hoe groot zijn jullie 6-jarige

Onze 6 jarige is 1.22 m en is mooi gemiddeld.

Laura is 1.33 lang en heeft schoenmaat 34, ze is erg groot voor haar leeftijd. Op school valt het niet zo op, ze zit in een combi 3/4 en is de jongste in de klas, maar qua lengte hoort ze bij de grootsten. Zelf vindt ze het vooral een heel groot voordeel dat ze al heel jong in alle achtbanen mocht, ze kon al in de Python toen ze net 4 jaar was :smiley:

Maaike is 130 denk ik, schoenmaat 33 en 30 kilo.

Ze is de 1 na grootste in groep 1/2.



Het valt vooral op met het schoolstoeltjes. Ze past echt niet meer op de groep 2 stoeltjes (die ze ook in groep 3 hebben).

Mijn oudste word woensdag 6, gaat na de vakantie naar groep 3 en was de laatste keer 1.10m. (nu ietsje groter denk ik) en 16 kg. :slight_smile:

Ze heeft schoenmaat 29, maar haar schoenen van eind zomer vorig jaar past ze ook nog, maat 28.

Peet is 6 jaar en 8 maanden, weegt 24 kilo bij een lengte van 1.25 en heeft schoenmaat 32. Hij is gewoon heel gemiddeld.



Niek is 7 jaar en 9 maanden en weegt 26 kilo bij een lengte van 1 meter 34 en heeft schoenmaat 34. Zij is met haar lengte heel gemiddeld, met haar gewicht zit ze er net onder. Grote voeten verder… :lol:

Onze meid van 6 is 1.23, weegt 20,7 kilo en heeft schoenmaat 31.

Ach laat ik dan ook maar mee doen. Ons dametje wordt in augustus 7. Ze is 1 meter 11 en is net boven de 14 kilo. Maat schoenen weet ik niet eens, ze heeft semi orthopedische schoenen, dus we letten niet zo op de maat. Ik denk 27.

Gewoon met alles onder de curve :mrgreen:

@Cell wrote:

Peet is 6 jaar en 8 maanden, weegt 24 kilo bij een lengte van 1.25 en heeft schoenmaat 32. Hij is gewoon heel gemiddeld.




Onze 2e is 3 maand jonger als ik het zo bekijk… en is afgelopen week gemeten bij de schoolarts… en hij was idd kleiner als ik dacht.



Hij is 1.16 en weegt 18,5 kilo. Klein opdondertje :lol: .



Vrouw zei al voor ze hem had gewogen: hij is wel tenger of niet?

Eh ja…



Na meten en wegen: hij is klein voor zijn leeftijd en licht voor zijn lengte :wink: .



Maar als je ziet wat er aan eten in gaat…

Tych.o is 1m15, zo’n 22 kg en heeft schoenmaat 30. Hij moet nog 5 worden.

Wordt vaak ouder geschat, maar is eigenlijk nog erg jong.

Mijn dochter is ongeveer 124cm en ik geloof 26 kilo (iets te zwaar), haar schoenmaat is 31.

@DKAn wrote:

Als ik het zo lees dan is onze zoon van 6 (eind augustus 7) wel erg groot: 1,35 m en schoenmaat 35 :shock:




Jo (precies even oud als de jullie mannetje natuurlijk) is 1 van de kleinste jongens van de klas, ook van de meeste meisjes trouwens.

Ik weet het niet precies,maar meen rond de 1.20 m. (zal niet veel afwijken).

Schoenmaat 30/31.

Rav is 1.13 cm en hij heeft schoenmaat 29.

Hier een jongen van 6 (over 3 maanden 7) en die is 128, bijna 26 kilo en schoenmaat 32. Volgens mij redelijk gemiddeld.

6 jaar en 6 maanden: 1.29m;24 kg; 32 schoenmaat

S van mij is in mei 7 geworden en is 1.31 en 27 kilo

Nathalie is van 1 juni 2006 en is nu 1.18 en heeft schoenmaat 29/30.

Qua lengte zit ze volgens de schoolarts zeer gemiddeld.

Mijn dochter is net 5 geworden en is 1.18, 19 kilo en heeft schoenmaat 30, gaat richting 31

Mijn zoon is nu net 5 jaar, 1m34 en 28 kilo. Kledingmaat 140/146 en schoenmaat 36. Hij zit nu in groep 3 omdat hij groep 2 mocht overslaan. Hij is geboren op 16 aug 2007. Hij is van baby af aan al extreem groot.

@DKAn wrote:

Als ik het zo lees dan is onze zoon van 6 (eind augustus 7) wel erg groot: 1,35 m en schoenmaat 35 :shock:
Mijn zoon is 2 jaar jonger, 1 cm kleiner en 1 schoenmaat groter. Dus erg groot vind ik je zoon niet :wink: dat komt omdat mijn zoon extreem groot is. Zal vanmiddag ff foto plaatsen.

@biancamv2boys wrote:

Mijn zoon is nu net 5 jaar, 1m34 en 28 kilo. Kledingmaat 140/146 en schoenmaat 36. Hij zit nu in groep 3 omdat hij groep 2 mocht overslaan. Hij is geboren op 16 aug 2007. Hij is van baby af aan al extreem groot.




Niet alleen groot dus, maar ook qua intelligentie is hij verder ontwikkeld.