Hmmmm.... :-D .... Yes! 27 augustus 2010 Koen is geboren!

Is er al nieuws? :pray:

@Jolanda wrote:

Is het al 3 uur :shifty: ???

:shifty: :shifty: allang geweest :shifty:

:pray: :pray: Ik denk aan je meid!!

Noortje?

Update

Alles is goed!

Uitslagen van de antistoffen zijn nog niet binnen. Volgende keer.

Ze hebben beeb weer gezien en gehoord :inlove:

Als er iets ernsitgs is met de uitslagen zou de gyn bellen en anders dus de volgende keer uitslag.

Wel balen dat ze nu nog langer in spanning moeten zitten. Hopelijk hebben ze antwoord gekregen op alle vragen.

Maar super dat de beeb weer heeft liggen zwaaien :inlove: :inlove:

hoi hoi,

Heb Stan ziek, dus nu pas even op KOK.

Alles was goed, heb veel vragen kunnen stellen.

De gyn was niet negatief en alle mogelijke dingen die konden gebeuren waren mild. Wel word ik goed in de gaten gehouden en extra bloedprikken. Ach ja… misschien moet ik vragen om een kraantje in mijn arm, zal een stuk makkelijker zijn dan :mrgreen: .

Verder doet beeb het goed en het hartje klinkt mooi… :inlove:

Sorry… geen foto meegekregen…

Wel gaat de gyn in Hengelo nog overleggen met iemand uit Zwolle ivm mijn afwijkingen… :roll: (schildklier, APS, en nu de anti-stoffen.) wat de beste manier van aanpak is. Ach ja… beter zo dan dat ze maar wat aanrommelen. :thumbup:

:-*

:-* :-

Heerlijk beeb je gehoord, een mooier geluid is er niet toch? :inlove:

Fijn dat de gyn niet alleen doktert maar raad vraagt of overlegt met een collega :thumbup:

Lekker verder genieten. :-

Beterschap voor je ventje, waar word’ie door lastig gevallen, griepje/oortjes of tandjes?

Geweldig dat alles goed was en dat je het hartje hebt horen kloppen :inlove: :thumbup:

Fijn ook dat je zo goed in de gaten wordt gehouden!

Pffjoe goed te lezen meis goed nieuws

Op naar de volgende tjek up :thumbup:

heerlijk mooier stukje muziek is er niet, en dan nog maar een paar maanden en dan hoor je dat eerste huiltje die schreeuw als hij of zij geboren wordt nou muziekkkkkkkkkkkkkkkkkk.

Goed nieuws … top…

super meis, geniet ervan :dance: :-*

:-* :dance: :inlove:

Eef… :inlove: :inlove: :inlove: …

:inlove: :inlove: :-*

Waarom toch elke keer die zenuwen als we weer moeten?

Morgen weer om 15.10 uur… :shifty:

Snap het wel hoor :hug: Het blijft hoe dan ook spannend, maar jij gaat gewoon elke keer van nòg mooiere echo’s genieten :inlove: :-*

:hug:

Nog even…5 weekjes en dan de 20 weken echo en dan…LOSLATEN EN GENIETEN :inlove: :-* :hug:

@NoortjeP wrote:

Waarom toch elke keer die zenuwen als we weer moeten?

Morgen weer om 15.10 uur… :shifty:

Lieverd mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimen draaien straks voor je!! :-*