hoe groot is de kans dat het tweede kindje eerder komt?

Jeeee, helemaal niet wat ik verwacht had!!

Eigenlijk hoopte ik ook dat de vlieger: de tweede komt eerder als de eerste opging…

Piet is met 38+5 gekomen, hopelijk komt dit beebje binnen nu en heel snel, ivm alle trubbels die ik al gehad heb.

Nu is erg vroeg hoor, daar ben je ook niet blij mee denk ik(met naar ziekenhuis gaan ed)

Bij mij kwam Bram bij 40+1 en Daan bij precies 37 weken. Maar dat is geen garantie, bij zovelen komt de 2e later.

@miranda79 wrote:

Nu is erg vroeg hoor, daar ben je ook niet blij mee denk ik(met naar ziekenhuis gaan ed)

Miranda, als je weet wát voor ellende deze zwangerschap is geweest, dan denk ik wel dat je er ook zo over zou denken.

Als Henk zich niet zelf aandient nu, dan word ik met 37wk ingeleid, omdat dit gewoonweg nu te zwaar voor me aan het worden is.

@Veerle wrote:

@miranda79 wrote:

Miranda, als je weet wát voor ellende deze zwangerschap is geweest, dan denk ik wel dat je er ook zo over zou denken.

Als Henk zich niet zelf aandient nu, dan word ik met 37wk ingeleid, omdat dit gewoonweg nu te zwaar voor me aan het worden is.

oh, dat is niet leuk :frowning: . Met Henk wel alles goed, of is het voor jullie beiden moeilijk? Ik ben er pas net weer, na 2 jaar weg te zijn geweest… Dus ik weet idd van bijna niemand de situatie…

Maar ik hoop voor jou dan dat je snel mag bevallen, én dat je dan wel een goede bevalling hebt! Heb je tenminste nog iets leuks om naar terug te kijken :wink:

Henk doet het prima.

Maar mijn ellende in een notendop:

juni 2006 zwanger

aug 2006 1e curretage (MK van tweeling) met complicatie -> BMperforatie

sept 2006 2e curretage doordat 1e curr. onvolledig was uitgevoerd

nov 2006 zwanger van ‘Henk’

jan 2007 zware bloedingen en opname ZH

maart 2007 (eind maart) einde bloedingen

mei 2007 premature weeën en opname ZH

juni 2007 nog steeds premature weeën en veel pijn door eerdere liesbreuk

milan na 41 week… matteo na 40+6

Oei, dat is idd niet mis Veerle! Je gaat dus sowieso in het ziekenhuis bevallen neem ik aan? Dan mag het ook wel eerder komen ja, kan ik me voorstellen! Maar wel fijn dat je dan sowieso ingeleid wordt, zodat je geen seconde langer hoeft te lopen dan nodig is voor je baby!

En weet eigelijk niet eens of je voor de 37 weken altijd in het ziekenhuis moet blijven, weet wel dat je dan nog niet thuis mag bevallen. Maar of je baby dan ook altijd in de couveuse moet bijv, dat weet ik niet? Denk dat dit per baby verschilt?

Maar goed dat henk het zo goed doet :thumbup:

Mijn gyn vindt het ook iedere keer een wonder, als ik met mijn dikke buik binnen kom stappen… Dat zegt ze ook iedere keer.

De bloedingen die ik heb gehad waren niet ala ongesteld, maar ala kraan opendraaien en niet meer dichtdoen!

Ik beval sowieso in het ZH, met ruggeprik ivm 2 liesbreuken die ik eerder gehad heb.

Mirte (1e) kwam bij mij op 39+5

Verle (2e) kwam bij mij op 40 precies…

Ook ik had gehoopt dat mijn 2e eerder zou komen… ach het scheelt niet veel, toch?! :wink:

Thomas met 38+3

En Sem met 40+3

Het zegt dus niets als de eerste wat eerder was… Suc6 met de laatste lootjes

Bij Lara ben ik met 36 wkn en 6 dgn bevallen. Nu zei laatst mijn vk dat ze hoopte dat ik dit keer wel wk 38 zou halen…ze zei dat er nu weer een kans bestond dat ook dit kindje iets te vroeg zou komen maar wel koffiedik kijken zei ze…ben benieuwd!

Romay kwam eind week 37…en ik wist al dat Tycho ook eerder zou komen,en idd begin week 38 is hij geboren…

hmmmm… leuke theorieen:

Demi was 40+4 en op deze zit ik nog steeds te wachten…

(en ik voel mezelf helemaal niet zielig hoor :lol: )

gr

muts

oohh muts :hug:

hier het zelfde hoor

senna 38+3 en nu ook nog steeds niets :cry: :mrgreen:

wij zijn samen gewoon heel zielig ligt gewoon aan de maand juli

volgens mij zijn de 2e beebs hier hoofdzakelijk later geboren dus!!!

(bij mij ook) Al zitten er niet veel GROTE verschillen in tijd tussen.

Muts en Lizzy… alvast veel sterkte en succes met de bevalling he! Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten! :thumbup:

De eerste 40+2

Nu zie ik de tweede ook nog niet snel komen…

Ik denk dat ik het wel uitzit tot 40 weken.

Tenminste dat voelt zo aan…

Kan het natuurlijk helemaal mis hebben… :mrgreen:

We wachten af…

Bij Lucas ben ik ingeleid met 41 weken en 6 dagen

Bij Pepijn ben ik bevallen met 39 weken en 6 dagen. En die bevalling is spontaan begonnen.