

Xavier noemt zichzelf ‘vier’ :mrgreen:. ‘ksa’ is ook wel erg moeilijk.

Zijn vriendje van het kinderdagverblijf die 2 maanden ouder is noemt hem savier :thumbup:.

lucas kan dat nog niet :cry: of hij wil het nog niet hahahahha

de honden overigens wel, kiro is klieklo en maika is tááta :inlove: :inlove:

Vandaag ging “Manniekje” wel even vertellen wie er allemaal thuis waren van de familie, volgens haar dan he :mrgreen:

“Oma thuis, Opa thuis, Mau thuis (maud) Lukk thuis (Luuk) Wessuh thuis (Wessel) Tjanne Amieke Thuis (Tante Annemieke) Oeme Ajaan thuis (Ome Arjan) en papa weg! auto weg baas wekken (met de auto weg voor de baas werken)” Geweldig vind ik zulke verhalen :inlove: :inlove: :thumbup:

Ies-ies-ies-bewl is het nu. Ze begon heel schattig met “Bewl. Iesa Bewl” a la James Bond haha. Maar deze variant is ook om van te zwijmelen… :mrgreen:

oooo smelt!!! :inlove:

Die James Bond versie is schattig, maar dat ieseiesiese hihi :mrgreen:

Dat stukje over wie er allemaal thuis waren en waar papa dan uithing… Haha drie keer gelezen, heerlijk!

Ik vind al die kids om te gillen trouwens, ik kan haast niet wachten!!!

Esri noemt zichzelf Esseuh… :inlove: :inlove: