Hier krijg ik nu de bibbers van..

Vrijdagavond was ik zo moe dat ik op de bank in slaap was gevallen. Ik werd wakker rond 10 uur en keek naar boven en zag me daar toch een grote spin… Zo’n grote, dikke zwarte. Brrr. Ik was binnen 2 sec aan de andere kant van de kamer en was meteen weer wakker haha.

Hub lachen, die is er niet bang voor.

Hij werd gedwongen door mij om die spin weg te halen. Lukte niet waardoor de spin achter de kast viel. :wall:



Gisterenavond lag hub knockout op bed (kermis en teveel drank) en ik zat nog even achter de laptop. En voila daar kwam de spin weer te voorschijn. Mijn hart weer op hol. Hond laten plassen en in de bench gedaan en ik ben heel snel naar boven gegaan haha. :oops:



Hub heeft net nog even in alle hoeken en gaten gekeken, maar tuurlijk is de spin nergens te bekennen. Die komt vanavond pas weer tevoorschijn en vanavond ben ik alleen thuis. Ik houd mijn hart vast, ik ben er zo bang voor…

Brrr :oops: :oops:

@Mutsie86 wrote:

Hub lachen, die is er niet bang voor.

Hij werd gedwongen door mij om die spin weg te halen. Lukte niet waardoor de spin achter de kast viel. :wall:


Daar zou ik 2x heel pissig om worden.
Don't mess with me and a spider!

Sterkte alvast vanavond!

@Mint wrote:

@Mutsie86 wrote:
Hub lachen, die is er niet bang voor.

Hij werd gedwongen door mij om die spin weg te halen. Lukte niet waardoor de spin achter de kast viel. :wall:


Daar zou ik 2x heel pissig om worden.
Don't mess with me and a spider!

Sterkte alvast vanavond!


Ja ik ook :wink: Dus zat al te schreeuwen: HAAL DAT BEEST WEG
Heb mezelf net aangeleerd dat kleine spinnen niets doen en dan zie ik zo'n grote. (Niet dat ze me dan wel opeten hoor haha maar gaat om het idee :shifty: )

En toen de spin achter de kast viel was ik al halverwege de trap haha. Dan blijf ik echt niet langer. Hub heeft nog wel gekeken maar die spin liet zich natuurlijk niet meer zien :wall:

Ik heb zo’n hele mooie electrische vliegen/muggen dood mep ding. Die werkt ook voor andere beestjes :angel:

zo’n ding heb ik ook gehad nu niet meer hoor vind het link met die meid. Ze werken ook goed op wespen al duurt het wel iets langer voor ie dood is en het stinkt wat meer maar het werkt wel. En het geeft geen vlekken :lol: :lol: vergeleken met een vliegenmepper.

Ik heb eens gehoord dat je zoveel spinnen opeet per jaar in je slaap. Dus zonder dat je het merkt.





Heb je m vandaag al gezien? :roll:

brr :sick: vind het ook vreselijke beestjes bah

brrrr akelig zeg!

Hopelijk blijftie vanavond achter de kast zitten en anders een schaal neerzeten. Het liefste 1 waar je niet doorheen kunt kijken, anders ga je de hele tijd naar die spin in de schaal zitten staren, tenminste ikke wel. :oops:



Sterkte vanavond!

Was t zo’n dikke viezerd…niet schrikken maar…



ze zeggen dat die altijd met zijn tweetjes zitten…in mijn ervaring klopt t…altijd eerst nr 1 en dan wat tijdje later nr 2… :stuck_out_tongue:



:mrgreen: :wink:

spinnen zijn heel nuttig hoor, en ze doen niets! :mrgreen:



En doodmaken met de electrische vliegenmepper :naughty: Pak ze dan even op met een glaasje en een papiertje!

haha ik was vrijdag ook op zoek gegaan naar de 2de, omdat ik dat ook altijd denk.



Maar de tweede kan ik nog niet vinden :wink:

De eerste nu ook niet :lol:

Ik durf er trouwens niet eens in de buurt te komen, dus ook niet met een elektrische vliegenvanger. :oops:



Die hebben we trouwens ook niet haha.

Ik zuig ze in de stofzuiger,dat is het enige wat ik durf met die beestjes.

