@Jolanda wrote:
Chantal; :hug: Hier wordt heel hard geduimd voor jou :-*
dankjewel!!! :-*
Ik hoop zo dat Noor en ik weer samen zwanger mogen zijn en weer samen naar de gym kunnen
@Jolanda wrote:
Chantal; :hug: Hier wordt heel hard geduimd voor jou :-*
Noor…ik pbde je al…maar ben zo blij voor je…echt TOPnieuws dit…
Spannend hoor…ik duim héél hard!!! :-*
@Mutsie86 wrote:
wauw zeg!! Gefeliciteerd!!!
Door verhalen zoals deze krijg ik ook weer hoop!
Ik doe even een :dance: :inlove: :mrgreen:
Gefeli meis!! WAt een prachtkado voor je eigen verjaardag! :mrgreen:
En weet je…no matter what genieten kan niemand je afnemen als je het nu al doet het is je giga gegunt!! :-* En P. en Stan natuurlijk ook
lieve Noor! Hoe voel je je? was eventjes benieuwd
Eef, gaat goed, beetje heel erg zenuwachtig… En was al om 5 uur wakker…
Chantal, heb net gebeld… Vos heeft deze week vakantie, maar ik heb donderdag iig een gesprek (poli 4) met dr. Ha.lb.ers.ma. (Ken ik niet.)
En ik word straks teruggebeld door de internisten. Mijn eigen internist heeft alleen dienst op donderdag en vrijdag, maar ik “hoef niet zo lang te wachten” volgens de secretaresse… Mijn handen trillen helemaal…
ik heb wel vanochtend eerst nog een test gedaan voordat ik ging bellen, moest het nog even zeker weten… :oops:
@NoortjeP wrote:
Eef, gaat goed, beetje heel erg zenuwachtig… En was al om 5 uur wakker…
Chantal, heb net gebeld… Vos heeft deze week vakantie, maar ik heb donderdag iig een gesprek (poli 4) met dr. Ha.lb.ers.ma. (Ken ik niet.)
En ik word straks teruggebeld door de internisten. Mijn eigen internist heeft alleen dienst op donderdag en vrijdag, maar ik “hoef niet zo lang te wachten” volgens de secretaresse… Mijn handen trillen helemaal…
ik heb wel vanochtend eerst nog een test gedaan voordat ik ging bellen, moest het nog even zeker weten… :oops:
Noortje: Die H. heb ik laatst ook een keer gehad, bij de laatste fm van deze iui. Is ook een aardige man!
Maar waarom op poli 4 en niet op poli 33? Of eerst een gesprek of je hier kunt blijven of dat je toch weer naar Nijmegen moet?
Ik denk aan je!
Chantal, ik heb om een gesprek gevraagd en de secr. heeft gewoon gekeken wie het snelst tijd had. Het maakt mij ook niet uit waar, maar ze moeten gewoon mijn oude dossier erbij hebben!!! En dan kan ik donderdag een nieuwe afspraak maken bij de zw.poli. :shifty: …
Moest vanochtend bloed prikken voor de internist en morgen om 9.00uur afspraak. Hopelijk geeft hij direct recept voor de fragmin mee en nemen ze me serieus!
En toen zat ik weer in de auto naar het werk en toen had ik een echt :inlove: gevoel: er zit weer een beebje in mijn buik… eh nou ja dat beebje moet nog een eind groeien dan…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Geniet van dat gevoel!!!
Oh ik zou echt balen nu als deze poging niet gelukt is. Zou heel graag weer samen zwanger met je zijn
Oh… en als het goed is met de 20 wkn echo, hoef ik niet naar Nijmegen. Nijmegen was alleen voor Stan destijds… :thumbup:
Ik hoop het ook zoooo Chantal…
:-*
HAd ik je al verteld dat ik superblij ben voor jullie :mrgreen: :mrgreen:
Vandaar ook mijn hyvesberichtje :mrgreen: Maar wou er niks in door laten schemeren vandaar de reactie van Tycho :mrgreen:
@Krabje wrote:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Geniet van dat gevoel!!!
Oh ik zou echt balen nu als deze poging niet gelukt is. Zou heel graag weer samen zwanger met je zijn
Jo je bent een schat! :-*
NOORTJE!!! :shock: :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Jee, spuit elf is ook wakker, ik zie het gewoon nu pas :oops: Maar wát een geweldig nieuws meid!!! :dance: :dance: :dance:
Super spannend, dat begrijp ik, maar wel een enorm wonder, en dat gaat vast helemaal goedkomen :-*
xHeske
Oooohhhh ik zie dit nu pas :wall: Ik zag je onderschrift en las hem nog eens en nog eens en nog eens en toen dacht ik ‘Hè Noortje is zwanger!!!’ :thumbup: :inlove:
Super gefeliciteerd met dit gewedlige wondertje :-*
(wonderen bestaan echt: Aron kwam na 5,5 jr medische molen, 2de IVF en net toen we voor Merijn de mmm in gingen zat hij al spontaan in m’n buik :inlove:
Zo zijn er nog meer van ‘dit soort’ wondertjes en al die wondertjes kleuren de wereld wat mooier :inlove: )
Ik hoop dat je 9 maanden lang kan genieten meid!
Noortje, wat fijn voor je, gefeliciteerd!