Ik heb 5 kinderen,en ik weet wel zeker dat ik nog even doorga :oops: Ik ben gek op kinderen,hoe meer,hoe beter.Ik ben echt een moederkloek met veel liefde om te geven aan de kids :inlove:
Zijn er meer dames die er ook zo over denken.
Ik ga voor 3… Ik, vriendje en 8 wk zwanger van de eerste
Had graag een groot gezin gewild, maar met 30 jr bij de eerste denk ik dat het max 3 zal worden (als het ons gegund is, deze duurde al bijna 2 jaar)
:thumbup: :inlove: :thumbup:
Lijkt me geweldig 5 kids :inlove:
maar daar kan ik alleen nog maar van dromen
@Sweet-Love wrote:
Ongetrouwd, Samen 2 kinderen. En Partner heeft nog 1 kind.
Maar orginele staat van huishouden, met zijn 4en.
Ondertussen getrouwd! :inlove:
@WoLa wrote:
Hier ook een traditioneel gezin: We zijn getrouwd en hebben daarna 3 zonen gekregen. Nu zijn we dus met 5![]()
en nu dus bijna met 6 :inlove:
Ik een gezin van 2.
Mijn zoontje en ik
Wij ook bijna met 6!!! :inlove:
ik mis…soms met zijn drieën, met een pleegkind :mrgreen:
groetjes Suzanne
Hier straks ook 6 :inlove:
Hier ook 6, en wie weet nog ooit eens 7!
Hier ook eens ingevuld 4 maar ondertussen is het straks 6
Hier 4 personen in ons huishouden.
Op de vraag hoe groot is je gezin dan antwoord ik in het algemeen dat we met zijn achten zijn. (vader, moeder en zes kinderen).
Op de vraag hoeveel kinderen we hebben is mijn antwoord acht (zes van mijn man en ik samen- twee uit een vorige relatie van mijn man).
Dat ik die twee niet direct bij het gezin reken komt omdat ze inmiddels al jaren zelfstandig wonen en voorheen maar in wekenden en vakanties in ons gezin waren. Inmiddels hebben de twee oudsten een partner.
Dus in die zin hebben we nu 10 (schoon)kinderen en zijn we met 12.
Maar voor de pol zet ik het op acht.
ik heb 8 gestemt straks inclusief de baby hebben we samen eigenlijk 10 kinderen waarvan er 6 thuis wonen en natuurlijk manlief en ik
@mamaatjevan4 wrote:
ik heb 8 gestemt straks inclusief de baby hebben we samen eigenlijk 10 kinderen waarvan er 6 thuis wonenen natuurlijk manlief en ik
Waar wonen de 4 andere kinderen? Wonen ze al zelfstandig. Of zijn ze uit een eerdere relatie van je man en wonen ze bij je ex? Maar dan zijn ze toch neem ik aan wel heel regelmatig bij jullie over de vloer. Of niet?
Eh als ze met alle kinderen, partner en zo bij elkaar zijn, dat totaal. Jij heb je lief dan niet altijd bij je maar hij is toch naar mijn idee wel deel van jullie gezin, ook al hebben jullie een bijzondere lat-relatie.
Voor nu val je nog wel onder het grootste KoK-gezin met je vijf mannen in huis. :lol:
@niekie wrote:
hier 4 personen, wijzelf en 2 kids.
nav van fiep haar vraag:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel gezinnen er hier helemaal volgens ‘de traditie’ zijn (vader, moeder, eigen kinderen). Dit zijn natuurlijk allemaal erg jonge gezinnen dus wslk ook nog best veel gezinnen die er zo uit zien. Maar met 40(toch)% van huwelijken die uitloopt op scheidingen, is die samenstelling tegenwoordig natuurlijk helemaal niet meer zo vanzelfsprekend.
wij zijn, man en vrouw, met de kids van ons 2, al 12 jaar samen, en niet getrouwd.
Wij zijn heel braaf getrouwd, en hebben toen pas drie kinderen gekregen. We waren al verloofd toen we samen gingen wonen en hebben komende maand onze koperen bruiloft. Burgerlijk he.