volgens mij heeft knipoogje de term rubensvrouwen genomen voor de rubriek…
Een aarsgewei :lol: mooie term :mrgreen:
Wij noemen dat “plakplaatjes” maar ik wil zelf ook een plakplaatje, dus een tattoo vind ik niet lelijk… maar idd zo’n tribal op je onderrug die als een gewei net boven je broekband uit komt. whahahahaha :shifty: Mens waar je al niet aan denkt, het was nog nooit in me opgekomen… fijn, nu kan ik er nooit meer 1 zien zonder te denken aan “aarsgewei” :lol:
Kristal… dan heb ik je idd verkeerd begrepen… mijn excuses meissie… :-*
zal mijn eigen onzekerheid zijn misschien… :shifty:
Mooie naam Cell… eindelijk een mooie naam… :inlove: Rubens vrouw… :thumbup:
Ik heb hard gewerkt vandaag… vracht binnen… leuke dingen tussen… moet van zondag tot zondag… (uitzondering hoor… 1 op vakantie, 1 nieuwe collega dus laat mn collegaatje niet alleen )
Dus ik laat jullie voor vanavond (tot 9 gewerkt)… reageer morgen nog wel even… (pff moet ook weer tot 9… )
Cell… jij verzint de leukste topics… :thumbup: :mrgreen:
Vind het echt een heel goed idee… Rubens vrouwen topic… :inlove:
vandaag al een paar keer meegemaakt… vind dat zo leuk als mijn collega lacht om zichzelf… vandaag had ze met haar buik per ongeluk op een verkeerde knop op de kassa geduwd, de la schoot als een tierelier open… dus kwamen de grappen wat je nog allemaal kan doen met die buik… oh echt… met zn 3-en de traaaaanen over de wangen lopen… klanten lagen in een deuk… pfff…
Ik hou zelf niet zo van shoppen/winkelen (die pashokjes, bbbrrrr :sick: ). Ik haal mijn kleding via de wehkamp en dan voor het merk: Great looks.
Misschien is het al voorbij gekomen. :oops:
Alleen wat mijn probleem is zijn de broeken. Ik heb hele grote boven benen maar een vrij dunne taille. En gevulde billen. M’n bovenlijf is tov onderlichaam dun.
Ik weet niet of er onder jullie ook zijn die shoppen in Belgie. Ik heb daar namelijk dit jaar Paprika ontdekt, is het het zusje van Cassis, maar dan voor de vollere vrouw. Kon daar heel goed slagen. Als ik straks weer bevallen (duurt nog bijna een half jaar, maar toch) ga ik zeker daar weer naar toe.
Helaas ben ik door stoppen met roken weer aangekomen waardoor maat 46 toch al wat te klein aan het worden is maar ik had ook altijd 44/46 bij een lengte van 1.63.
Ik kocht vaak dingen van Bandolera en Sandwich. Niet de meest goekope merken maar wel goede pasvorm voor de “hollandse vrouw”
Ik probeer altijd de uitverkoop mee te pikken, vooral van bandolera.
Ze hebben voortaan ook een outletshop, daar staat vaak dan de wat oudere collectie te koop. Ik ga dan vaak eerst naar de winkel om te kijken wat leuk is en wat past en daarna ga ik op zoek bij de outletshop en op marktplaats.
De basis van Bandolera valt vaak wat ruimer als de seizoen kleding, dus daar moet je altijd rekening mee houden.
Verder slaag ik ook vaak bij Promiss en Miss Etam. Vooral voor topjes en vestjes e.d.
Een beha vinden die cup H kan handelen en ranke bandjes heeft die passen onder zo’n jurk is dan weer een ander probleem… whahaha :lol:
Mehn, ben dus niet de enige die moeilijk BH’s kan kopen. Ik heb dan wel geen H, maar 90 D is ook bijna onvindbaar. Heb er vandaag maar 1 kunnen krijgen zucht !!
Verder qua kleding vind ik Miss Etam ook wel leuk. Of Promiss.