hihi… leuk dit… :inlove:
Ben vanochtend bij de internist (niet mijn eigen) geweest en heb de Fragmin binnen… Morgen begin ik dus weer met spuiten. Hij nam me erg serieus en het was een leuke aardige en vooral jonge arts… :mrgreen: …Volgende afspraak is weer bij hem… (voelde me veel meer op mijn gemak bij hem dan bij mijn eigen!)
he GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd!
Noortje dan zou ik gewoon deze internist aanhouden!
Volg je gevoel, dat heb je bij Stan ook gedaan en was het beste gevoel!!! :thumbup: :inlove:
GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!! :-*
Whaaaaa Noortje :shock: :inlove: :shock: :inlove: :shock: :inlove: :shock: :inlove:
Van harte gefeliciteerd!!!
Hé zwangere kip :mrgreen: !
Hoe gaat ie?
Ging het met spuiten?
Ik wens je zo onwijs toe dat deze zwangerschap van een leien dakje gaat, gewoon in één keer alles goed, geplande ks met een week of 38 (10-9-2010, mijn trouwdag :inlove: ) .
Dat je gewoon een keer mag ervaren hoe het ook kan gaan, hoe het normaal gesproken hoort te gaan .
Ikke op 11-9 naast je bed :mrgreen: met een lekker warm knuffelhoopje op de arm :inlove: :inlove: :inlove: .
En maar janken… :lol: :lol: :lol: .
als je nou ook eens overweegt het huis hier om de hoek te kopen…dan ben ik helemaal blij :-*
Gefeliciteerd!!
Liefs Suzanne
Wat leuk!!! gefeliciteerd!!! :mrgreen: :inlove: :thumbup: :dance:
Bedankt meiden… :-*
Jo, spuiten ging goed. Was bang voor enorme zweetaanvallen, maar het viel mee. De rest van je verhaal wil ik ook wel erg graag, maar we gaan niet verhuizen! :mrgreen:
Zit er maar éém ding op, Jolanda verhuist naar Noortje…
Nog een huisje vrij op de hoek? :mrgreen:
Sterker nog… wij wonen in een 2 onder één kap, en naast ons staat te koop! :mrgreen:
@NoortjeP wrote:
De rest van je verhaal wil ik ook wel erg graag, maar we gaan niet verhuizen! :mrgreen:
Nee maar dat mag ook niet!!! Met wie moet Tycho dan spelen??? :inlove: :inlove:
Jee Noor, dan kun je de muren gewoon wegbreken, of waar wij vroeger over fantaseerden, een deur maken zodat kinderen heen en weer kunnen rennen van het ene huis naar het andere huis! :inlove: :lol:
Jolanda, joh, waar wacht je nog op! 8) :mrgreen:
Ik snap niet dat je niet al een bod hebt gedaan hoor! :naughty: :snooty:
@NoortjeP wrote:
Sterker nog… wij wonen in een 2 onder één kap, en naast ons staat te koop! :mrgreen:
:mrgreen: Jaaaaaaaaaa dat waren toch die lekkere rustige buren :think: ???
Die er nooit zijn :shifty: :lol:
@Kim3e wrote:
Jee Noor, dan kun je de muren gewoon wegbreken, of waar wij vroeger over fantaseerden, een deur maken zodat kinderen heen en weer kunnen rennen van het ene huis naar het andere huis! :inlove: :lol:
Jolanda, joh, waar wacht je nog op! 8) :mrgreen:
Ik snap niet dat je niet al een bod hebt gedaan hoor! :naughty: :snooty:
Dan krijg Jo heimwee… 8)
@Krabje wrote:
@NoortjeP wrote:De rest van je verhaal wil ik ook wel erg graag, maar we gaan niet verhuizen! :mrgreen:
Nee maar dat mag ook niet!!! Met wie moet Tycho dan spelen??? :inlove: :inlove:
Er staat nog een huis naas Noortje te koop :mrgreen:
@Jolanda wrote:
@NoortjeP wrote:Sterker nog… wij wonen in een 2 onder één kap, en naast ons staat te koop! :mrgreen:
:mrgreen: Jaaaaaaaaaa dat waren toch die lekkere rustige buren :think: ???
Die er nooit zijn :shifty: :lol:
Klopt, de één woont nu in Brabant ofzo en de ander in Drente… :lol: :lol: :lol: Heerlijk rustig zo en niemand heeft “last” van Stan zijn ge-beuk/ge-ren/enz… hah…
Dus je zou kunnen stellen dat Noortje geen leuke buurvrouw is als beide huizen naast haar te koop staan? :lol: