Hoe de BV weer goed op gang te brengen??

Jayden is nog steeds verkouden, nu veel erger dan eerst :? het loopt gewoon uit zijn neus en hij kan niet uit de (.) drinken, hij krijgt dan geen lucht das balen joh (Ik heb geprobeerd hem heel erg vaak aan te leggen en eerst zijn neusje schoon te maken (spray,daro flesjes,stomen) maar het wil niet lukken hij pakt de (.) gewoon niet of laat los zodra ie geen lucht krijg en dan wil ie niet weer, ga nu maar proberen te kolven want ik wil niet dat de (.) stopt :cry: en wil hem genoeg geven maar nu komt het…



Hoe ga ik dat nu doen?? Hij drinkt alleen nog smorgens in bed (nu met moeite maar hij doet het gelukkig nog wel) Hoe nu verder, hoe vaak moet ik kolven en dan 1 of 2 borsten?? Zodat de productie weer opgevoerd word, wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen?? :pray:

Ik weet zo gauw niet hoe je je produktie weer op gang kunt krijgen, maar is het niet een idee om effe langs de ha te gaan om proberen te zorgen dat hij wat meer lucht gaat krijgen? Anders heb je straks weer voeding, maar nog steeds een kind wat niet kan drinken.

Veel succes ermee!!

Nou die HA van mij heb ik ook niks aan, die zegt dat ik Daro niet mag gebruiken dat dat gevaarlijk is :think: :think: volgens mij issie in de war met de Daro hoestdrank,maar hij zegt dat het vanzelf overgaat, o ja en hij is Anti-BV dus daar heb ik ook niks aan !!

Wáááát?! Anti-BV??? Hoe kan dat dan?! Als medicus zou hij moeten weten hoe goed BV is!!! Werkelijk belachelijk. Hij zou zich geen arts mogen noemen, wat mij betreft. Artsen hebben het namelijk altijd het beste met je voor, als het goed is.

Andere ha misschien?

Ja heb ik ook al geprobeerd,maar dat is hier niet zo makkelijk, zitten vaak vol of mogen geen patienten van vervangers overnemen :eh:



Ja hij is echt anti-BV, heeft me al vaak geadviseerd om te stoppen omdat het slecht voor mij zou zijn omdat is zo moe was en steeds meer afval (ik zou zullen we niet beter eerst bloed latten prikken, blijkt het de schildklier te zijn :wall: :wall: , nee die dokter vertrouw ik niet meer hoor :naughty: )



Ook wist ie niet dat je niet ongesteld word als je BV geeft :shock:

je hoeft niet ongesteld te worden :wink: , ik ben het alweer een keer geweest.



Maar wat vervelend dat zo’n arts niet een beetje leuk mee denkt zeg.

Lev is ook veel verkouden en het voedt niet erg fijn, maar tot nu is het wel aardig gegaan.



Heb je Luuf wel eens gebruikt, dat smeren op zijn borstje? Misschien dat hij dan tijdelijk wat meer adem kan happen? En anders dus kolven.



Hou voor jezelf gewoon een ritme aan. Ik weet niet wat handig is :think:

Maar zorg wel dat er regelmaat in zit. Eerst lekker douchen of in bad, dan rustig zitten met wat drinken en kolven. Ik doe meestal beide kanten.

Ik stop wel na 10 minuten per kant, want ik vind het anders zelf gewoon te lang duren :oops:

Nou heb zojuist 10 minuten aan beide kanten geprobeerd te kolven,maarre niks hoor :cry: wat moet ik nu??



Ik word er zo moedeloos van he…bah !!

:hug:



heb je neusspray?

@lydia wrote:

:hug:



heb je neusspray?




:think: :think:





Ben ik nou dom?? Wat heeft dat ermee te maken??? :shifty: :shifty:

vanwege de tsr? Misschien helpt het je…



Ik heb na lang zeuren neusspray van de ha gekregen om de tsr op te wekken, schijnt heel goed te werken!



(hier niet trouwens…)

@lydia wrote:

vanwege de tsr? Misschien helpt het je…



Ik heb na lang zeuren neusspray van de ha gekregen om de tsr op te wekken, schijnt heel goed te werken!



(hier niet trouwens…)




Daar heb je het al…lang zeuren bij de HA. nou de mijne is anti-bv dus dan zal ik hem wel helemaal niet krijgen,ben trouwens een andere HA aan het zoeken :roll:

Goed zo meid, héél verstandig!! :clap:

Dikke :hug: mop…

Ga eerste eens even ontspannen!!!

Misschien even warm douchen en dan kolven…relax…je bent nu al zover dat voeding heus niet 1,2,3 weg is…leg hem gewoon wél steeds aan,al drinkt hij een paar slokjes alles is meegenomen…

Take it easy mop.

Dikke :-* voor jayden ook!

@renzosmam wrote:



Misschien even warm douchen en dan kolven…relax…




Ik had daarvoor lekker gedouched, lekker rustig gaan zitten T erbij,maar nee hoor er kwam helemaal niks…en Jayden die wil er echt niks van weten het enige wat ie ermee doet als ik hem aanleg is …





Erin bijten of erop blazen !!! :naughty: :?



Wat moet ik nu?? :cry: :shifty: :shifty:

Moppie…ik wil het eigelijk niet zeggen… :frowning: …maar misschien is het wel ‘‘klaar’’ …

Als je wel door gaat zetten zal je nu actie moeten ondernemen…misschien even Yvonne Z. of Floor S. pben die weten altijd echt goede tips en het fijne ervan…

:hug:

Ok bedankt voor de tip, hij heeft straks aan elke kant 2 min gedronken :dance: :dance: :dance:





Ik moest er gewoon van huilen,zo blij was ik :oops: :oops:



Wat een muts ben ik he?? :roll:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

nee geen muts :naughty:



Een TOPmama :clap: bikkeltje je kán het!! :-*

Ik vind je allesbehalve een muts…Muts! Hartstikke goed van je dat je doorzet! Als Jayden echt niet zou willen drinken dan zou die 2x 2 min. echt niet lukken. Hij wil het blijkbaar dus nog wel. Hou vol joh! Blijven aanleggen en kolven voor zolang je het trekt. Het moet niet alleen maar om voedingen gaan draaien hè…Hou je grens in de gaten.

Ik heb geloof ik van Inkie eens gelezen dat als je een maand of 9 voed, dat je boobs dan gestabiliseerd zijn… dus het zal echt niet zomaar gaan stoppen… dus zelf al is het nu even 1 of 2x… als hij straks beter is zal hij echt wel weer de productie gaan opvoeren… ik bedoel, het zal geen weken duren toch… :angel:

ook niet ongesteld geworden ofzo :think:



En hoe gaat het vandaag dan??