Hmmmm.... :-D .... Yes! 27 augustus 2010 Koen is geboren!

Noortje,

ik doe gewoon mee met de andere mama’s :

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

liefs

gerda

@Jolanda wrote:

:hug:

Nog even…5 weekjes en dan de 20 weken echo en dan…LOSLATEN EN GENIETEN :inlove: :-* :hug:

Dat bedoel ik!!!

Lieverd ik duim voor je straks! :-*

Alles was weer goed.

Kindje had de hik toen de gyn dat echo-ding op mijn buik zette… :inlove: , best grappig eigenlijk…

En zeker goed nieuws…

Hub heeft geen grote S dus de anti-stoffen zijn niet van belang… Geen enkel probleem dus… EN GEEN anti-stoffen tegen de schildklier. Want ook hier was even sprake van… :dance: :dance: :dance: :dance:

Over 2 weken weer terug en de fax naar Enschede voor de 20 weken echo is de deur uit, vandaag of morgen word ik gebeld en weet ik de datum… :dance: :shifty: :pray:

:dance: :dance: :dance: :dance:

Wat een goed nieuws! Veel goed nieuws! :dance:

De hik :inlove:

voel je al wat Noortje? Hikjes, tikjes, kriebeltjes?

:dance: :dance: :dance: :dance:

Wat een goed nieuws allemaal.

Nu GENIETEN!!! :inlove: :-*

Af en toe denk ik wat te voelen, maar kan het niet uitleggen…

De gyn vroeg zelfs of ik al wat voelde want dat was met dit termijn al wel mogelijk…

Wat een goed nieuws Noortje!! :dance:

super goed nieuws meis , nu genieten :inlove: :inlove:

Oh geweldig probeer ondanks je angsten toch te genieten, komt gewoon allemaal goed.

:dance: :dance: :dance: :inlove:

Super goed nieuws Noortje :dance: :thumbup: :-*

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ben benieuwd wanneer de 20 weken echo is :shifty: …en of ze nu in 1x kunnen zien of het een meiske is of een jongen :lol: :inlove: .

Maar goed…dat is niet het belangrijkste…smurf zit er en kan hikken :inlove: !!!

Sorry :oops: :oops: :oops: , nou mag ik hier plaatsen als ik een sms heb gehad en dan ben ik elke keer niet in de gelegenheid :shifty: :oops: …

Wat leuk dat je weer zwanger bent, Noortje, en dat alles goed is. Gefeliciteerd! Ik blijf meelezen :slight_smile: .

(Had hier al eerder gelezen, maar je feliciteren was er nog niet van gekomen, sorry :oops: :shifty: .)

((Correctie, had ik dus al wel gedaan, pfjieuw, opgelucht.))

fijn voor jullie!

heej noortje,

vind in ene een topic van je! Wat super dat de echo van gister weer goed was :dance: en uk zelfs de hik :inlove: superschattig!

maarre…we missen je wel bij de sept. mama’s hoor! :wink: Kom je snel weer een keer langswaaien?

Groetjes Jiska

Hey!! Wat een super goed nieuws!!! :dance:

Goed nieuws Noortje! :dance:

6 mei de 20 weken echo…

Over 5 weken dus…

@NoortjeP wrote:

6 mei de 20 weken echo…

Over 5 weken dus…

:inlove: :dance: :-*

Hoe is het met je mannetje??

Oké 6 mei :thumbup: :inlove: …5 mei bevrijdingsdag…6 mei…het verlossende woord :mrgreen: :dance: en lekker uitgebreid naar je wondertje gluren :inlove: :inlove: :inlove: