Hoe de BV weer goed op gang te brengen??

@lydia wrote:

ook niet ongesteld geworden ofzo :think:




Ja afgelopen donderdag zijn de :twisted: :twisted: gekomen :?

Hij wil echt alleen maar smorgens drinken, de rest van de dag niet meer.........denk dat ie er "klaar" mee is .

Je melk smaakt anders ook he Juul als je ongesteld bent… sommige kindjes vinden dat zooo vies :mrgreen: dat ze dan echt even ‘klaar’ zijn met drinken…

@faizaa wrote:

Je melk smaakt anders ook he Juul als je ongesteld bent… sommige kindjes vinden dat zooo vies :mrgreen: dat ze dan echt even ‘klaar’ zijn met drinken…




Ja dat zou ook kunnen, hij slaapt nu …



Als ie wakker is heeft ie meestal dorst, dan zal ik mijn (.) weer ff aan hem proberen op te dringen :eh:



Zuuuuuuuuuugen kreng !!!



:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Hahhahahhaa… :mrgreen: ik heb die fases ook een paar keer gehad, vervelend is dat he… maakt je erg onzeker… :frowning:

Ik hoop voor je dat het weer overgaat Juul… :hug:

Is dat zo? Dat je melk anders smaakt als je ongesteld bent?

Ik ben het namelijk donderdag geworden (7 weken na de bevalling… :evil: Zo gemeen! Had gehoopt op 7 maanden… :frowning: ) :frowning: En meisje heeft veel moeite met drinken. Ze doet het wel, maar trekt vaak terug, piept dan, drinkt weer verder en herhaalt dat tig keer. Komt dat door de ongesteldheid?

Het zou kunnen mamalena dat het idd aan de melk ligt… ik zou wel spruw even uitsluiten of het kunnen ook regeldagen zijn… of tandjes… dan doet drinken ook zeer… Maar de melk smaakt idd anders als je ongesteld word… tja en als je altijd appelsap gewend bent en je moet nu ineens aan de karnamelk :mrgreen:

Nou, ik zat inderdaad te twijfelen of ik geen spruw heb, omdat ik wel steken voel en de onrust bij beeb zie. Maar ook een heel aantal symptomen zie ik niet. :think: Morgen maar even de ha bellen.

@mamalena wrote:

Nou, ik zat inderdaad te twijfelen of ik geen spruw heb, omdat ik wel steken voel en de onrust bij beeb zie. Maar ook een heel aantal symptomen zie ik niet. :think: Morgen maar even de ha bellen.




Bij spruw is het soms dat je idd maar een paar van de beruchte symptomen hebt… :frowning: Dus voor de zekerheid maar even idd naar de HA…

Succes meis… en :pray: ligt het gewoon aan je menstruatie… :slight_smile:

Is het dan zo dat je elke keer tijdens je menstruatie deze onrust ziet bij een kindje? Dat lijkt me knap ongemakkelijk! En dat een week per maand… :shock:

(Zit gewoon in iemand anders haar topic vragen te stellen…Sorry Juulisjuul)

@mamalena wrote:

Is het dan zo dat je elke keer tijdens je menstruatie deze onrust ziet bij een kindje? Dat lijkt me knap ongemakkelijk! En dat een week per maand… :shock:

(Zit gewoon in iemand anders haar topic vragen te stellen…Sorry Juulisjuul)




Geeft niet hoor !!! :wink:

Oh, gelukkig maar… Bedankt dat ik je topic even mag lenen. :lol:

Hoe is het er nu mee?

BV een ongi smaak :sick: :silenced:



Maar goed hé dat je ventje weer drinkt :thumbup:

Al is het maar 1x per dag, toch :-*

@mamalena wrote:

Is het dan zo dat je elke keer tijdens je menstruatie deze onrust ziet bij een kindje? Dat lijkt me knap ongemakkelijk! En dat een week per maand… :shock:

(Zit gewoon in iemand anders haar topic vragen te stellen…Sorry Juulisjuul)




Dat durf ik je niet te zeggen… sommige kindjes vinden de melk dan echt vies smaken dus ja dan zou dat wel zo zijn… maar mijn dochter heeft gewoon doorgedronken dus die vond het niet erg blijkbaar…