Hoe doen jullie dat?..Winterjas??

Ik ben nu 15 weken zwanger en kan nog net mijn oude winterjas aan. Maar ik ben dus de hele winter door zwanger. En die winterjas is maat XS dat gaat niet lukken dus :mrgreen:



Hoe hebben jullie dat aangepakt of gaan jullie dit aanpakken?



Ik kan nergens een leuke positiejas vinden. Tips?

Hier loop ik ook tegenaan. Ben benieuwd naar de reacties.

Ik heb een mannenjas, die zijn niet getailleerd. Hij is op de groei gekocht, dus ik hoop hem tot de bevalling aan te kunnen.

Een man met bierbuik zou hem ook aankunnen :mrgreen: Overigens straalt het er niet vanaf dat het een mannenjas is.



Jammer dat er geen leuke positiejassen zijn hè.

ik had een ponchojas, wel een chique met bondt randje, die kunnen lekker meegroeien :thumbup:



gr mel

Ik had een goedkope slaapzakjas gekocht (20 euro ofzo) een paar maten groter :thumbup:

als je kan breien… lap breien ongeveer grootte van je buik en die aan binnenkant van je jas vastnaaien aan 1 kant en andere kant knopen zetten.



in lap meerdere rijen knoopsgaten maken en zo kan je hem steeds verstellen als je buik groter wordt en kan je je jas openhouden.



Ik had lange leren jas die ik met knoopjes dicht kon doen dus deed ik alleen de bovenste knopen dicht en de rest werd warm gehouden door lapje.

Hier heb ik een omslagdoek (“type maxima”) gebruikt. Manlief vond het maar een raar ding, maar het hield ons lekker warm :wink:

Ik heb nog een zwangerschapsvest en mijn fleecejas kon ook de vorige keer tot het eind mee en dan evt daarover gewoon een jas open. De winters zijn toch niet zo koud meer. Ik ga iig niet speciaal een jas kopen.

Ik hoop het nog uit te kunnen zingen met me oude die nu bijna niet meer dicht kan haha maar moet nog 5 weken en heb verlof dus lekker binnen blijven !

Wel heb ik ook een heel dik vest die rekt ook nog mee , niet echt sharmant maar goed het werkt zonder dat je een dure zwangerschaps jad hoeft te kopen en het zelfde met kleren tegenwoordig zijn die wijde tunuutjes weer in dus ideaal!

@Marlous wrote:

Ik had een goedkope slaapzakjas gekocht (20 euro ofzo) een paar maten groter :thumbup:




En die verkoopt ze in haar winkel onder Aangeboden :mrgreen:

Dusssss :lol:

Ik heb gewoon bij de Zeeman een goedkope winterjas gekocht mt XL.

Was iets van 10 euro of zo.

Ik heb toen bij C&A een winterjas 2 maten groter gekocht voor 4 tientjes, heb hem gedragen van november tot maart, dus hij was 't geld wel waard.

@Wendy wrote:

Ik heb gewoon bij de Zeeman een goedkope winterjas gekocht mt XL.

Was iets van 10 euro of zo.




Kan ik inderdaad ook doen. Die poncho,s zijn idd mooi ( wanneer je op sjiek moet :mrgreen: )



Wil wel een beetje normaal vuurpijltjes afsteken.( oud en nieuw :mrgreen: )

Ik heb van een dinnetje een superjas om te dragen.

Zoals het nu lijkt en ik niet heel explosief groei kan ik hem de hele winter aan :dance:



Ik heb het eerder met schoenen, bij Thijmen kon ik op het eind alleen nog maar slippers aan :eh:

En nu wil ik graag mooie laarzen zodat ik ook nog rokken aankan dusssss :mrgreen:

ik ga voor de fleeze jas…ben bang dat ik anders elke week wel een nieuwe kan kopen…

@samara wrote:

@Wendy wrote:
Ik heb gewoon bij de Zeeman een goedkope winterjas gekocht mt XL.

Was iets van 10 euro of zo.




Kan ik inderdaad ook doen. Die poncho,s zijn idd mooi ( wanneer je op sjiek moet :mrgreen: )



Wil wel een beetje normaal vuurpijltjes afsteken.( oud en nieuw :mrgreen: )




:roll:

@Marlous wrote:

@samara wrote:
@Wendy wrote:
Ik heb gewoon bij de Zeeman een goedkope winterjas gekocht mt XL.

Was iets van 10 euro of zo.




Kan ik inderdaad ook doen. Die poncho,s zijn idd mooi ( wanneer je op sjiek moet :mrgreen: )



Wil wel een beetje normaal vuurpijltjes afsteken.( oud en nieuw :mrgreen: )




:roll:




ey commentaar?? :evil: :mrgreen:

Als je zo’n wollen jas hebt met een dubbele rij knopen, dan kan je die knopen tijdelijk verzetten zodat het een “wijder” model word, heb je toch gewoon een leuke jas om te dragen!



Op MP worden er verschillende aangeboden!!!

Ik heb om die reden al heel lang mijn winterjas aan, terwijl het soms nog veel te warm was. Maar jah, mij zomerjas kon niet meer dicht.

Mijn winterjas is gelukkig veel wijder, dus die past wel.



Ik denk dat ik me aansluit bij de rest en dit zou proberen


  • Een goedkope wel passende winterjas kopen.
  • Mss heb je dik vest die past en anders er een kopen.



    Succes ermee en hoop dat je voor de echt koude dagen komen een oplossing hebt :smiley: :smiley:



    Gr Yvonne

Hier hetzelfde probleem…



Ik zag dat er bij de wibra van die dikke dons jassen ( :sick: vind ik zooo lellijk!) voor 20 euro te koop waren.

2 maten groter, en je kan de hele winter door hoop ik.



Voor alsnog doe ik het met een vest met open zomerjas eroverheen :shifty: vind het nog veel te warm voor een winterjas!