Ja moet je doen… en idd grote maar ook kleine prijsjes…
ik moet voor 22 december 19 kilo bijkomen… anders word mijn contract niet verlengd
Meen je dat nou?! En ga je dat doen? Dat klinkt toch als de omgekeerde wereld… :eh:
Vooral met broeken heb ik in andere winkels problemen, dus dat is denk ik zeker de moeite waard. Ook bij miss etam bijv worden de modellen steeds ‘hipper’ en heb ik ook het ‘appel-vs-zandloperfiguur’-probleem :roll:
Heb nu aardig wat geshopt van Zhenzi. Echt super leuk. Studio is leuk als je van romantisch en pasteltinten houdt.
faizaa: dat had ik toch echt niet gedaan voor een baan, kom op zeg dat mogen ze niet eens eisen van je. Ze wisten hoe je eruit zag toen je op gesprek kwam toch?
Ik slaag goed bij miss etam, c&a en m&s.
Nu ik zwanger ben loop ik nog even te zoeken voor zwangerschapsbroeken al heb ik bij miss etam al wel 3 kwart broeken gekocht en die zitten heerlijk met zo’n band :thumbup:
Bij Miss etam slaag ik ook goed met de spijkerbroeken. Ik heb net zoals Cell hele korte pootjes :lol: en alleen daar vind ik spijkerbroeken die prima rond mijn buik zitten en ook qua lengte goed zit.
Alleen ze gaan flubberen na een tijdje.
@faizaa wrote:
ik moet voor 22 december 19 kilo bijkomen… anders word mijn contract niet verlengd
Dit is een grap neem ik aan :eh:
nee joh… zou wat zijn… nee ben idd zo aangenomen… na een paar min. zei ze: ik vind jou leuk… en ik neem jou aan… :mrgreen: voor de rest werken er alleen maar dames met een maat meer… 1 slanke in t team vond ze geen probleem… de klanten hadden t er moeilijker mee… :silenced: maar ik maak dus idd soms die grappen… dat ik dus bij moet komen voor december… of dat ik normaal niet in de winkel mag staan maar omdat er zieken zijn blabla… of dat de etalage zooo smal is dat er niemand in past en ze daarom alleen voor die etalage een maat 36 moesten aannemen… :lol:
Lily… de mony van Ulla popken… is wel een simpele jeans, niet teveel poespas… zit als een tiet… korte lengtematen, normale lengtematen… normale wassingen… en iets taps toelopende pijp… vraag er eens naar… wie weet zit ie lekker… :thumbup:
@faizaa wrote:
nee joh… zou wat zijn… nee ben idd zo aangenomen… na een paar min. zei ze: ik vind jou leuk… en ik neem jou aan… :mrgreen: voor de rest werken er alleen maar dames met een maat meer… 1 slanke in t team vond ze geen probleem… de klanten hadden t er moeilijker mee… :silenced: maar ik maak dus idd soms die grappen… dat ik dus bij moet komen voor december… of dat ik normaal niet in de winkel mag staan maar omdat er zieken zijn blabla… of dat de etalage zooo smal is dat er niemand in past en ze daarom alleen voor die etalage een maat 36 moesten aannemen… :lol:
Lily… de mony van Ulla popken… is wel een simpele jeans, niet teveel poespas… zit als een tiet… korte lengtematen, normale lengtematen… normale wassingen… en iets taps toelopende pijp… vraag er eens naar… wie weet zit ie lekker… :thumbup:
Wilde net zeggen, tssss muts hahaha!
ik vind de broeken van miss etam (spijkerbroeken dan) helemaal niets… ze passen mooi, ot je ze 3 keer aan gehad hebt, dan flubberen ze overal…
nee, voor mij geen miss etam broeken meer…
@knipoogje1983 wrote:
ik vind de broeken van miss etam (spijkerbroeken dan) helemaal niets… ze passen mooi, ot je ze 3 keer aan gehad hebt, dan flubberen ze overal…
nee, voor mij geen miss etam broeken meer…
Klopt, ik koop die dus ook nooit meer!
Alleen nu tijdens de zwangerschap dus haha!
Ow hahaha ik ben echt een schaap :wall: :oops:
Ik vind mijn miss etam positiejeans ook een drama, had alweer hetzelfde buik-benen probleem :? Terwijl ik de vorige keer broeken had die perfect zaten! (Maar helaas maar 1 zwangerschap overleefd hebben…)
Heb nu een spijkerbroek besteld bij bonprix.
ik vind de elastieken (die bij de buik zitten) zo vreemd bij miss etam nu ook. Zitten niet zoals eerst, qua hoogte.
Vond ze eerst ook prettiger zitten moet ik zeggen.
Maar ja weet nergens anders grote maten positiemode te vinden :roll:
Bonprix dus! De jeans die ik heb besteld isveelbelovend.
Ik had eerst een maat te klein, maar zelfs daarbij merkte ik al dat mijn benen er tenminste in pasten!
Ik wacht nu vol spanning tot de nieuwe wordt bezorgd
Ze hebben geen grote collectie, maar zeker voor basic broeken vind ik het heel hoopgevend :thumbup:
bonprix is echt prut :shifty:
Bij mij flodderd alles uit na 1x gedragen te hebben.
Mja, ik verwacht ook niet veel, maar ik word ook echt helemaal gek van alle andere broeken waar mijn benen niet in passen en vervolgens op mijn buik flodderen én afzakken. Dan heb ik liever dat het in totaliteit wat losser zit…
Dat het dan uitloopt overleef ik wel voor die 2 maanden :roll:
Daarna denk ik mijn jeansleggings (die van miss etam vind ik wel een succes, en nu hebben ze ook nog heel veel andere kleuren!) als eerste weer aan te kunnen dus dan kan ik wel ff vooruit…
broeken van het merk Liefs Bo (wehkamp) vond ik eerst echt top, incl. bovenstukken eigenlijk.
Maar dat was in 1x verdwenen dat merk.
Maat kleiner kopen doe ik eigenlijk nooit qua broeken. Zit het zo strak in het begin, verschrikkelijk haha.
Oh wat zonde…maar ze hebben nu het merk Veto wat vooral jeans heeft in grotere maten…iemand ervaring?
@Cin. wrote:
broeken van het merk Liefs Bo (wehkamp) vond ik eerst echt top, incl. bovenstukken eigenlijk.
Maat kleiner kopen doe ik eigenlijk nooit qua broeken. Zit het zo strak in het begin, verschrikkelijk haha.
Ja dat merk vond ik ook fijn, bestelde ik ook geregeld. Liefs Bo
@Mutsie86 wrote:
@Cin. wrote:broeken van het merk Liefs Bo (wehkamp) vond ik eerst echt top, incl. bovenstukken eigenlijk.
Ja dat merk vond ik ook fijn, bestelde ik ook geregeld. Liefs Bo
weet jij waarom dat in 1x weg was weer? Vond het altijd zo fijn!
@faizaa wrote:
wow echt? tsss nou wat een flauwekul zeg, ik koop ook wel bij de slanke verkoopsters hoor, als ze maar duidelijk laten merken dat ze verstand van zaken hebben en mij geen rotgevoel geven , ik ben een van de GROTE ulla maten hoor…
@faizaa wrote:
owww ja en ik stink er weer in wahahaha :oops: