Jeetje, wat veel van jullie liepen overtijd. Ik verlies al een aantal dagen steeds een klein beetje slijm. Ik hoop zo dat ze eerder komt, mijn bekken hebben het heel zwaar te verduren. En ze is al ruim 7 pond volgens de gyn, dus tijd om eruit te komen
Bij mijn vorige zwangerschap begon het met het verliezen van veel slijm, twee dagen later begonnen de weeen savonds gelijk om de 5 min, 23:30 in het ziekenhuis bleek ik 4 cm te hebben en om 2:00 had ik volledige ontsluiting en mocht ik persen. Helaas zat ze klem en is ze om 3:25 met de vacuum geboren.
Jeetje, wat veel van jullie liepen overtijd. Ik verlies al een aantal dagen steeds een klein beetje slijm. Ik hoop zo dat ze eerder komt, mijn bekken hebben het heel zwaar te verduren. En ze is al ruim 7 pond volgens de gyn, dus tijd om eruit te komen
.
volgende keer laten ze me niet weer zo lang lopen. Jens was 4920 gram dus die had ook wel gewoon met 40 weken mogen komen…
om 3.30 raar gevoel in mijn buik, bleken dat mijn vliezen gebroken waren… voelde dat daarna nl. om 4.00 begonnen de weeen> gevolgd door diaree,braken tijdens weeen storm. tijdens persweeen dipte me meisje dus. met speod naar het ziekenhuis en daar bij aankomst vrijwel direct bevallen op eigenkrachten van een gezonde dochter, om 11.30. met 41 weken.
Overdag een ziekjes gevoel: diarree, braakneigingen, slap gevoel,… Rond 18 u toch naar zh gegaan na overleg met de huisarts. Ik dacht namelijk dat ik een maagontsteking of dergelijke had (was vierde kind en herkende het begin van de bevalling niet :wall: ). Monitor: toch lichtjes weeën. 20.15 u vliezen gebroken (niet spontaan, maar kunstmatig) 21.45 u was hij er !
Met 37+4 om half 4 's nachts rennen naar de wc. Diaree :sick: Daarna de eerste krampjes. 8 uur en 50 minuten later was Lynn er. Ik heb een top bevalling gehad.
Met 40 weken + 5 dagen. Rond 15.30 uur (22 maart 2005) terwijl ik met mijn schoonzusje aan te de telefoon zat de eerste voorzichtige wee. Mijn man kwam rond 18.30 uur thuis toen begon het wat heftiger, maar pas een wee om het half uur ofzo. We hebben zelfs nog de hond uitgelaten. Bijna thuis weer een stevige wee. Lekker GTST gekeken en toen een aantal uur rustige weeen. 's Nachts rond 02.00 uur heftige weeen en kwam de vk, maar had maar 1 cm. Uiteindelijk is Tycho 23 maart 2005 om 15.20 uur geboren. Zonder knip en zonder in te scheuren trouwens.
Ik zou 24 maart ingeleid worden (ik trok het echt niet langer meer en gelukkig vond de vk dat ook…). Maar was niet nodig, meneer vond het kennelijk nodig zelf te komen. Gelukkig maar! haha!
Ik zou de volgende ochtend worden ingeleid, was 14 dagen over tijd. Die nacht werd ik wakker van buikkrampen. En die krampen kwamen steeds vaker…! Weeën dus, kon niet missen. Pas in het ziekenhuis hebben ze de vliezen gebroken, al met al ben ik een uurtje of tien met de bevalling bezig geweest.
Ik had een beetje voorweeen en 1 cm ontsluiting,maar volgens de VK kon dat de week ervoor ook al gezeten hebben en het kon nog dagen duren.
Om 4:45 u braken mijn vliezen op de wc (ik moest plassen) en gelijk had ik heftige weeen.Ook moest ik ontzettend poepen en persen,heb zeker 20 min op de wc gezeten.Om 5:30 in het ziekenhuis en ik had 3cm ontsluiting en 1 uur later had ik er al 8cm.
Het was kei heftig en om 6:49 is brandon geboren na 14 min persen.
Het was zo hard gegaan dat ik in allebei mijn ogen aders gesprongen had en brandon ook in 1 oog.
De VK zei al dat hij met de intercitty kwam en dat ik bij een 2e het ziekenhuis niet eens zou halen.
Na 8 jaar is het dan zo ver en ben ik benieuwd hoe deze bevalling gaat lopen.
Ik werd om 04.15 wakker van een heftige wee, moest ook meteen naar de wc om over te geven en van onder liep ik ook leeg (onsmakelijk, I know) maar ik was iig lekker leeg :mrgreen:
Om 05.00 kwamen de weeën al om de 5 minuten en om 11 uur al de eerste persweeën.
12.50 is hij uiteindelijk geboren, al met al 8 en een half uur. Best vlot voor een eerste bevalling.