@Bambi wrote:
Meen je dat nou, Gerda? Hier blijven zint en piet bij de icoontjes staan. Of moet ik even vernieuwen?
:lol:
probeer eens met F5 als je een antwoord tijpt

@Bambi wrote:
Meen je dat nou, Gerda? Hier blijven zint en piet bij de icoontjes staan. Of moet ik even vernieuwen?
Nou ja zeg, een banaan :mrgreen:
Nou ja zeg, moet je F5 doen voor een kerstbanaan, ook al heb je niet eerder op deze bladzijde gekeken :think: .
Maar goed, ontopic: een heel doorsnee gezin van 4 met papa, mama, grote zus en kleine broer. Maar niet eens het meest voorkomend op kok, want dat is 5 mensen.
Hier een erg standaard gezin.
Braaf getrouwd en ik heb met dezelfde man een zoon en een dochter gekregen :inlove:
Tja… nu gezin van 4 straks gezin van 5 , in ons hart gezin van 6
Nu nog met 4, maar vanaf eind maart/begin april 2012 zijn we met 5 :inlove:
Ik heb baby alvast meegerekend :inlove: Hier 3 personen.
Wij winnen niet haha, wij zijn (nog) maar met 3! :inlove:
3 personen bestaan ons gezin
Nu nog 6 maar in april 7 personen!
hier een ouderwets hoeksteen van de samenleving gezin hahahahah
getrouwd en met manlief 2 kinderen en nummer drie opkomst dus die alwel mee geteld met gezin.
gerda is niet eerlijk he met je klein kinderen win je natuurlijk altijd het grootste gezin hahahahahahahaha
ik snap dat het voor jouw als jouw gezin voelt.
Hier ook een gezin wat bestaat momenteel nog uit drie straks uit vier, maar in mijn hart zijn we met zijn vijfen mijn meisje hoort er gewoon ook bij.
@fiep klophout wrote:
@marloes vip wrote:Eh als ze met alle kinderen, partner en zo bij elkaar zijn, dat totaal. Jij heb je lief dan niet altijd bij je maar hij is toch naar mijn idee wel deel van jullie gezin, ook al hebben jullie een bijzondere lat-relatie.
uh nou, als iemand vraagt uit hoeveel mijn gezin bestaat, dan is het uit drie hoor. Ons dagelijks gezinnetje bestaat ten slotte uit drie mensen.
hier 4 personen, wijzelf en 2 kids.
nav van fiep haar vraag:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel gezinnen er hier helemaal volgens ‘de traditie’ zijn (vader, moeder, eigen kinderen). Dit zijn natuurlijk allemaal erg jonge gezinnen dus wslk ook nog best veel gezinnen die er zo uit zien. Maar met 40(toch)% van huwelijken die uitloopt op scheidingen, is die samenstelling tegenwoordig natuurlijk helemaal niet meer zo vanzelfsprekend.
wij zijn, man en vrouw, met de kids van ons 2, al 12 jaar samen, en niet getrouwd.
Dus nu een nieuwe poll: wie zijn er nog een gezin met oorspronkelijke vader moeder en eigen kids hihi
Kan ik meteen mezelf invullen, erg standaard, vader moeder dochter en zoon. Ben wel benieuwd wat dat percentage dan weer is van de Kokkers. Als ik bij mijn oudste in de klas kijk valt het wel mee, maar … bij de jongste is het beeld totaal anders. Daar zijn erg veel kindjes met gescheiden ouders en evt. samengestelde gezinnen.
Ik kom zelf uit een gezin met 5 kinderen en dat trok toen al veel bekijks, mensen zaten altijd ons op de achterbank of tijdens het uitstappen te tellen :mrgreen:
Houdoe, Petri
Hier ook erg standaard, al zijn we niet getrouwd.
Papa, mama en 2 kinderen, een jongen en een meisje.
Standaard traditioneel gezin met 3 kinderen.
Wij zijn dus met zijn vijven.
:lol: :lol: he he, het moest even duren
Ik heb 4 ingevuld.
Er zit er nu nog 1 weliswaar in zijn of haar oventje maar hoort er zeker bij!
Thuis waren we met 6en. vader, moeder, zus 2 broers en ik…
En nu met alles aanhang en kleinkindjes, zitten we op totaal
18 man.
Mn vader is er niet meer helaas. mn moeder is alleen.
mn zus is totaal met 5. ( met dezelfde man al 25 jr samen)
Mn oudste broer is met 4.
mn andere broer heeft zelf een zoon en een vriendin met haar dochtertje.
en ik alweer bijna 10jr samen en 1 boef en 1 op komst.
En dat is al druk genoeg als ze er allemaal zijn met een verjaardag of met kerst. :lol:
hier vader, moeder, getrouwd en 4 eigen kinderen.
Baukje heeft er 6 samen met haar man en haar man heeft er geloof ik ook nog 2 van een eerdere relatie, dus samen hebben ze 8 kinderen… denk wel dat die dus het grootste kok gezin zijn
Hihihi ik vindt het wel leuk, die ene % ben ik , ik ben alleen. In mijn uppie :mrgreen: