hoe brengt piet morgen de pakjes bij jullie???

nou gisteren heeft de buuf de zak voor de deur gezet :thumbup:

aangebeld en geklopt op de deur nog een beetje met de brievenbus geklapperd :lol:



en toen… was Luna bang :shifty:



en toen we de deur gingen open doen samen met Luna wist ze niet hoe hard ze terug naar de kamer moest rennen :lol: :lol:



maar toen ze zag dat het alleen een zak cadeautjes was had ze weer praatjes :inlove:



dus een geslaagde avond :thumbup: (alleen nu hopen dat ze volgend jaar gewoon enthousiast is als er aan de deur word geklopt ipv bijna te gaan huilen :pray: )

@Angel & Luna wrote:

nou gisteren heeft de buuf de zak voor de deur gezet :thumbup:

aangebeld en geklopt op de deur nog een beetje met de brievenbus geklapperd :lol:



en toen… was Luna bang :shifty:



en toen we de deur gingen open doen samen met Luna wist ze niet hoe hard ze terug naar de kamer moest rennen :lol: :lol:



maar toen ze zag dat het alleen een zak cadeautjes was had ze weer praatjes :inlove:



dus een geslaagde avond :thumbup: (alleen nu hopen dat ze volgend jaar gewoon enthousiast is als er aan de deur word geklopt ipv bijna te gaan huilen :pray: )




Ja, hier dus precies hetzelfde verhaal! En daar doe je nou zo je best voor. Peuters… :roll: :lol: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

bij ons kwam de buurman hard bonkend aan de deur

was lachennnnnnnnn de kids (6 kids) rende naar buiten

zwarte pietttttttttttttttttt waar ben je

liep dus ook naar de deur ineens keek de buurman me rechtaan vanuit achter de muur

schrok me rot lol

was een geslaagde sinterklaasavond

ik heb het gisteren bij wendy thuis gedaan .



Ik heb overdag op haar gepast en savonds even voor 7 thuis gebracht… toen ik naar huis ging gaf ik haar kus knuffel en ben weggegaan, maar niet echt ,



heb de fiets even verder op neer gezet en mijn zus had de voordeur ietsie open gelaten , na een minuut of 15 ben ik trug gelopen heb ik een hels kabaal gemaakt op de voordeur de zak bij de kontainer naast het huis gezet en een hand vol pepernoten en snoepgoed naar binenngegooid ,



de reactie van wendy was



er aan komen rennen kijken waar de sint of piet was en roepen owwwww mamaaaaa hoe komt die deuur nu open en wat een rommel in de gang :shock: :lol:



zoooooooooooooo leuk he

We hebben gisteren alles buiten gezet om het hoekje…



de buuf even heel hard laten bonken op het raam…





Matthijs mocht de deur opendoen, durfde dat ook :mrgreen:



Scheurt naar buiten, ziet eerst niets dus kijkt ons aan van :?

kijkt om het hoekje, :shock: en gaat staan gillen hahahaha



o schattig, hij neemt een hap adem en roept heeeeeel hard door de straat…



DANKJELELLLLLL SINNNTEKLAAAAAASSSSS… :inlove: :inlove: