Voor de dames die al eerder bevallen zijn… hoe begon de bevalling?
Bij mijn vorige zwangerschap merkte ik het aan het slijmverlies, binnen twee dagen begonnen de weeen.
Met een zeer pijnlijke wee, gevolgd door diarree, overgeven, weeënstorm…
3,5 uur na het begin was ik mama :inlove:
het begon bij mij met een wee om precies 00:00
Hier begon het ook met weeen, en pas na 7cm ontsluiting braken de vliezen.
Ik had de kleine niet gevoeld een paar dagen, dus ik moest naar het ziekenhuis. Dus daar aan de monitor en toen was er al duidelijk te zien dat ik lichte regelmatige weeen had. Het is dat dat ding uitsloeg want ik voelde niks. De gyn zei dat het niet lang meer zou duren. Hele nacht doorgerommeld niks spectaculairs 9.00 uur 2 cm 12.30 uur Kirsten geboren.
Ik werd 's nachts wakker van lichte weeen, toen ik opstond verloor ik beetje bij beetje vruchtwater.
Binnen 9 uur was ze er!
Ik zat lekker op de koffie bij mijn moeder ik was 37 + 5 dgn zwanger en om 14.30 braken spontaan mijn vliezen. 's Nachts om 0.15 is Silke geboren. ( In het ziekenhuis haha dus niet bij mijn moeder ) Weeen begonnen pas om een uur of 17.30 trouwens dus niet meteen.
Op een donderdagavond 20.00 braken de vliezen met 37 weken. Op vrijdagavond 20.00 is Yara geboren.
Verloor vrijdags na toucheren de slijmprop, zaterdagavond vanaf ongeveer 20.00 rugpijn. Dit was om 23.00 ineens weg, tot ik een krampje kreeg. En 5 minuten later weer een. Naar bed gegaan, rond 3.30 braken m’n vliezen, toen begon het. Om 14.05 was ik mama!
Achtraf gezien begon het op vrijdagmiddag met vele harde buiken die om de 5 minuten kwamen en langer dan een minuut duurden…
Toen mijn vriend eenmaal thuis was was het uiteraard over :wall:
Maar… mijn buik zat ineens zowat tussen mijn benen :mrgreen:
En ik verloor de slijmprop ook die dag met beetjes…
De maandag erop getoucheerd door de gyn en ik had al 2cm ontsluiting. :shock: :dance:
Diezelfde nacht braken om half 4 de vliezen, gevolgd door heftige persweeen (die zijn irritant zeg als je nog niet mee mag doen :shock: )
En na een uur persen, is om 9.15u. met 37 weken en 2 dagen, Thomas geboren :inlove:
Moet je eens aan Issie vragen hihi :mrgreen:
met gel inbrengen :mrgreen:
Op de uitgerekende datum s’nachts om 03.30 de 1e wee gelijk om de 4 min en behoorlijke rugweeen.
S’morgens om 11.11 is Moreno geboren op de uitgerekende datum
x
aan het infuus met 41+6 weken
41+6 weken? Jeetje…
@Marjan wrote:
41+6 weken? Jeetje…
afgelopen juli pfff… lekker warm
gelukkig had ik maar een klein buikje…

pfff, bijna 2 weken overtijd, lijkt me ook geen pretje.
Noa was 3 dagen te vroeg en dat vond ik wel prettig, het gevoel dat je erop zit te wachten ken ik dus niet.
maar ja, dat heb je niet voor het zeggen.
@JannieElmo wrote:
@Marjan wrote:41+6 weken? Jeetje…
afgelopen juli pfff… lekker warm
gelukkig had ik maar een klein buikje…![]()

:lol:
Zo hee, wat een kleintje!! :lol:
NOT
Bij mij begon het maandag 14 juni 2004 rond 16.30uur, ik was naar de wc geweest en toen ik terug naar buiten liep merkte ik dat er iets langs mn benen liep. :shock: Ik ben toch niet opeens incontinent, dacht ik toen :lol: !
Nog weer naar de wc maar 't was geen urine, toen wist ik eigelijk direct dat 't vruchtwater was.
Ik ben eerst nog heel rustig naar buiten gegaan want mn oud tante was op bezoek, heb met haar gepraat en haar uitgezwaait en daarna eerst mn moeder maar eens bellen, want ik dacht altijd dat je het “breken” van de vliezen wel zou voelen… ze was nog niet thuis dus ik haar voicemail inspreken, belde ze ff later terug dat ik de VK maar ff moest bellen.
Het waren inderdaad mn vliezen en ik moest terug bellen als ik weeën kreeg.
De volgende dag om 7.28uur was Thomas er!
Ik ben heel erg benieuwd hoe deze zich zal aankondigen!