Je begrijpt het verkeerd. :eh: Er staat maar 1 huis te koop en het stel wat daar woonde is uit elkaar… De man zit nu in Brabant ergens en de vrouw ergens in Drente…
Ik las de post van Jolanda ook in de zin van: er staan twee huizen te koop:
Er staat nóg een huis naas Noortje te koop
Nou ja, zoiets, maar waarschijnlijk bedoelde zij dat ene huis ;)
We dwalen af…het ging hier uiteindelijk over het “huisje” van Noortje haar beebje :inlove: :mrgreen:
En eh…ik wil trouwens Noortje dus best als buuv hebben, maar dan hier :lol: .
@Jolanda wrote:
Hé zwangere kip :mrgreen: !
Hoe gaat ie?
Ging het met spuiten?
Ik wens je zo onwijs toe dat deze zwangerschap van een leien dakje gaat, gewoon in één keer alles goed, geplande ks met een week of 38 (10-9-2010, mijn trouwdag :inlove: ) .
Dat je gewoon een keer mag ervaren hoe het ook kan gaan, hoe het normaal gesproken hoort te gaan .
Ikke op 11-9 naast je bed :mrgreen: met een lekker warm knuffelhoopje op de arm :inlove: :inlove: :inlove: .
En maar janken… :lol: :lol: :lol: .
als je nou ook eens overweegt het huis hier om de hoek te kopen…dan ben ik helemaal blij :-*
Ja 10-09 is een mooie datum…mijn kanjer is geboren in 2002 op die datum…héle lieve kindjes hoor van september :inlove:
:-*
:-*
ik vind 10-09 ook wel mooi… :thumbup:
10-9 valt op een vrijdag, dus dat is handig, kan ik zaterdag de 11e zonder kids naar je moppie kijken :inlove:
Strakke planning meiden :mrgreen:
Hoe voel je je Noortje?
@Jolanda wrote:
10-9 valt op een vrijdag, dus dat is handig, kan ik zaterdag de 11e zonder kids naar je moppie kijken :inlove::lol: :lol: :lol: Wat ben je toch een heerlijk mens :inlove:
Noortje hoe was de afspraak met de gyn? wat wijzer geworden?
10-09-10 is mooi ja! :inlove: 15-09-10 ook :inlove:
18-09-10 is ook leuk :inlove: :inlove:
:lol: :lol:
Wat dacht je van 1 sept. of 4 sept.
Ook prachtige dagen! :mrgreen:
Neeeeee 13-09-10 natuurlijk! :mrgreen:
Polletje starten??? :mrgreen:
===============================================
Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest…
Ivm mijn auto-imuunziekte heb ik een gesprek aangevraagd met de gyn. Mijn oude gyn is met pensioen en er is een hele nieuwe garde, dus ik wilde het één en ander uitleggen. Ik moet zeggen dat het een aardige man was en heeft ook direct het één en ander opgeschreven en zei: “Nou … ik geloof dat ik nu ook huiswerk moet doen, het is niet zo dat ik elke dag iemand met deze aandoening onder behandeling heb… :mrgreen: … En nu gaan we even een echo doen…”
Dus ik: :shock: …eh…oké… :shifty:
En er was een mooie ring in mijn bm te zien… :inlove: Het begin is er. :dance: Het zit op de goede plaats en nu gaan we hopen op een kloppend hartje over 2 weken…
@NoortjeP wrote:
Ik ben vanmiddag ook bij de gyn geweest…
Ivm mijn auto-imuunziekte heb ik een gesprek aangevraagd met de gyn. Mijn oude gyn is met pensioen en er is een hele nieuwe garde, dus ik wilde het één en ander uitleggen. Ik moet zeggen dat het een aardige man was en heeft ook direct het één en ander opgeschreven en zei: “Nou … ik geloof dat ik nu ook huiswerk moet doen, het is niet zo dat ik elke dag iemand met deze aandoening onder behandeling heb… :mrgreen: … En nu gaan we even een echo doen…”
Dus ik: :shock: …eh…oké… :shifty:
En er was een mooie ring in mijn bm te zien… :inlove: Het begin is er. :dance: Het zit op de goede plaats en nu gaan we hopen op een kloppend hartje over 2 weken…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Super dus al een echo gehad!!!
En wat vond je van hem? aardige vent he?
Ja, en ik blijf ook bij hem, want hij heeft zw.schaps spreekuur op woensdag. Het klikte ook wel… :thumbup:
Een echo al!! :inlove: :inlove:
Super!
:inlove: :inlove: :inlove:
Fijn dat het gesprek met de gyn je een goed gevoel geeft, is belangrijk! :-*
@NoortjeP wrote:
Ja, en ik blijf ook bij hem, want hij heeft zw.schaps spreekuur op woensdag. Het klikte ook wel… :thumbup:
Ok das mooi!
wannneer is nu de echo, over 2 weken?