Hmmmm.... :-D .... Yes! 27 augustus 2010 Koen is geboren!

@Amy82 wrote:

10-09-10 is mooi ja! :inlove: 15-09-10 ook :wink: :inlove:

Helemaal mee eens :inlove: :thumbup: :wink:

Ff serieus…Noortje geweldig dat je al een zwangerschapsring hebt kunnen zien, op de goede plek! :dance:

Fijn dat het ook klikt met de gyn, uit ervaring weet ik ook hoe fijn dat is.

Hier draaien de duimpjes voor een kloppend hartje over 2 weken :pray:

Noortje, fijn dat het zo goed klikte met de gyn, en mooi ook dat hij al een echo heeft willen maken. Mijn duimen draaien voor je de komende 2 weken! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

08-09-10 is prachtig! Mats is van 06-07-08 :mrgreen:

hihi… allemaal wel grappig hoor… maar nu maar even eerst een kloppend hartje… :shifty: …en dan maakt mij de datum niets uit…

@NoortjeP wrote:

hihi… allemaal wel grappig hoor… maar nu maar even eerst een kloppend hartje… :shifty: …en dan maakt mij de datum niets uit…

Groot gelijk en daar duimen we keihard voor hoor :pray: :-*

Neee datum maakt ook helemaal niks uit… Maar dit is GEWELDIG!!! Wij hadden ook een echo toen en zagen ook een zwangerschapsring… Je wilt zo graag meer zien, maar helaas iedere zwangerschap begint zo :wink: Over 2 weken is er al veel meer te zien…

WHOEEEEEHOEEE Stan wordt grote broer :dance: :dance:

@Bietje wrote:

Neeeeee 13-09-10 natuurlijk! :angel: :mrgreen: :wink:

Eens!

zo kunnen we nog wel even doorgaan :mrgreen:

Noortje, fijn dat het klikte met de gyn, fijn dat ie van plan is huiswerk te gaan doen :thumbup:

En een echo, goed begin! Dus over 2 weken heb je weer een afspraak?

nou ja, eigenlijk heeft iedereen het al gezegd, fijne gyn :wink:

lieve noortje, ben echt blij dat je nu al een echo had die er voor nu goed uit zag!! ik hoop zo dat je over 2 weken een kloppend hartje te zien gaat krijgen!! :pray: :pray: :pray: :inlove: :inlove: :inlove:

Joepieeeeeeeeeeeeee 5weken en 5 dagen :dance: , klinkt goed!!!

Nog 1 1/2 week voor een kloppend hartje :inlove:

Ik loop weer hopeloos achter, maar mijn felicitatie is er niet minder gemeend om!! :inlove: Van harte meid, ik wens je een hele fijn, goede, onbezorgde zwangerschap toe!

:-*

hihihihi ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is een zwangerschapsring?? Ik krijg dus morgen mijn eerste echo en vond dit al erg vroeg. Ik heb nog nooit een echo voor de 8 ste week gehad. Maar uit jou verhaal begrijp ik dat ik me niet op teveel leuke beelden moet voorbereiden??? Ik ken alleen de eerste echo van zo’n wormpje met een knipperlichtje erin :mrgreen:

zal even een plaatje zoeken…

Kan zo snel geen foto vinden, maar vond wel een oud topic met 5 weken foto’s…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=68877&sid=c66c55262033068e9f17ff171509a3e0

Die foto van Formally know as Vuegje lijkt het meest op mijn echo van vorige week… Niet echt spectaculair, maar wel een supergevoel dat het begin er is… :inlove: :thumbup:

Succes morgen en gefeliciteerd! :-*

Dank je voor de link!!! Ik zal ook echt blij zijn met elk beeldje, maar zal de vooruitzichten op spectaculaire echo’s (ahum) zoals van mijn zoon en dochter toen, nog maar ff naar de toekomst schuiven :wink:

ik had ook een zwangerschapstest gedaan met een heel licht streepje. maar diezefde dag een cb met indicator gekocht en daar stond zwanger 1-2 dus die was duidelijk genoeg hahahaha. maar vanharte gefeliciteerd hoor meis!!

Oh wat fijn ben je al wat gewend aan het idee van dit nieuwe wondertje wat in jouw buik mag groeien?

bedoel je noortje?

:shock: :shock: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat gaaf Noor!! :-* :-*

Nog meer reden om eens langs te komen met de camera :wink:

@lotte82 wrote:

bedoel je noortje?

eigenlijk wel maar jij ook super gefeliciteerd