ff vraagje weet niet of hier al een topic over is geweest
Bij senna ben ik met 38 + 3 bevallen zou de tweede nu ook eerder komen?
hoe was dat bij jullie?
…
Ik heb uiteraard nog geen ervaring. Maar toen ik uitgerekend was van Merijn liep ik bijna gelijk op met een vriendin die zwanger was van haar 2e.
Haar 1e werd geboren met 38 weken en haar 2e dochtertje kwam 10 dagen overtijd.
:lol: :lol: Lizzy! Zo vraag ik het me af of dat andersom dus bij 40+ hetzelfde is… Dus ik lees ff met je mee!
groeten, je mede juli mama
muts
Mateo was 41w3d, Micah 41 weken…3 dagen eerder dus…Maar goed, volgens mij zegt het niet echt wat…
Die drie daagjes… :lol: :lol: :lol:
Ik lees ook even mee. :thumbup:
Ben ook wel nieuwsgierig.
Petra
ik niet
volgens mij hebben de julimoeders een beetje haast erbij nu het nog niet zulk warm weer is
1e met 38weken, 2e met 38w.5d…
1e met 41+6
2e met 41+1
1e met 39.1 weken en de 2e met 39.5 weken
1e met 39+5
2e 39+1
Dus bij mij gaat die vlieger wel op
:mrgreen: hoezo we hebben haast.
1e bij 38.1
2e bij 41.0
bij mij ging het dus niet op :?
ben erg benieuwd wat er nu gebeurd 8)
neee… helemaaaaaal geen haast :liar: :liar:
Net wat Lydia zegt: het is mooi bevallingsweer! En voor een aantal (zoals Lizzy) spelen andere klachten een belangrijke rol om eerder te willen bevallen!
Nou, ik ben er ook wel klaar mee en dus klaar voor!!
Hoop dat het dus niks zegt anders moet ik nog een ruime week! (die ik ook wel door komen overigens…)
hihi!
gr
muts
ben benieuwd of de vlieger hier opgaat dat onze meid eerder komt dan 39 weken :mrgreen:
Ik hoop op volgende week
zo te lezen is de procent niet zo groot
yara kwam met 37 weken en Thije liet op zich wachten tot bijna 42 weken :shock: :shock: :shock:
Gek he je gaat er dan toch een beetje vanuit dat de 2 ew dan ook eerder
komt…
Jill is ook met 38 weken geboren… dus hoop nu ook
Heb begrepen dat een tweede vaak iets later komt juist, omdat er nu meer ruimte is. Maar dat gaat natuurlijk niet altijd op.