Erik gooit dan de stofzuigerzak weg en als ik een spin in de zuiger heb gevangen dan staat de stofzuiger al in de schuur gepakeerd :lol:

Want hij zal er maar weer uitkruipen :o :o :o

@#puk# wrote:

spinnen zijn heel nuttig hoor, en ze doen niets! :mrgreen:



En doodmaken met de electrische vliegenmepper :naughty: Pak ze dan even op met een glaasje en een papiertje!




ja maar… ja maar… daar gaan ze niet dood van…!!! :shock: :shock:



sorry… hier ook 1 die erg bang is als er iemand in de buurt is… maar ik ben wel dapper als ik alleen ben OF met iemand die nog banger is… Hij gaat weg… hoe dan ook… Gaan slapen in de wetenschap dat ie er nog is… :naughty: :naughty:

Ik denk dat ik nathalie, de moeder van Domique maar even uitnodig op de koffie :lol: :lol:



ik zag dat zij spinnen als huisdier houd haha, die is er vast niet bang voor dan :lol: :lol: :shifty: :shifty:

Het erge van die grote spinnen…ik vertrouw diegene die voor mij de spin moet weghalen ook gelijk niet meer :oops: :oops:



Ben altijd bang dat ze dan voor de lol :wall: achter je aangaan met die spin of m naar je toegooien…



(ik sluit me dan op in de wc of douche…, mijn vriend moet dan 100.000 x beloven dat die spin echt weg is)



(die spin is ook echt weg dan, hij weet wel dat hij me daar niet mee moet pesten…dus ik kan hem wel vertrouwen, maar op HET moment is al mijn vertrouwen weer weg…yikes… arme hubbie hij moest eens weten :oops: )

Dat heb ik ook Minniemouse…én mijn ventje spoelt spinnen door de wc.

Gelukkig hebben we er 2, eentje op de beneden verdieping en een op de bovenste verdieping. Ik durf dus echt serieus waar een week lang niet meer op de wc waar Matthijs de spin door heeft weggespoeld. In gedachten zie ik die spin terug omhoog kruipen terwijl ik er net op zit…BRRRRR, krijg alvast kippevel als ik eraan denk (nooit gebeurd hoor, maar stel dat…)



Erg he? :oops:

O bah!



Ik vind spinnen echt té eng!



Wij hebben in dit huis van die bosspinnen.

Dat zijn die dikke, grote zwarte. Met haartjes waar je krullen in kan maken… :? :?



Het grappige, manlief is voor dié spinnen ook bang. Moet er niks van hebben.

Uiteindelijk is hij wel degene die ze pakt, maar de manier waarop is wel komisch… :lol:



Ik ken dat ook, mensen die ze dan onder je neus wrijven.

Echt, dan ben ik des duivels :evil:



En als ze de wc ingaan, check ik ook even of hij écht weg is, hij zou maar omhoog kruipen als je erop zit. :silenced:



En hier is het ook altijd zo, als ik er eentje heb gezien, en hij is gevangen dan zie ik er binnen 2 dagen nog eentje.



Het enge vind ik ook dat ze zo snel zijn. Die bosspinnen kunnen rénnen. Brrrrr.



Ik heb ooit op de overloop in het donker de lamp aan willen maken, en ik kon het lichtknopje niet goed vinden.

Sloeg dus een paar keer mis. Toen ik de lamp aanhad, bleek er vlakbij het lichtknopje eentje te zitten.

Ik heb nog nooit zo hard gegild en gerend!

Oohhh, had ik hem bijna aangeraakt!! :o :o :sick:

Oooooooh ik ben ook zoooooo bang voor spinnen.



Toen ik nog niet zo lang een relatie had met mijn vriend waren we in het vakantiehuis van zijn moeder en zijn moeder was er ook. Ik stond onder de douche en opeens zag ik zo’n monster op het douchegordijn zitten :shock: :shock: :shock: .



Ben gelijk de douche uit gerend de woonkamer in en daar stond ik dan…in m’n nakie, hahahahahah.



Heb het hier thuis ook een keer gehad met het lichtknopje. Ik heb staan gillen…niet normaal meer. Mijn vriend moest hem weghalen, maar toen glipte hij weg. Nou ik ben dus niet eerder gaan slapen totdat die spin uit m’n huis was.



Bekenden weten wel dat ze geen grappen uit moeten halen, want dan word ik aardig pissig en dat wil je niet meemaken, :lol:

@zonnetje01 wrote:





Ben gelijk de douche uit gerend de woonkamer in en daar stond ik dan…in m’n nakie, hahahahahah.




:lol: :lol: :lol:

Oohh, dat is ook erg!
Zit je schoonmoeder daar met d'r kopje thee op de bank..

Zie het al helemaal voor me! :lol: