hoe bewaren jullie de te kleine kleertjes?

Ik doe ze tot nu toe in een plastic tas en dan in een grote doos op zolder.

Maar vind het niet handig.

Hoe doen jullie dat?

Iemand nog goeie tips?

Ik heb ze allemaal verkocht :mrgreen:

In curver kratten!

Ik heb een soort kratten met deksel van de Hema, niet te groot, waar ik per 2 maten de kleertjes indoe. Makkelijk te stapelen, en geen al te grote hoeveelheden bij elkaar. Nu dus 2 dozen staan: 50/56 en 62/68 :slight_smile:

Ik heb kratten van de Kwantum, ook met deksel. Gaat in wat ik wil bewaren. Rest gaat of naar anderen of wordt verkocht.

Alleen de kleding die ze het eerst aanhad en haar eerste jasje , sokjes etc etc bewaar ik in curverdozen…

De rest gaat in de verkoop :slight_smile:

alles, maar dan ook echt alles :oops:, in een verhuisdoos op zolder.

Heb er nu 2 bijna helemaal vol :angel:

@mayo28 wrote:

alles, maar dan ook echt alles :oops:, in een verhuisdoos op zolder.

Heb er nu 2 bijna helemaal vol :angel:

Bij ons is de score op dit moment in dozen 9 volle dozen :oops: :oops: :oops: :oops:

Dat gaat wel in de verkoop maar toch is wel errug veel :shifty:

Hier ligt alles opgevouwen in manden in onze kleerkast, 2 deurs vol tot aan de rand, van maat 50 t/m 68 sommige dingen 74…

Wat moet ik er meeeee haha :oops:

hier wordt het nu verkocht eerst deed ik het in vacuum zakken van action kleding erin stofzuiger er op en super klein pakketje en kan niks bij :thumbup:

Hier ook vacuum zakken en in boxen daarna…

Het zit nu in plastic tasjes in bakjes in de la onder haar ledikantje…maar het wordt wel wat veel nu…

Misschien dat ik ook maar eens van die vacuumzakken ga halen, aan verkopen ben ik nog niet toe. :oops:

plastic opbergbakken van Xenos.

kartonnen dozen van de Ikea.

Staan hier bij ons in de inloop kast…heleboel op een rij. En daar ben ik nu met de maatjes 44 50 en 56 bezig (in 1 doos) Vandaag heeft ze echt dr laatste kleertjes in maatje 56 aan…En die gaat na het wassen ook de doos in…

Ik heb het nu nog in zakken… maar even dozen enzo halen>…

Ik ben erg selectief in wat ik houd, het meeste gaat naar mensen in nood. De echt nog goede dingen bewaar ik in een plastic kratje (buuf had dingen in doos bewaard en daar waren vreemde vlekken in gekomen :? ), haar eerste shirtje en shirtjes met haar naam gaan in haar eigen doos.

Ik verkoop alles (op een paar dingen na waar een emotionele waarde aan zit) via mijn moeder. Die heeft een tweedehands kinderartikelen zaak (zie mijn www :wink:). Het meeste komt daar ook vandaan en gaat daar dus ook weer naartoe.

heb alles per maat (ong) in pampersdozen.

Volgende week hoop ik te weten of we een jochie of meid krijgen. Daarna geef ik of een hoop weg, of ga ik het wassen voor nr 2 :mrgreen:

En veel dingen gaan in de verkoop!!

Hier ligt alles in verhuisdozen of in boodschappentassen :angel: Netjes te wachten totdat ik het heb gesorteerd op houden of verkopen…

wat een goeie vraag en wat een goed idee van die vacuumzakken!! :thumbup: :thumbup: bedankt!