het weer

Tuinkussens zijn weer buiten,

parasol staat open, en ik zit heerlijk met een kopje soep buiten…

en de laptop natuurlijk!



:dance:



gelukkig nog geen last van bijen en wespen :angel:

Wat genieten, wat een heerlijk weer. Hier hebben we zo lang op gewacht. Jippie, ik ben helemaal blij. :thumbup:

heerlijk dit weer.



Mijn zoon van vier zat vanmiddag in zijn onderbroek (onherkenbaar) op de achterbank en was onherkenbaar gecamoufleerd met opgedroogd modder :mrgreen: Hij had heerlijk buiten met water en zand gespeeld bij een vriendje.



En ik ben de hele dag met de jongste buiten geweest en ook die was pikzwart. Net gebadderd en weer lekker fris … en zo lekker patatjes eten buiten.



gisteravond tot half tien buiten in de tuin gewerkt en vanavond weer. Heerlijk dit weertje.



Binnen is het ook één grote zandbak, maar dat komt in het weekend wel weer.

Al 2 dagen slipperweer & helemaal niet te heet, heerlijk met dat briesje! :mrgreen: :mrgreen:

slipperweer?? vind het echt nog wel frisjes :oops:

@konijn wrote:

slipperweer?? vind het echt nog wel frisjes :oops:




Ik ging vanmorgen in spijkerbroek en 3kwartmouw Jo naar en van school halen…thuisgekomen (jo ging met een vriendje mee) heb ik een kortere broek aangetrokken en spaggetti top…EN…mn slippers…

Nu is het in onze achtertuin redelijk windstil en WARM…dus daar kon het wel…kids hadden we een lange broek en sthirt aan…

heerlijk…ben zelfs verbrand (wat natuurlijk niet heerlijk is). te laat met smeren…

hebben zelfs buiten gegeten…al was dat wel al om 17.00 uur…

tja… 30 graden vind ik heeerlijk! als iedereen loopt te puffen van de warmte :oops: Dus… zo de berichten te horen krijg ik een heerlijk zomer!



Overigens hier heel veel wind, dus ws voelt het daarom ook een stukje frisser aan.

Helemaal mee eens Juul, tot 2016 of zo alleen nog maar zon, 25 graden en zo’n drie nachten in de week regen, goed voor de tuin.