het weer

Ben ik nu een van de weinigen die er last van heeft of jullie ook? We hebben zo’n lange winter gehad en de lente komt ook niet echt lekker op gang. :snooty:

Een paar mooie dagen gehad, maar nu al weer zo lang grijs, donker en regenachtig. Bah, ik word er depri van… heb nergens zin in, hangerig, loom en ga zo maar door… :evil: ik zou zo graag het zonnetje weer zien. ik hoop op een lange hete zomer!

Ik vind dit echt het allerergste weer wat je je kunt voorstellen! Het lijkt wel herfstvakantie ipv meivakantie! Heb ik eindelijk zelf ook eens vakantie, is het al 2 weken baggerweer! We gaan volgend weekend (met Pinksteren) kamperen maar met dit weer blijven we mooi thuis…

ik word er ook niet echt vrolijk van :?

had mij demeivakantie toch anders voorgesteld :roll:

hopelijk hebben we wel een mooie zomer!

Idem.



Het lijkt inderdaad wel herfstvakantie.

Ik zei vanochtend nog, ik hoef niet meteen 20 graden ofzo (liever wel natuurlijk :wink: ), maar af en toe een zonnetje, gewoon dróóg ofzo…



We zijn vorige week in Zuid-Frankrijk op vakantie geweest en we hebben 1 dag gewoon sneeuw gehad.

2 jaar eerder waren we op dezelfde plek in dezelfde periode en ben ik gewoon verbrand.



Buienradar is ook niet veelbelovend, geeft hetzelfde weerbeeld voor de komende 14 dagen (wel iets warmer en iets droger, maar nog steeds geen jubel stemming). En dan is het al bijna juni…



Ik ben van nature geen klager maar ik merk ook dat ik niet vooruit te branden ben…

Zonnetje zou dus fijn zijn…

Ik hou wel van de zon maar zodra het warmer wordt word het voor mij zwaarder, dus ik vind het niet erg dat het nog niet over de 20 graden is :stuck_out_tongue: Alhoewel een beetje zon en een beetje warmer zou niet verkeerd zijn.

Ik vind het vreselijk… Ik leef bij temperaturen van 20+, en liefst nog 25+ :lol: Zat al de hele winter naar de lente te verlengen, want de winter vond ik echt vreselijk. Is het lente, zit ik nog in mijn winterkleren en met de verwarming aan.



Vreselijk :snooty:

Vind het rot voor de kids die nu vakantie hebben



Damian heb ook vakantie. aanstaande maandag begint school weer. maar heel de vakantie is het bagger weer geweest.

@Sennapen wrote:

Ik hou wel van de zon maar zodra het warmer wordt word het voor mij zwaarder, dus ik vind het niet erg dat het nog niet over de 20 graden is :stuck_out_tongue: Alhoewel een beetje zon en een beetje warmer zou niet verkeerd zijn.




hier hoeft de echte zomer ook nog niet te komen hoor… Wel zou het iets warmer mogen zijn zodat ik gewoon in slippers kan lopen…

En ik geen vest van mijn vriend aan hoef… Ik vond het juist leuk nu om in het voorjaar zwanger te zijn zodat ik goed mijn buik kan pronken maar ja daar is het weer nu niet naar…



grts patricia

Ik sluit me aan in de rij hoor.

Heb volgende week een bruiloft van mijn beste vriendin… halterjurkje gekocht en bijpassende open schoentjes :wall:



Brrrr we hebben vandaag gewoon de kachel aan.

ik heb mn winterjasd gewoon nog aan,



ik wil graag boven de 25 graden en heel veel zon!!!1

Het is inderdaad K weer maar hete lange zomer hoeft van mij ook niet… Ik moet nog een paar maanden zwangerschap… En hitte is dan niet fijn… Maar wel lekker zomerweer…Jurkjes weer uit de kast.

Ik word onderhand depri van dit weer serieus… :x

Ik snak naar echte zon met korte broeken en hemdjes!

Volgens mij heb ik nog nooit de verwarming aangehad in mei.

Het is echt gewoon herfst.

@esmie wrote:

Volgens mij heb ik nog nooit de verwarming aangehad in mei.

Het is echt gewoon herfst.




Kom net weer thuis, maar inderdaad net ook meteen de verwarming aangedaan. Brrrrrrrrrrrrrrrrrr

ik wordt ook behoorlijk somber van dit weer.

ben niet vooruit te branden, heb het de hele dag koud (ondanks verwarming die op 21 graen staat!) en wil gewoon zon!

lekker zonder jas naar buiten kunnen, l ekker uren buiten kunnen fietsen/wandelen/spelen enz.

op het terras een ijsje eten met mijn meisje, lekker aan de rose met de bbq aan…



ik wil zon en zomer!

ik zat al te wachten op het volgende weer topic … na help het sneeuwt :wink:



maar … ik ben het nu ook wel zat, maar voor de natuur was het wel hard nodig. Het was kurkdroog en al berm, heide en bosbrandjes in april waar het kurkdroog was. Niet normaal. Maar nu is het weer nat genoeg en dus mag het zonnetje wel weer komen.



Ik hoorde net dat de wind voorlopig nog wel uit het noorden blijft komen, dus lekker warm zal het nog wel even niet worden.



En ik ga gewoon naar buiten en dan is het toch wel lekker. En nog nooit zo weinig last van hooikoorts gehad. En het is in elk geval al lekker groen en dan heb ik er altijd minder moeite mee dan als alles nog zo kaal is.



Op naar het topic “pfff, waarom is het zo warm” zou ik zeggen :mrgreen:

Van mij mag het ook wel wat warmer worden…

maar vandaag was het wel lekker voor ons… we zijn aan het straten geweest en had het ontzettend warm van die stenen sjouwen… hele dag droog geweest hier dus voor ons was het ideaal :thumbup:

hier ook de balen van het weer

de kapstok puilt uit omdat er allemaal dubbele jassen hangen, voor iedereen al de zomerjas, maar we hebben nog steeds vaak de winterjassen aan dus die hangen er ook nog.



en de schoenenkast idem

heb nog steeds elke keer laarsen aan ipv zomer schoenen en de kids ook



En inderdaad vaak de verwarming nog even een graadje hoger omdat het kil is in huis.

En ik denk dat ik zo maar eens lekker in bad ga, beetje opwarmen!



En ik had al zo’n winterdip en dat duurde al zo lang en dan komt de lente ook nog niet lekker op gang :thumbdown:



Echt jammer…





Hopelijk wordt het wel een mooie zomer!! :pray:

Ik prees me al gelukkig met een waterig zonnetje vandaag - boswandeling met kids, even werken in de tuin en vooral Lasse even lekker buitenspelen.



Hij ging af en toe wel naar vakantie bso maar ik ben flink ziek geweest en dan een energieke kleuter de hele dag binnen ivm regen was af en toe een bezoeking. Die kan je echt geen hele dagen binnenhouden maar soms regende het hele dagen best hard :roll:

Ik lees dat ik dus niet de enige ben. ik snak echt naar de zon. Heerlijk in de tuin zitten, lekker genieten van de warmte van de zon.

deze week had ik eigenlijk ook vakantie, maar ik ben toch maar 2 dagen gaan werken, ik vond het zo zonde van mijn vrije dagen met dit depri-weer.

Ben benieuwd hoe het met de energierekening staat na zo’n strenge winter en koele lente :o