hoe groot zijn jullie 6-jarige

volgens mij is Luna vrij groot voor haar leeftijd maar omdat ze in groep 3/4 zit valt het eigenlijk niet zo op… Luna is 1.30 laatste keer meten (maand geleden)

is ze nu echt groot of zijn de 6 jarige tegenwoordig gewoon groot?

onze 6 jarige zoon is ook 1.30 , schoenmaat 33 :mrgreen:

1.22 was ie laatst en hij is hier juist vrij lang (of dat lijkt zo omdat ie onwijs smal is)

Y.eline is 1.19 en 18,5 kg schoenmaat 30 :mrgreen:

:think: waarom is ie nou verplaatst naar groep 3/4

qua leeftijd had ze nu nog in groep 2 moeten zitten :eh: en niet elke 6 jarige zit al in groep 3 ook… daarom had ik hem bijj papa en mama vraagjes gezet 8)





met schoenmaat loopt ze qua lengte een beetje achter ze heeft maat 30/31

L. zit nu in maat 128. Hij is in april 7 geworden. In zijn klas is hij gemiddeld qua lengte. Schoonmaat 31 - 32 geloof ik.

Angel: Jou dochter is net zo groot als mijn dochter van 7 bijna 8(september)



En de 2ling is klein voor hun leeftijd hun zijn nu 1.18 maar bijna 7 jaar(augustus)

En N. is 5 bijna 6(augustus) en die even groot als de 2ling :mrgreen: vandaar dat mensen vragen of het een drieling is :mrgreen:

hier net een 7 jarige en een klein mannekke meet 117 cm weegt 15 kilo en heeft schoenmaat 28/29

Emma is ook van 27-11-05 :wink: en is ook 1.30. Zit ook in groep 3 en is ondanks dat ze de op twee na jongste van de klas wel het op één langste meisje.

Damian is van 21-10-2005 en is 1.35

Anne is voor haar klas vrij groot met dr 1.28m en schoenmaat 32…ze wordt bijna 7.

mijn 6 jarige zal rond de 1.20 zitten… is bij hem in de klas een klein opdondertje. Schoenmaat 28.

Maar kan ook best dat hij uiteindelijk toch iets kleiner blijkt te zijn… maar de meting bij de schoolarts ging niet door omdat hij in het gips zat en wegen en meten weinig zin had op die manier :lol: .



Maar denk dat onze oudste (biiiiijjjjna 8) maar klein stukje groter is als jouw dochter.

Hihihihihi.

Ik lees hier dat sommige kids al 1,30 zijn met 6/7 jaar

Mijn zoon wordt over 2 maanden 13 en is 1,40 en heeft schoenmaat 36.

Maar hij is dan ook wel extreem klein.

@kimmiejj wrote:

Damian is van 21-10-2005 en is 1.35




Heeft trouwens schoenmaat 33/34 en gaat nu naar groep 3.

@sneeuwitje wrote:

Hihihihihi.

Ik lees hier dat sommige kids al 1,30 zijn met 6/7 jaar

Mijn zoon wordt over 2 maanden 13 en is 1,40 en heeft schoenmaat 36.

Maar hij is dan ook wel extreem klein.




wow hahahahaha dan word ie zeker ook wel voor jonger aangezien?



hier staan buurmeisjes altijd zo vreemd te kijken als ze hier om 20.00-later aan de deur staan en vragen of Luna buiten mag spelen en ik zeg die slaapt al

staan ze echt zo van nu al??? ehhh ja ze is nog maar 6 hoor en dan krijg je het ojaaaa :lol: :wall:

Hier ook een kleine man, wordt in september 7 en is 1.18 mtr en 19 kg. Schoenmaat 29/30

Jongens en meisjes kun je natuurlijk niet vergelijken.



Onze dame is 7 jaar en circa 128-130. Ook haar vriendinnen zijn even groot, we hebben laatst vergeleken.



Waar ik me wel over verbaasnis het verschil in groote van voeten.

Sommige meiden die net zo groot zijn hebben al maat 34!

E. heeft maat 31.

Als ik het zo lees dan is onze zoon van 6 (eind augustus 7) wel erg groot: 1,35 m en schoenmaat 35 :shock:

Ach, de een is groot de ander wat kleiner.



Anne heeft een meisje in de klas die begin oktober 8 wordt, zij is de kleinste van de klas, maar wel het oudste meisje in de klas.



De grootste jongen is echt heel groot (papa en mama van hem ook) en hij wordt in december 7 jaar (dus in groep 4)…hij is de jongste in de klas.



Fijn dat we allemaal verschillend zijn :smiley:

Onze oudste wordt in augustus 7 en was bij de laatste keer meten 1,22. Dat zal ruim een maandje geleden zijn. Haar schoenmaat is 30. Gewicht weet ik niet. Hiermee behoort ze in haar groep 2/3 tot de gemiddelde meisjes. Er zijn er die nog wel wat langer zijn, maar er zitten ook een paar kleine opdondertjes tussen! Ook bij de jongens in haar klas zijn grote verschillen. Wel leuk om te zien, hoor, al die verschillen.