Hoe doen jullie dat?..Winterjas??

Misschien kun je een dikkere fleece vest als ‘voering/tussenlaag’ aandoen wanneer je naar buiten gaat en dan de winterjas gewoon open laten en een dikke sjaal om? :think:

hoii



ik draag hier me spijkerjasje onder een bodywarmer van me man …

zit tot nu toe lekker warm… vandaag voor eht eerst aan gehad want het regent hier lekker hard!!! :x

Hier ook bij de Zeeman een lange slaapzak-achtige jas gekocht, 15 euro… heerlijk warm en kan zeker tot mijn bevalling :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

ik ga voor de fleeze jas…ben bang dat ik anders elke week wel een nieuwe kan kopen…


:lol: :lol: :lol:



Hier doe ik het nu met een bodywarmer en als het nog kouder word met een warme trui eronder.

Maar of dat voor jou een optie is…de gehele winter???

Het is voor mij nu echt alleen nog maar voor die laatste paar weekjes.



Succes!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

nou mijn jas past nog net… weet alleen nog niet hoe lang maar vind het zonde om een dure jas te kopen dus ik denk dat ik goedkoop ergens een jas op de kop tik en daarna weggooien…

Dikke trui en jas open laten…

@samara wrote:

@Marlous wrote:
@samara wrote:
@Wendy wrote:
Ik heb gewoon bij de Zeeman een goedkope winterjas gekocht mt XL.

Was iets van 10 euro of zo.




Kan ik inderdaad ook doen. Die poncho,s zijn idd mooi ( wanneer je op sjiek moet :mrgreen: )



Wil wel een beetje normaal vuurpijltjes afsteken.( oud en nieuw :mrgreen: )




:roll:




ey commentaar?? :evil: :mrgreen:




neeeeeeeeeuh

@Anne-marie wrote:

Als je zo’n wollen jas hebt met een dubbele rij knopen, dan kan je die knopen tijdelijk verzetten zodat het een “wijder” model word, heb je toch gewoon een leuke jas om te dragen!



Op MP worden er verschillende aangeboden!!!




Hele goeie!, ze hebben veel van zulke jassen bij de C&A, dat is ook meer mijn stijl. Goh nog niet aan gedacht om die knopen te verzetten.



Tnx

Ik heb bij Belly B een hele leuke positiejas gekocht.



Liefs Moirah

Hoi Samara, gefeliciteerd emt je zwangerschap!



Wat dacht je van een jas in A-lijn?

Ik zag er een paar op de site van H&M.

Met een A-lijn jas houd je iig normale schouders in je jas.



kus voor Souf van Delta

een mooie alijnjas kan je ook na je zwangerschap door blijven dragen bij sil vond ik het echt ideaal!

Ik had/ heb mijn gewone jas aan maar die kan net niet meer dicht dus die laat ik nu dan open hangen :?

Ik had nog een ski jas…

En die is groter gekcoth omdat ik er zon tuinpak achtige broek ski broek onder droeg…

Dus die pas ik nog…

Hoop de hele zwangerschap nog…Moet tot half januari…



Want ga echt geen nieuwe kopen dus dan word het een jad van manlief… of fleecejas/trui…



grt brigitte

Hier voor de zekerheid even geprobeerd…



EN HIJ PAST NOG :dance: :dance:



Wel een raar gezicht…een zwarte lange getailleerde :shock: jas met een voetbal erin :inlove:



Maar goed nog ongeveer 6 weekjes te gaan…



(mijn zomerjack kan trouwens niet dicht :think: )

iK had gelukkig nog een oude winterjas liggen en die is best wijd, al viel me dat eerder nooit zo op :think:

Maar die past nog net dicht :smiley:

Heb heb nette jas die knopen heeft en ze gaan nu nog dicht (duurt ook niet lang meer)

Daarna doe ik alleen de bovenste 2 dicht, leuke sjaal er over heen.

Als ik op de fiets moet dan doe ik 2 fleece jassen (lekker goedkoop bij de action) van een paar maten groter en das ook lekker warm.

@Wendy wrote:

Ik heb gewoon bij de Zeeman een goedkope winterjas gekocht mt XL.

Was iets van 10 euro of zo.




Heb toch maar vandaag ook een jas gekocht bij Zeeman, een die ook van onderen openritst, en met een lekkere warme kol.



Ik zal hem wel niet veel dragen omdat het totaal mijn smaak niet is, maar het is meer voor als ik met sinterklaas wat langer buiten ben of eventueel nog met oud en nieuw (of als ik eens een eindje ga wandelen!



Naar mijn werk trek ik gewoon mijn wollen jas aan en laat die openhangen!

Ik heb een paar weken geleden een jas "erbij"gekocht bij de H&M, een mooie hippe A lijn jas…voor maar 29,95…

Mocht ik zwanger worden dan kan ik de jas dragen tot 42 (is mijn draagtijd :lol: ) weken zwangerschap.

Hee!



Ik heb een leuke positiejas gekocht van mamalicious dit keer!

Vorige keer had ik een errrrrrrrrrrug saaie zwarte jas van een schoonzus van mij te leen gekregen. Was erg fijn hoor, maar was dat ding zo beu tegen het eind! Nu heeft zij er vorig jaar ook nog zelf mee rondgelopen met haar zwangere buik, haha… en nu wilde ik die jas dus écht niet meer aan… haha…

Dus nu deze gekocht! Ben er superhappy mee, en kostte ongeveer 55 euro.

Ja, ik koop wel vaker een goedkopere jas, waar ik maar 1 of twee winters mee doe… Als je deelt over het aantal weken, dat ik de jas nog kan dragen, vind ik het de moeite waard! :smiley: :thumbup:

NOuuuuuu! Ik was gister in de Action, en daar hing een winter poncho ( echt heel groot en lang) incl handschoenen voor maar 6 ( ja je leest het goed 6!!) euro!! :shock: :dance:



Ben helemaal winter klaar nu, hij is zwart met een bontrandje… ( ze hebben ze ook in het bruin)