ik normaal ook hoor. Maar ik was de avond voor de echo bij Noortje, want ik had een koffie adres nodig ivm pregnyl en mijn moeder die niet weet dat we bezig zijn (mijn moeder dacht dat ik bij ehbo was) en toen had ik maar vast meegenomen.
ik normaal ook hoor. Maar ik was de avond voor de echo bij Noortje, want ik had een koffie adres nodig ivm pregnyl en mijn moeder die niet weet dat we bezig zijn (mijn moeder dacht dat ik bij ehbo was) en toen had ik maar vast meegenomen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niet te geloven maar waar :dance: , kom op wondertje nog een kleine 26 weekjes en dan kunnen we kennis maken :inlove: .
Chantal :mrgreen: Geen verwijt hoor :naughty: :-* Weet je…wanneer een kaartje ook komt…hij komt uit een goed hart bij jou :-* . Het komt gewoon doordat Noortje en ik niet meer helemaal eh vol vertrouwen een zwangerschap in gaan, helaas. Dit is zo’n cadeautje :inlove: . Ik hoop dat je binnenkort ook zo’n cadeautje mag ontvangen :hug:
Noortje…ben zó ontzettend blij voor je…12 weken…eerste mijlpaal binnen…op naar de 20 weken echo…maar geniet ervan…gewoon doen…niets in het leven is zeker maar dit is jullie wonder en ik zeg gewoon genieten van iedere dag!!
Ben benieuwd wat voor moois jullie er nu weer van gemaakt hebben!! :inlove: