Alles ligt/lag in dozen te wachten voor een 2e… nu ben ik toch wel aan het uitzoeken wat we nog willen gebruiken/bewaren want het was toch wel erg veel ( we hadden per maat een supergrote curverbak en soms was er dan nog wat kleding over dat in een combi-bak zat…
Nu dus het e.e.a. opgeruimd en veel uni blijft bewaard met een heel klein beetje meisjes wat op marktplaats staat… Al wat jongensspul in huis want volgens echoscopiste is brusje een jochie :inlove: 24e nog een echo en dan weten we het zeker… en dan ga ik denk ik echt alle meidenkleding wegdoen want de schuur is gewoon TE vol met al die spullen!
groetjes, Louise
ik bewaarde het in van die plastic kratten met deksel van Xenos… 3 voor 7 euro ofzo? :think: Had er 8 stuks van.
Maar inmiddels heb ik alles van Mies in 62 en 68 wel verkocht, op een paar setjes wat duurdere merkkleding na.
heb van alle 3 een eerste pakje bewaard en 3 kledingstukken (zomersalopet, gewone salopet en pyamaatje) wat ze alle 3 aan hebben gehad. :inlove:
Maar ik ken mezelf, ten eerste willen wij geen kinderen meer. Toch hebben wij het bij alle 3 zo gedaan want ten tweede wil ik toch steeds weer nieuwe kleertjes shoppen… veel te leuk :mrgreen:
haar eerste kleertjes en echt mooie setjes bewaar ik in plastic bakken met deksel… heb ik bij Dave ook gedaan…
de rest gaat terug naar de eigenaars of in de verkoop…
van Dave heb ik ook heel veel weggegeven…
maar dat is net als positiekleding… als je klaar bent wat moet je er dan nog mee… :mrgreen:
@colle wrote:
maar dat is net als positiekleding… als je klaar bent wat moet je er dan nog mee… :mrgreen:
Daarom ligt dat bij mij allemaal nog in de kledingkast
De inmiddels te kleine kleding (50/56 en héééél binnenkort ook maat 62 :shifty:)zit in een plastic bak met deksel, te wachten… Van onze dochter heb ik alles destijds ook in plastic bakken gedaan en uiteindelijk toen we wisten dat we nu een zoon zouden krijgen, veel in de kledingbak gedaan. Bovendien… N.yn.ke is in een heel ander seizoen geboren en veel kon ik (ook als het een dochter zou zijn) daardoor toch niet gebruiken.
@Tamara30 wrote:
Hier ligt alles opgevouwen in manden in onze kleerkast, 2 deurs vol tot aan de rand, van maat 50 t/m 68 sommige dingen 74…
Wat moet ik er meeeee haha :oops:
pakketten van maken per maat en op mp zetten
Alles wat ik wil bewaren ligt in plastic bakken met deksel op zolder.
1e pakje en shirt met naam in de doos van Tycho.
Alles wat ik niet wil bewaren gaat naar kledinginzameling of verkoop.
In dozen dozen en nog eens dozen… :oops: Binnenkort ga ik via marktplaats de mooiste dingen verkopen, en via een ‘normale’ markt de rest… De rest wat overblijft gaat naar een goed doel, behalve de ‘emotionele-waarde’ dingen natuurlijk
@colle wrote:
Draag het ook nog steeds… :oops: zit nog zo fijn… :oops:
@Zeemeermin wrote:
Hihi, ik stiekem ook nog wel eens! Het zit inderdaad heerlijk en niemand ziet dat bepaalde broeken positiebroeken zijn. Tegenwoordig is die kleding zo modern!
bij mij vragen ze wanneer de 2e komt… :eh:
Ik zou alle kleertjes aan een goede vriendin geven van het weekend, maar die moest donderdag avond bevallen met achttien weken. Omdat het hartje niet meer klopte. Ik weet nog niet wat ik er mee gaan doen, denk dat ik ze in curver kratten doe en naar mijn stiefvader breng. Aangezien die wat meer plek heeft…
Ik heb alle kleertjes van onze oudste dochter bewaard in twee hele grote kartonnen verhuisdozen.
Hier kunnen we nu alles hergebruiken omdat wij weer een meisje hebben gekregen en ook nog eens in hetzelfde seizoen. Maar toch merk ik dat ik voor de jongste ook wel veel nieuwe kleertjes koop, omdat ik lang niet alles van de oudste nu nog leuk vind… :oops:
Alles waar de jongste uitgegroeid is gaat wel in de verkoop (is nog niet zoveel, want ze zit nog steeds in maat 56 :inlove: ).
Wij hebben nog wel de wens voor een derde kindje, maar sowieso niet binnen 4 jaar dus dan koop ik alles tegen die tijd liever weer nieuw…
Ik heb het ook in van die kratten. Er staan er standaard 2 in haar kamertje --> 1 voor ‘wat ze nog niet aankan’ en 1 voor ‘wat ze niet meer aankan’. (Wat ze wel aankan hangt/ligt natuurlijk in haar kast).
Een krat met 50-56 en 62, staat inmiddels al op zolder. De krat voor ‘wat ze niet meer aankan’ begint zich nu te vullen met maat 68 :lol:
Hihi, ik stiekem ook nog wel eens! Het zit inderdaad heerlijk en niemand ziet dat bepaalde broeken positiebroeken zijn. Tegenwoordig is die kleding zo modern!