Hmmmm.... :-D .... Yes! 27 augustus 2010 Koen is geboren!

Noortje gefeliciteerd!

Kleine Stan grote broer :inlove:

gefeliciteeeerd!!! :dance:

van harte meis !

ik wens je een hele mooie zwangerschap toe en nadien een pracht van een brusje !!!

liefs

Gerda

YES! Te gek zeg! Gefeliciteerd!! :inlove:

Noortje van harte gefeliciteerd!!! Stan wordt grote broer :inlove:!!!

En weer een septembermama! Ik ook Leuk!!!

Ik hoop dat je een super fijne zwangerschap hebt!

Lieve Noortje,

dan ook maar even hier!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik hoop dat je een beetje kunt genieten nu. Meis laat het over je heen komen en geniet zover het kan!

Super!!! Moet er gewoon van huilen, ben zo blij voor je!!!

Enne zie je wel dat je droom bedrog was, je bent zelf gewoon nog eerder zwanger :inlove:

Dikke zoen!

GEFELICITEERD :dance: wat gaaf :inlove:

gefeliciteerd :dance:

Noor!!!

Ik lees het nu net pas!! Wat ontzettend super gaaf te gek!!!

GEFELICITEERD!!!

Liefs!

van harte

euh en dan niet stiekum zoals daantje ook 3 kindje he hihihihi

sommige aankondigingen op KoK van zwanger zijn , zijn meer wonder dan de anderen…

jouw aankondiging is daar 1 van, net ietsie meer.

( en de van maris ook )

Meis ben erg blij voor julie :-*

Gefeliciteerd!!! :inlove:

fantastisch!

Nietttttttttttttttttttttt oh wat gaaffffffffffffffffffffff ik duim keihard mee dat het negen maanden lang perfect gaat.

Liefs Jel :-*

Oh wauw super!!! Gefeliciteerd/!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dank je wel iedereen! :-*

Ben best wel erg blij hoor. Maar ook wel bang…

Maar ik probeer de volgende instelling te hebben en zo voel ik het ook:

“ik ben echt heel erg blij en gelukkig met Stan. En ik hoop dat Stan het geluk mag hebben om een broertje of zusje erbij te krijgen en dus dat wij het geluk mogen hebben om nog een zoontje of een dochtertje te krijgen. We hopen dat het goed gaat en zo niet… Dan is dat heel erg verdrietig, maar één wonder :inlove: hebben we al in 2008 mogen krijgen en dat beseffen we ons ook maar al te goed…!”

:-

:naughty: deze komt er, dat wel hij/zij maar al te graag :-

Wat wil je met zulke ouders en zo’n broer :inlove: .

Dit is naast Stan zelf een cadeautje om alles goed (nog beter!) te maken.

Wie had 2 maanden geleden toch gedacht dat er nu zo’n banner zou staan :shock: :cry: , geweldig…

Morgen belrondje doen, dan wordt alles even wat rustiger, de komende 8 weken ploegen we wel door…op naar een perfecte 20 weken echo (dat zal nu waarschijnlijk een GEO ipv een SEO zijn :think: .)

We slepen je erdoorheen, dit topic staat, dat is JOUW topic voor de komende 8 maanden :-* .

Komt goed…oeh ik word weer tante :inlove:

Chantal; :hug: Hier wordt heel hard geduimd voor jou :-* :pray:

@NoortjeP wrote:

“ik ben echt heel erg blij en gelukkig met Stan. En ik hoop dat Stan het geluk mag hebben om een broertje of zusje erbij te krijgen en dus dat wij het geluk mogen hebben om nog een zoontje of een dochtertje te krijgen. We hopen dat het goed gaat en zo niet… Dan is dat heel erg verdrietig, maar één wonder :inlove: hebben we al in 2008 mogen krijgen en dat beseffen we ons ook maar al te goed…!”

Ik snap zo goed dat je bang bent maar net zoals Jo zegt het is al een klein wondertje dat je weer zwanger bent, dus dit wondertje komt er gewoon. Probeer te genieten ervan vrouw hoe moeilijk dit soms ook kan zijn.

wauw zeg!! Gefeliciteerd!!!

Door verhalen zoals deze krijg ik ook weer hoop!

@NoortjeP wrote:

Das ook heel begrijpelijk :hug:

Maar idd je hebt al een heel mooi wonder. Maar dit kindje wil ook graag komen hoor. Je bent nu zo snel zwanger en daarbij ben je een ontzettend lieve en goed mama, dus wie wil jou nou niet als mama :inlove: :inlove:

Geniet ervan!

Enne moet je nu naar de gyn in Hengelo of naar nijmegen?

In hengelo kan ik je Vos aanraden :thumbup: